Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Įmonės nemokumo stebėsena ir finansinių sunkumų požymių atpažinimas apskaitoje. Rekomenduojami veiksmai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 2 ak. val.
      Kaina: 50€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Seminare

Seminaro metu suteiktos žinios padės įmonių vadovams ir buhalteriams savarankiškai identifikuoti kilusią finansinių sunkumų ar nemokumo problemą įmonės veikloje ir parinkti tinkamą jos sprendimo būdą.

Seminaro metu aptarsime:

  • Įmonės finansinių sunkumų atsiradimo priežastis
  • Rodiklius apskaitoje, signalizuojančius apie gresiančius finansinius sunkumus
  • Požymius, identifikuojančius finansinius sunkumus ar nemokumą
  • Situacijos sprendimo būdus ir galimus veiksmų scenarijus:
    • Sąnaudų higiena: piniginių srautų suvaldymas, sutarčių peržiūrėjimas, darbo santykių optimizavimas
    • Nuosavo kapitalo rodiklių gerinimas, įstatinio kapitalo didinimas ar mažinimas
    • Susitarimai su kreditoriais dėl pagalbos ir nemokumo proceso inicijavimas

ŽINIOMIS DALINASI

Lorena Paškūnaitė-Lickan

Advokatė Lorena Paškūnaitė-Lickan turi beveik 15 metų teisinio darbo patirtį. Iki privačios advokatės praktikos, patirtis kaupta finansų, nemokumo, audito, verslo ir darbo teisės, ginčų sprendimo srityse.

Šiuo metu Lorena specializuojasi civilinės bei administracinės teisės srityse ir savo klientams gali pasiūlyti pagalbą visais įmonių teisės, darbo teisės, šeimos teisės, mokesčių teisės, statybų rangos, sutarčių, viešųjų pirkimų, nemokumo ir kitais teisės klausimais.

Be Vilniaus universitete įgyto teisės magistro laipsnio, lektorė yra įgijusi ir ekonomikos magistro laipsnį. Taip pat Lorena nuo 2015 m. yra įgijusi nemokumo administratorės kvalifikaciją.

Lektorė daug dėmesio skiria mokymuisi ir tobulėjimui, nuolatos kelia savo kvalifikaciją bei pati dalinasi savo profesinėmis žiniomis, viena pirmųjų sėkmingai baigė Mykolo Romerio universiteto ir Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro vykdomą „Kvalifikacinę pinigų plovimo prevencijos specialistų mokymo programą”.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

10:00-11:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Nuotolinė registracija

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.