Visi lektoriai

Rasa Grigonienė

Lektorė

Informacija

Filologijos ir Teisės mokslų magistrė, Teisės krypties doktorantė (MRU,  Darbo teisės specializacija) Lektorė mokymuose derina  tiek dokumentų valdymo, tiek teisines žinias, todėl  mokymų dalyviai visuomet gauna praktinių patarimų, kaip įgyvendinti sudėtingas teisines nuostatas praktiškai, parengiant reikalingus dokumentus. Rasa Grigonienė aktyviai vykdo konsultacinę veiklą, daugiau kaip 15 m. veda seminarus, kursus, mokymus darbo teisės,  personalo bei dokumentų valdymo klausimais,  atlieka įmonių, įstaigų dokumentų auditus, rengia lokaliuosius teisės aktus, veda vidinius mokymus. Rasa Grigonienė leidžia  knygas, vadovėlius, rengia straipsnius. Yra paskelbusi virš 40 mokslo taikomojo pobūdžio publikacijų  įvairiuose profesiniuose žurnaluose ir žinynuose,  parengusi keletą metodinių priemonių.  2014 m.  su bendraautoriais išleistas vadovėlis „Dokumentų valdymas. Veiklos, personalo ir elektroniniai dokumentai”; 2016 m. – kolektyvinė  monografija  „Darbo teisės principai ir jų taikymas Lietuvos teismų praktikoje“. Lektorė dažnai skaito pranešimus dalykinėse mokslo bei praktinėse  konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, turi virš 10 m.  praktinės vadovavimo įstaigoms /įmonėms bei  personalui  patirties. Taip pat  dėsto Mykolo Romerio universiteto  Mykolo Romerio teisės mokykloje, yra Valstybinės darbo inspekcijos  Vilniaus  teritorinio skyriaus  darbo ginčų komisijos narė.

Dėstomos temos


  1. Dokumentų valdymas;
  2. Personalo dokumentai;
  3. Darbo ginčai.

Lektoriaus renginių archyvas

2024-12-16Dokumentų valdymas švietimo įstaigose. Naujos redakcijos BDSTR įtaka
2024-12-05Efektyvus personalo dokumentų valdymas ir naujos redakcijos BDSTR įtaka
2024-11-22Dokumentų valdymas sveikatos įstaigose. Naujos redakcijos BDSTR įtaka
2024-06-27Administravimo konferencija: ką diktuoja technologijų inovacijos ir reglamentavimo naujovės?
2024-06-19Personalo administravimas: efektyvus dokumentų valdymas ir geroji praktika
2024-01-15Dokumentų valdymas ir archyvavimas: ką svarbu žinoti buhalteriui?
2023-12-28Dokumentų rengimas sveikatos priežiūros įstaigose
2023-12-27Dokumentų rengimas švietimo įstaigose
2023-11-30Dokumentų rengimo seminarų ciklas
2023-10-25Kaip pereiti prie elektroninių dokumentų valdymo?
2023-10-12Efektyvūs dokumentų valdymo pagrindai
2023-08-02Kaip veiksmingai taikyti DK: lokalūs teisės aktai ir sutarčių vykdymas
2023-06-21Modernus dokumentų valdymas 2023 m.: privatus sektorius pokyčių kelyje
2022-12-20Kalėdinė konferencija buhalteriams: metų sandūros aktualijos
2022-12-05Darbo ginčų prevencija. Ką daryti, kad jie nekiltų?
2022-11-08Vidaus tvarkos taisyklių rengimas – turinio ir formos reikalavimai
2022-10-25Darbo kodekso pakeitimai ir jų įgyvendinimas švietimo įstaigoje
2022-09-29Apskaitos organizavimas ir kontrolė – FAĮ įgyvendinimas praktikoje
2022-09-20Teisinės komunikacijos formos su darbuotojais: galimybės ir rizikos
2022-07-11Apskaitos dokumentų tvarkymas ir reguliavimas pagal naująjį FAĮ
2022-06-15Darbo santykiai 2022 m.: DK naujovės, praktiniai patarimai ir rekomendacijos
2022-05-16Reikalavimai personalo dokumentacijos valdymui 2022 m.
2022-05-13Buhalterių dienos konferencija 2022 m.: kelionė per naująjį FAĮ
2022-04-26Mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų išrašymas ir pripažinimas
2021-12-22Dokumentų valdymo ypatumai švietimo įstaigose 2022 m.
2021-12-21Konferencija: sklandus 2021 m. uždarymas. 2022 m. naujovės
2021-12-01Efektyvus dokumentų valdymas – nuo procesų optimizavimo iki elektroninių dokumentų valdymo
2021-11-11Personalo dokumentų valdymas viešajame sektoriuje
2021-11-08Dokumentų valdymas: rengimas, tvarkymas ir apskaita
2021-09-08Pasiruošimas VDI elektroniniam inspektavimui
2021-06-23Seminarų ciklas Palangoje
2021-04-20Dokumentų valdymo ypatumai švietimo įstaigose 2021 m.
2021-03-29Kaip pereiti prie elektroninių dokumentų ar įrašų valdymo?
2020-05-26Dokumentų valdymo ypatumai švietimo įstaigose nuo 2020 m.
2019-12-04Dokumentų valdymo aktualijos ir pokyčiai nuo 2020 m.