Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Darbuotojų atleidimo proceso valdymas: psichologiniai atleidimo pokalbio ir darbo su likusiais darbuotojais aspektai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
     

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Seminaras skirtas privataus ir viešojo sektorių visų lygių vadovams, personalo vadovams ir specialistams – tiems, kuriems tenka kalbėtis su iš darbo atleidžiamais (ar jau atleistais) žmonėmis, taip pat atsakinėti į pasilikusių darbuotojų klausimus ir tvarkytis su įtempta situacija po pasikeitimų.

Seminare ras atsakymus tie, kurie nori įgyti daugiau psichologinių žinių apie pozityvios nuostatos dėl pasikeitimų formavimą atleidimo iš darbo metu, sužinoti, kaip etiškai ir korektiškai atsisveikinti su darbuotoju, kaip ir kada pateikti jam informaciją apie atleidimą, kaip užkirsti kelią nepageidaujamiems padariniams – pasiliekančių darbuotojų nesaugumui, sumažėjusiam darbingumui dėl įtampos ir pačios organizacijos įvaizdžiui (tuo atveju, jei finalinis pokalbis vyks nekorektiškai).

Išmoksime, kaip „neuždaryti durų“ tokio pokalbio metu – nes nežinia, kur su atleistu iš darbo žmogumi susitiksite ir po kurio laiko…

Nuo mūsų bendravimo pabaigos, nuo to, kaip išsiskiriame ir su kokiomis mintimis bei žodžiais palydime, labai daug priklauso viso darbo santykių laikotarpio, karjeros pasiekimų, patirties, organizacijos ir atliktų darbų, produktų, paslaugų įvaizdžio vertinimas. Padarykime šį procesą žmogišką, etišką ir, kiek įmanoma, mažiau skausmingą kitiems ir patiems sau.

Tai pasiekti padės išsami ir praktiniais pavyzdžiais paremta dalijamoji medžiaga, praktinės užduotys, situacijų modeliavimas ir konkrečių atvejų analizė.

Kiekvienas mokymų dalyvis

  • Sužinos apie atleidimo iš darbo proceso žingsnius, kurie padeda išsaugoti darbdavio ir atleidžiamo darbuotojo įvaizdį;
  • Aptars labiausiai pažeidžiamus momentus, kai nutraukiami ryšiai „organizacija – darbuotojas“;
  • Ras sprendimus, kaip elgtis atleidimo iš darbo situacijoje, kai tenka ir „sprendimo vykdytojo“, ir „situacijos švelnintojo“ vaidmuo.

Temos

  1. Atleidimo procesas: kas, kur, kada?
    • „Teisingumo vykdytojo“ vaidmuo: budelis ar terapeutas? Ką keičia darbuotojų atleidimas?
    • Asmeninis pasirengimas nepalankios informacijos pateikimui.
    • Nuostatos dėl pasikeitimų valdymas: kai chaosą verčiame naujų veiklos būdų paieška ir tvarka; grėsmes – galimybėmis, nuostolius – laimėjimais.
    • Pozityvaus mąstymo principai – kebliose finalinio pokalbio situacijose.
  2. Atleidimo pokalbio struktūra ir eiga
    • Pokalbio struktūra.
    • Informacijos pateikimo metodai.
    • Argumentavimo principai.
    • Atsakymai į klausimus: pasiruošimo ir savitvardos treniruotės.
  3. Praktika ir konkrečių atvejų analizė. Pasirengimas galimoms darbuotojo reakcijoms
    • Informacijos „kodėl ir už ką?“ pateikimas: ką sakyti ir ko nesakyti finalinio pokalbio metu? Praktinės užduotys.
    • Finalinis pokalbis: kritinių situacijų suvaldymas.
    • Žmogaus reakcijų spektras kritinėse situacijose. Kaip suvaldyti kitus ir save?
    • Kaip elgtis, kad žmogus pats prisiimtų atsakomybę už tolesnę savo karjerą?
    • Priežastys, dėl kurių finalinis pokalbis užsitęsia į kelis „priešpaskutinius“ susitikimus: kaip nebūti „mama“ ar „tėčiu“?
  4. Po atleidimų, reorganizavimų ir pokyčių: kaip elgtis su pasilikusiais darbuotojais?
    • Situacijos valdymas po atleidimo: potencialūs nuostoliai darbo efektyvumui ir organizacijos / skyriaus / padalinio įvaizdžiui.
    • Komunikacija krizės ir gandų sąlygomis. Vadovų ir „antikrizinės komandos“ vaidmuo.
    • Ar pasiteisina „viskas tvarkoj, nieko neįvyko“ taktika? Kaip elgiasi likusieji ir kaip elgtis su jais?
    • Rekomendacijos, kaip suvaldyti gandus ir „mitus“: praktika.

Klausimus galite pateikti iš anksto

Klausimų pateikimas seminaro metu

ŽINIOMIS DALINASI

Aistė Mažeikienė

Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 25 metų mokymų ir konsultavimo patirtį, 9 metų patirtį atrankose ir „galvų medžioklėse“, nuolat dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti svarbias, kartais ir ekstremalias situacijas: nuo statutinių organizacijų vadovų, pagalbos tarnybų operatorių iki verslo įmonių atstovų.

Taip pat Kazimiero Simonavičiaus universitete lektorė dėsto „Bendravimo psichologijos“, „Teisės psichologijos“, „Privačios detektyvinės veiklos“, „Juridinės retorikos“ ir „Vadovavimo bei lyderystės psichologijos“ dalykus.

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden