Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Akcija! Dalyvaujant daugiau nei vienam dalyviui iš tos pačios įmonės, antram ir paskesniam dalyviui taikoma 10% nuolaida!
Dovana! Kiekvienas dalyvis dovanų gauna advokato Manto Mikalopo vaizdo įrašą: „Darbo santykių reguliavimo aktualijos ir geroji praktika. Kaip nedaryti klaidų?“ detaliau..
Šiame seminare auditorius Artūras Kapitanovas nagrinės aktualiausius mokestinius pokyčius, kurių po Seimo sesijos pabaigos ypač gausu ir su kuriais buhalteriai susidurs artimiausioje ateityje.
Auditorius seminare analizuos nuo 2024-07-01 įsigaliojusį naujos redakcijos Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymą, kuriuo padidinti rodiklių dydžių kriterijai, pagal kuriuos nustatoma įmonės dydžio kategorija ir atsižvelgiant į tai nustatoma, kokias finansines ataskaitas privalo rengti juridinis asmuo. Atkreipiame dėmesį, kad remiantis ĮĮGAĮ nuo 2026-01-01 Juridinių asmenų registro tvarkytojas nepriims finansinių ataskaitų rinkinio be auditoriaus išvados, jeigu auditas privalomas pagal įstatymus.
Nuo 2024-07-01 įsigaliojusius Finansinių ataskaitų audito ir kitų užtikrinimo paslaugų įstatymo pakeitimus, kuriuose naujai įtvirtinama audito prievolė šiems juridiniams asmenims, jei jie viršija įmonių privalomam auditui nustatytus kriterijus: MB, ŪB, ŽŪB, KB, VŠĮ, asociacijos, labdaros ir paramos fondai. Taip pat auditas bus privalomas ir gavus paramą arba finansavimą iš valstybės, kai ji viršija 500 000 eurų.
2024-08-01 įsigaliosiančius Finansinės apskaitos įstatymo pakeitimą ir Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pakeitimą, tiek juridiniai tiek fiziniais asmenys, teikiantys apskaitos paslaugas ir/arba mokesčių konsultavimo paslaugas, nustatytais terminais privalės informuoti apie veiklos pradžią ir pabaigą atitinkamai juridinių asmenų registro tvarkytoją arba VMI.
Vienas iš svarbiausių pakeitimų – Gynybos fondo paketas, kuriame priimti reikšmingi pakeitimai Pelno mokesčio įstatyme, kuris įsigalios nuo 2025-01-01.
Gynybos fondo pakete:
Nuo 2025-01-01 įsigalioja GPMĮ pataisos dėl investicinės sąskaitos. Pagal naująjį modelį bus apmokestinamas tik galutinis investavimo į įvairius finansinius produktus rezultatas – iš sąskaitos išsiimtos uždirbto pelno lėšos. Tiesa kartu su šiuo pakeitimu nutarta palaipsniui atsisakyti GPM lengvatų ilgalaikio draudimo ir III pakopos pensijų įmokoms ir jas taikyti ateinančius 10 metų tik toms sutartims, kurios bus sudarytos iki 2024-12-31.
Bus apžvelgti ir atnaujinti VMI komentarai bei kontroliuojančių institucijų prioritetai 2024 metais. Seminare taip pat bus gvildenamos PVM aktualijos, pristatomos gairės dėl naujos ES ViDA direktyvos, analizuojama aktuali ES ir Lietuvos teismų praktika.
Taip pat kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus Advokato Manto Mikalopo vaizdo įrašą, kuriame jis pristatys numatomus Darbo kodekso pakeitimus nuo 2025-01-01, įgyvendinančius ES 2022/2041 direktyvą, patars kaip pasiruošti taikymui praktikoje. Pakeitimai susiję su su darbo sutarties sudarymu, nutraukimu, darbo sąlygomis, apmokėjimu, smurto ir priekabiavimo prevencija, darbuotojų motyvavimo priemonėmis bei ginčų nagrinėjimo tvarka. 2024-06-21 įsigaliojusius reikšmingus Darbo kodekso pokyčius, susijusius, be kita ko, ir su asmenų su negalia darbo organizavimu.
Taip pat nuo 2024-07-01 įsigaliojusius naujos redakcijos Savanoriškos veiklos įstatymas, kuriame patikslinta savanoriškos veiklos sąvoka, išskirtos ilgalaikė ir trumpalaikė savanoriškos veiklos, nustatyti apribojimai, atribojantys savanorišką veiklą nuo darbo santykių toje pačioje organizacijoje.
Advokatas aptars ir užsieniečių įdarbinimo pakeitimus, įsigaliosiančius 2024-2025 metais, kuriais griežtinami reikalavimai įmonėms, įdarbinančioms užsieniečius, keičiamas kvotos skaičiavimo mechanizmas, didinamos baudas už nelegalų darbą.
Išankstinis domėjimasis būsimais pokyčiais Jums ir įmonės vadovui suteikia svarbių privalumų:
Artūras Kapitanovas – auditorius, mokesčių ekspertas, kurio nuomone pasikliauna tiek mokesčius administruojantys pareigūnai, tiek teisėkūros specialistai. Verslo bendruomenė ypač vertina jo gilias įžvalgas, reakcijos greitį ir atvirumą.
Profesinė patirtis:
Profesinė veikla:
Konsultacinė veikla:
Su nepaprastu įžvalgumo, profesionalumo ir patirties deriniu, šis auditorius neabejotinai yra vienas ryškiausių savo srities žinovų, kuris ne tik supranta mokesčių subtilybes, bet ir sugeba jas perteikti kitiems, keičiant suvokimą apie mokesčius.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-15:00 | Seminaro trukmė | |
8:30-09:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietūs |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymų medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
Maitinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.