Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Naujos prievolės buhalteriams 2024 m. įgyvendinant pinigų plovimo prevenciją

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 3 ak. val.
      Kaina: 80€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2024-10-14,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
80€
Naujos prievolės buhalteriams 2024 m. įgyvendinant pinigų plovimo prevenciją (tiesioginė seminaro transliacija)
80 (+ PVM)

Seminare

Priimti Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pakeitimai (įsigaliojantys nuo 2024-05-01, 2024-08-01 ir 2024-11-01), paliečiantys finansinės apskaitos ar mokesčių konsultavimo paslaugas teikiančius juridinius asmenis bei šias paslaugas savarankiškai teikiančius asmenis.

Seminaro metu aptarsime:

  • pokyčius kliento ir naudos gavėjo tapatybės nustatymo procese;
  • į reglamentavimą įtrauktą naujovę: informacijos keitimąsi tarp finansų įstaigų;
  • tapatybės nustatymo ir stebėsenos veiklos funkcijų perdavimą kitam asmeniui;
  • įtvirtintą prievolę pranešti Juridinių asmenų registrui ar Valstybinei mokesčių inspekcijai apie mokesčių konsultavimo paslaugų teikėjo veiklą;
  • naujus nurodymus dėl vidaus kontrolės procedūrų parengimo;
  • įvestą naują poveikio priemonę pažeidus Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo nuostatas: laikinas ar visam laikui uždraudimas; (apribojimas) kitiems įpareigotiesiems subjektams teikti vieną ar kelias paslaugas.

Taip pat aptarsime Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos reglamentavimo tendencijas, ko tikėtis ateityje.

ŽINIOMIS DALINASI

Lorena Paškūnaitė-Lickan

Advokatė Lorena Paškūnaitė-Lickan turi beveik 15 metų teisinio darbo patirtį. Iki privačios advokatės praktikos, patirtis kaupta finansų, nemokumo, audito, verslo ir darbo teisės, ginčų sprendimo srityse.

Šiuo metu Lorena specializuojasi civilinės bei administracinės teisės srityse ir savo klientams gali pasiūlyti pagalbą visais įmonių teisės, darbo teisės, šeimos teisės, mokesčių teisės, statybų rangos, sutarčių, viešųjų pirkimų, nemokumo ir kitais teisės klausimais.

Be Vilniaus universitete įgyto teisės magistro laipsnio, lektorė yra įgijusi ir ekonomikos magistro laipsnį. Taip pat Lorena nuo 2015 m. yra įgijusi nemokumo administratorės kvalifikaciją.

Lektorė daug dėmesio skiria mokymuisi ir tobulėjimui, nuolatos kelia savo kvalifikaciją bei pati dalinasi savo profesinėmis žiniomis, viena pirmųjų sėkmingai baigė Mykolo Romerio universiteto ir Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro vykdomą „Kvalifikacinę pinigų plovimo prevencijos specialistų mokymo programą”.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-12:15 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Nuotolinė registracija

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

2024-10-14,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
80€
Naujos prievolės buhalteriams 2024 m. įgyvendinant pinigų plovimo prevenciją (tiesioginė seminaro transliacija)
80 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: