Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Darbuotojų darbas užsienyje: teisiniai ir apmokestinimo aspektai (klausimų-atsakymų sesija)

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 7 ak. val.
      Kaina: 110€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Apie seminarą

Tarnybinės komandiruotės į užsienį – populiari darbo santykių forma. Nuo 2020 m. sausio 1 d. įsigaliojo Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų taisyklių pakeitimai.
Ar tinkamai apskaičiuojate ir taikote išlaidas pagal Vyriausybės nutarimą dėl dienpinigių ir kitų komandiruočių išlaidų apmokėjimo?
Ar darbdaviui suteikta galimybė mažinti nustatyto dydžio dienpinigius? Ar galimas darbuotojo ir darbdavio susitarimas dėl dienpinigių mažinimo?
Kokio dydžio dienpinigiai gali būti mokami įmonės vadovui, individualios įmonės savininkui nuo 2020 m.?
Ar darbuotojui vykstant dirbti į užsienį vis dar būtinas komandiruotės įsakymas?
Ar darbuotojas turi teisę atsisakyti vykti į komandiruotę, jei jam neišmokėtas avansas? Kokio dydžio avansas turi būti mokamas?
Kokio dydžio dienpinigius mokėti, kai darbuotojas vyksta per kelias užsienio šalis?

Seminare taip pat bus atsakoma į klausimus:

• Kaip įforminti darbo sutartį, kad darbuotojams netektų užsienyje mokėti mokesčių?
• Kada komandiruotė jau nebelaikoma komandiruote ir tenka apmokestinti išmokėtus dienpinigius?
• Kokios komandiruotės išlaidos priskiriamos leidžiamiems atskaitymams, apskaičiuojant pelno mokestį?
• Kada reikia susigrąžinti užsienyje sumokėtą PVM?

Be to, nuo 2020-07-01 reikės taikyti Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2018/957 dėl darbuotojų komandiravimo nuostatas ir papildomas garantijas, todėl nebebus galima remtis įprastomis 1996-12-16 direktyvos 96/71/EB dėl darbuotojų komandiravimo nuostatomis.

Jeigu Jums iškyla panašūs klausimai, seminaro metu patyrę lektoriai padės atrasti į juos atsakymus.

Temos

1 dalis. Advokatas Mantas Mikalopas (10.00–11.30 val.)

  1. Teisiniai klausimai, susiję su darbuotojų darbu užsienyje ir COVID-19 situacija;
  2. Darbo sutarčiai taikytinos teisės pasirinkimas;
  3. Komandiruotės:
    • Naujoji ES komandiravimo direktyva;
    • Darbuotojų komandiravimo tvarka;
    • Komandiruojamų darbuotojų darbo sąlygos;
    • Garantijos komandiruojamiems darbuotojams;
    • Darbo užmokestis ir dienpinigiai;
    • Teismų praktika ir aktualios praktinės įžvalgos;
  4. Kilnojamojo pobūdžio darbas;
  5. Darbo tvarka ir turtinė komandiruotų darbuotojų atsakomybė.

2 dalis. Auditorė, apskaitos ir mokesčių konsultantė Jurgita Navikienė. (11.30–16:30 val.)

  1. Darbuotojų, kurie vyksta į užsienio komandiruotes, darbo sutarties ypatumai;
  2. Rizika dėl darbo vietos įforminimo, kada darbuotojas tampa mokesčių mokėtoju užsienyje;
  3. Dienpinigiai. Darbuotojų darbo užmokesčio dydžio įtaka dienpinigių apmokestinimui;
  4. Kada tarnybinė komandiruotė nebelaikoma komandiruote ir dėl to tenka apmokestinti išmokėtus dienpinigius?
  5. Dokumentai, pagrindžiantys komandiruočių išlaidas;
  6. Garantijos komandiruotės metu. Komandiruočių išlaidos:
    • Kelionės išlaidos;
    • Gyvenamojo ploto išlaidos;
    • Išvykimo dokumentų tvarkymo, draudimo išlaidos;
    • Valiutos keitimo išlaidos;
    • Kitos komandiruočių metu patirtos išlaidos.
  7. Avanso apyskaitos. Kelionės lapai;
  8. Komandiruočių išlaidų registravimas buhalterinėje apskaitoje;
  9. Komandiruočių sąnaudų priskyrimas ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams;
  10. Dažniausiai daromų klaidų apmokestinant komandiruočių sąnaudas analizė ir rekomendacijos, kaip jų išvengti.

ŽINIOMIS DALINASI

Mantas Mikalopas

yra advokatų profesinės bendrijos „iLAW“ partneris, advokatas. Pagrindinės advokato praktikos sritys: darbo, įmonių, sutarčių bei reklamos teisė, civilinės atsakomybės taikymas ir atstovavimas teisminiuose ginčuose. Mantas Mikalopas taip pat teikia teisines konsultacijas įvairiose visuomenės informavimo priemonėse, veda įmonių vidinius ir atviruosius mokymus. 2013-2015 m. dėstė darbo teisės paskaitas ir vedė seminarus Kazimiero Simonavičiaus universitete, nuo 2017 m. rugsėjo dėsto verslo teisę ISM vadybos ir ekonomikos universitete.Tarptautinio teisės žinyno „Chambers Europe“ paskelbtame 2016 m. geriausių advokatų kontorų ir teisininkų reitinge advokatų kontora „iLAW“ buvo įvertinta kaip viena iš lyderiaujančių teisės firmų darbo teisės srityje, o advokatas Mantas Mikalopas išskirtas kaip darbo teisės ekspertas. Šis advokatas žinyne „Chambers Europe“ įvardijamas kaip kylanti žvaigždė Lietuvos darbo teisės rinkoje, jis yra pelnęs klientų pripažinimą dėl to, kad „ieško sprendimų, o ne tik išvardija galimybes“.

Jurgita Navikienė

auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Mokymai jūsų organizacijoje

COUNTLINE mokymai organizacijoje – tai puikus būdas gauti žinias atitinkančias būtent Jūsų įmonės/įstaigos poreikius Jums patogiu metu ir vietoje. Mokymų programa ir dėstymo trukmė yra koreguojama pagal Jūsų pageidavimus.

Dėl seminarų organizavimo Jūsų įmonėje prašome kreiptis tel. +370 5 263 9922 arba el. paštu mokymai@countline.lt

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-16:30 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14.45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Registracija: Kurių kompetencijų trūksta šiuolaikiniams HR specialistams ir vadovams

  • Spausdami mygtuką „Registruotis” sutinkate, kad nurodytais jūsų kontaktais (el.paštu ir SMS žinute) UAB „Mokesčių srautas“ su Jumis dalinsis informacija apie organizuojamus seminarus, konferencijas ir kursus.

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.