Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Nepiniginė motyvacija ir motyvuojantys pokalbiai su darbuotojais viešajame sektoriuje

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 8 ak. val.
     

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei domina mokymai šia tema, susisiekite su mūsų vadybininku

Seminaro tikslai

  • Aptarti galimybes motyvuoti žmones dirbančius viešajame sektoriuje;
  • Vadovams suteikti žinių, kaip paskatinti savo darbuotojus motyvuojančiais pokalbiais: domėjimusi, pagrįstu vertinimu, pastebėjimu;
  • Aptarti pasitenkinimą darbu bei lojalumą lemiančius veiksnius;
  • Praktiškai išbandyti motyvuojančius darbuotojų įgalinimo būdus, kurie stiprintų darbuotojų vertės ir prasmės jausmus.

Temos

  1. Ko reikia, kad darbuotojai jaustųsi patenkinti ir motyvuoti, būtų lojalūs ir atsidavę organizacijai, kai jiems skatinti skirto biudžeto nėra numatyta?
    • Kokie yra bendri motyvaciniai veiksniai skirtingiems žmonėms?
    • Vidinė motyvacija. Nuo ko priklauso darbuotojų motyvacija ir pasitenkinimas darbu? Testas. Praktinis taikymas – darbo praturtinimas ir išplėtimas. Motyvaciją žlugdantys veiksniai.
  2. Vadovo – motyvatoriaus vaidmuo.
    • Idėjų ir veiksmų planas: ką galiu padaryti, būdamas vadovo pozicijoje?
    • Susitikimų ir susirinkimų sinergija. Kiek iš vadovo pusės reikia draugiškumo, kolegiškumo, domėjimosi, o ne vien užduočių ir nurodymų?
    • Kaip pabrėžti darbo atlikimą, o ne kritikuoti asmenybę?
    • Kaip atsiriboti nuo asmeninių simpatijų / antipatijų?
    • Kaip būti pozityviam ir entuziastingam?
    • Kaip skatinti, o ne slopinti iniciatyvą?
    • Kaip kurti objektyvumo įspūdį?
  3. Kaip tinkamai reaguoti į prieštaravimus ir nepasitenkinimus?
    • Kaip išlaikyti poziciją ir nepasiduoti darbuotojų „spaudimui“ dėl per didelio darbo krūvio, prastų darbo sąlygų ir kt.
    • Kaip reaguoti bei atsakyti į darbo krūvių, kaip skirtingų, „neteisingų“, suvokimą?
    • Praktika: kaip valdyti pokalbius ir situacijas, kai esi empatiškas ir „pradeda lipti ant galvos“? Vadovo empatijos „kaina“. Kaip sudėlioti ribas vadovavime: gerbiu, siekiame tikslo, bet dirbame ir ieškome sprendimų patys?
  4. Ar iš tiesų dauguma motyvavimo priemonių yra paprastos, neretai – nieko nekainuojančios?
    • Ugdomojo vadovavimo (angl. coaching) taikymas kasdien ir tarpinių susitikimų (pavyzdžiui, asmeninio tobulėjimo metinio pokalbio) metu.

ŽINIOMIS DALINASI

Aistė Mažeikienė

Lektorė yra nepriklausoma organizacijų konsultantė. 23 metus veda praktinius mokymus personalo valdymo temomis (nuo tiesioginės paieškos ir atrankos, adaptacijos, įvertinimo, karjeros planavimo iki darbuotojų atleidimo bei talentų „sulaikymo“). Ugdo specialistus bei vadovus motyvacijos, bendradarbiavimo, vadovavimo, pardavimų, klientų aptarnavimo, viešojo kalbėjimo temomis. Turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankos bei „galvų medžioklės“ srityje.

 

Dėmesio! vietų skaičius auditorijoje ribotas

 

Informacija dalyvaujantiems mokymuose auditorijoje

Laikydamiesi Sveikatos apsaugos ministerijos ir kitų institucijų rekomendacijų, užtikriname dalyvių saugumą ir imamės būtinų saugumo priemonių, todėl:

  1. Į mokymus bus įleidžiami tik dalyviai, atlikę išankstinę registraciją ir renginio dieną turintys galiojantį Galimybių pasą. Daugiau informacijos apie galimybių pasą ir kaip jį gauti rasite čia.
  2. Į mokymus nebus įleidžiami dalyviai, kurie karščiuos ar turės kitų matomų peršalimo simptomų. Todėl jeigu sergate, jaučiatės blogai, labai prašome dėl savo ir kitų saugumo rinktis nuotolinius mokymus, tai puiki alternatyva.
  3. Dalyvius, atvykusius į mokymus, primygtinai prašysime prieš patenkant į patalpą dezinfekuoti rankas, o renginio metu laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo bei rankų higienos.
  4. Dalyviai į mokymų erdvę bus įleidžiami ne anksčiau negu 30 min. iki renginio pradžios.
  5. Mokymų metu privaloma dėvėti medicinines kaukes ar respiratorius.
  6. Mokymų metu draudžiama vartoti maistą ir gėrimus.
  7. Užtikrinsime, kad aptarnaujantis personalas būtų sveikas ir visada pasiruošęs Jums padėti.
  8. Dalyvius, kuriems per 14 dienų po mokymų buvo nustatyta COVID-19, prašome apie tai informuoti mokymų organizatorių info@countline.lt arba telefonu 8659 22 169
  9. Gavę informaciją apie dalyviui nustatytą COVID-19, apie tai informuosime Nacionalinį visuomenės sveikatos centrą.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-16:30 Seminaro trukmė
08:30-9:00 Nuotolinė registracija
10:30-10:45 Pertrauka
12:15-13:15 Pietų pertrauka
14:45-15:00 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei domina mokymai šia tema, susisiekite su mūsų vadybininku

Tęsti mokymų paiešką: