Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Bendravimas su klientais ne visada būna lengvas ir sklandus. Kartais klientų pageidavimai, reikalavimai, pretenzijos išmuša iš vėžių. Šio seminaro tikslas – stiprinti komunikacijos su klientais kompetenciją. Vietoj „sauso“ teorinio seminaro dalyviai kviečiami pasinerti į interaktyvų, sužaidybintą mokymų formatą. Skirta visiems, norintiems augti ir lavinti savo bendravimo įgūdžius.
Sertifikuotas darbo su grupėmis treneris (tarptautinė mokymų programa “Via Experientia: Train The Trainer”). Sukaupęs ilgametę patirtį dirbant tiek organizacijų viduje, tiek išoriniu konsultantu komandų ugdymo ir personalo valdymo srityse padedant plėtoti HR įrankius (atlygio sistemų diegimas, veiklos vertinimo, kompetencijų modelių kūrimas).
Mykolas kuria organizacijų ugdymo sprendimus, paremtus įžaidybinimo („gamification”) principais.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-16:30 | Seminaro trukmė | |
08:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Kavos pertrauka | |
12:15-13:15 | Pietų pertrauka | |
14:45-15:00 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;