Lektorė: Aistė Mažeikienė | Trukmė: 1 ak. val.
Kai klientas peržengia ribas – kelia įtampą, sarkastiškai spaudžia ar tiesiog elgiasi nepagarbiai – aptarnavimas tampa nebe profesiniu, o emociniu iššūkiu.
Šis nemokamas vebinaras padės suprasti, kaip išlikti tvirtiems, etiškiems ir ramiems net ir sudėtingose situacijose.
Tai – ne apie „būkime malonūs visada“.
Tai – apie vidinį stuburą, aiškias ribas ir emocinio imuniteto stiprinimą.
Darbuotojams, kurie kasdien bendrauja su klientais – telefonu, el. paštu ar gyvai.
Tinka klientų aptarnavimo specialistams, administratoriams, vadybininkams, vadovams, taip pat viešojo ir privataus sektoriaus atstovams.
Pasirūpinkite savo emocine pusiausvyra – sužinokite, kaip tvirtai ir ramiai reaguoti į „sunkius“ klientus.