Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Mobingas iš klientų pusės. Psichologinės pagalbos sau ir kitam aspektai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
     
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą

Mobingas organizacijos viduje ir iš kliento pusės turi tam tikrų skirtumų, susijusių su agresijos šaltiniu, kontekstu, elgsenos formomis ir galimais sprendimo būdais.

Organizacijos viduje mobingas dažniausiai susijęs su darbo aplinka, darbo sąlygomis, konkurencija ir galimais karjeros kėlimo arba išsaugojimo klausimais. Mobingas iš kliento pusės dažniausiai susijęs su klientų nuomonėmis, lūkesčiais ir nepatenkintais poreikiais, kurie gali būti išreikšti per agresyvų elgesį, nepagrįstą kritiką ar kita priešišką elgseną.

Kaip organizacijos gali spręsti mobingo iš klientų pusės problemas ir kurti saugesnę darbo aplinką visiems darbuotojams?

Visa tai aptarsime mokymų metu kartu su lektore A. Mažeikiene.

Pagrindiniai klausimai:

  • Kodėl klientai naudoja mobingą? Psichologinės mobingo priežastys. Kaip jas sumažinti?
  • Kas yra mobingas mūsų darbe su klientais, kaip jį atpažinti?
  • Kaip reaguoti pastebėjus netoleruotiną, neetišką elgesį?
  • Ką galėtume padaryti mes patys, kad sumažintume riziką patirti mobingą darbe?
  • Kaip darbuotojas, kurio atžvilgiu klientas taiko mobingą, turėtų elgtis?

Temos

  1. Atpažinimas. Mobingo darbe su klientais reiškinys ir fizinės bei psichologinės pasekmės.
    • Kaip pasireiškia? Kas yra psichologinis smurtas, o kas – ne?
    • Mobingas ir psichologinis smurtas darbe su klientais: kuo šis elgesys skiriasi?
    • Į kokius žmones lengviau „nukreipti“ mobingą? Grėsmė jautriems žmonėms, naujokams, nemokantiems atsikirsti.
    • Fizinės ir psichologinės pasekmės mobingą patyrusiam asmeniui.
  2. Psichologinės pagalbos sau ir kitam aspektai.
    • Kokios darbuotojų teisės, susijusios su psichologiniu smurtu?
    • Kokia vadovo ir kiekvieno iš mūsų atsakomybė?
    • Organizacijos atsakomybė ir įpareigojimai: kaip saugome savo žmones nuo neetiško ir nepagarbaus elgesio?
    • Kokiais atvejais ir kokiais būdais leidžiame nutraukti bendravimą su klientu?
    • Atmintinė mobingo „aukai“. Kada verta „nepasiduoti“? Ką pritaikysime mes?
  3. Prevencija ir intervencija.
    • Pavyzdžiai, kaip organizacijose kovojame su psichologiniu klientų smurtu: kaip taikomas klientų aptarnavimo standartas, įspėjamieji užrašai, punktai sutartyse?
    • Kokia rizika, kai prisijungiame prie „žiūrovų?“
    • Diskusija: kokie metodai tinka mums? Konkrečių probleminių situacijų sprendimas ir metodų aptarimas.
    • Sprendimai. Kaip užkirsti kelią netoleruojamam kliento elgesiui organizacijoje?

KLAUSIMUS GALITE PATEIKTI IŠ ANKSTO

Klausimų pateikimas seminaro metu

ŽINIOMIS DALINASI

Aistė Mažeikienė

Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 25 metų mokymų ir konsultavimo patirtį, 9 metų patirtį atrankose ir „galvų medžioklėse“, nuolat dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti svarbias, kartais ir ekstremalias situacijas: nuo statutinių organizacijų vadovų, pagalbos tarnybų operatorių iki verslo įmonių atstovų.

Taip pat Kazimiero Simonavičiaus universitete lektorė dėsto „Bendravimo psichologijos“, „Teisės psichologijos“, „Privačios detektyvinės veiklos“, „Juridinės retorikos“ ir „Vadovavimo bei lyderystės psichologijos“ dalykus.

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM” platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, viena diena prieš seminarą el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-12:15 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden