Remiantis Lietuvos Respublikos valstybinės darbo inspekcijos duomenimis, nelaimingų atsitikimų darbe statistika išlieka aktuali problema. Nors mirtinų atvejų skaičius šiek tiek sumažėjo, sunkių nelaimingų atsitikimų padaugėjo 7% lyginant su ankstesniais metais. Dažniausios nelaimių priežastys – kritimai iš aukščio, krentantys daiktai, paslydimai ir užkliuvimai.
Pagrindinės nelaimingų atsitikimų priežastys išlieka nepakankama darbuotojų saugos ir sveikatos kontrolė, netinkamas rizikos vertinimas ir darbų organizavimas. Svarbu paminėti, kad dalis nelaimingų atsitikimų įvyko dėl pačių darbuotojų saugos taisyklių nesilaikymo ir nepakankamo instruktavimo.
Atkreitinas dėmesys, kad 2025-11-01 įsigalios nauji Darbuotojų aprūpinimo asmeninėmis apsaugos priemonėmis nuostatai. Nuostatuose iš esmės išplėstos ir detalizuotos darbdavio bei darbuotojo pareigos, nustatyti aiškūs reikalavimai asmeninių apsaugos priemonių parinkimui, naudojimui, laikymui ir apskaitai, įtraukti priedai su pavyzdiniais sąrašais pagal rizikos veiksnius ir veiklos rūšis. Dokumentas suderintas su ES reglamentais, įtraukti BDAR atitikties reikalavimai ir nauji higienos, laikymo bei konsultavimosi su darbuotojais aspektai.
Šių mokymų tikslas – ne tik supažindinti su teisiniais reikalavimais ir procedūromis, bet ir ugdyti saugos kultūrą organizacijose. Efektyvus nelaimingų atsitikimų prevencijos, tyrimo ir valdymo procesas yra esminis kiekvienos organizacijos sėkmės veiksnys.
Seminaro metu dalyviai susipažins su pagrindinėmis nelaimingų atsitikimų darbe sąvokomis, išmoks atpažinti potencialias rizikas ir suvoks prevencijos svarbą. Bus nagrinėjami realūs nelaimingų atsitikimų pavyzdžiai, analizuojamos jų priežastys ir pasekmės. Dalyviai įgis teorinių žinių, reikalingų efektyviam nelaimingų atsitikimų valdymui. Jie gebės geriau identifikuoti potencialias grėsmes, imtis tinkamų prevencinių veiksmų ir užtikrinti saugesnę darbo aplinką savo organizacijose. Šios žinios ir įgūdžiai padės kurti saugesnę, produktyvesnę ir labiau motyvuotą darbo aplinką, naudingą tiek darbuotojams, tiek visai organizacijai.
VšĮ „Personalo praktikų paslaugos“ steigėja ir vadovė, lektorė, turinti 30 metų praktinę patirtį personalo organizavimo ir darbuotojų saugos ir sveikatos srityse, 20 metų praktinę vadovų ir organizacijų bei darbuotojų konsultavimo patirtį, VDI Kauno skyriaus darbo ginčų komisijos narė, Verslo moterų tinklo narė. Konsultuoja, vykdo auditus ir ruošia dokumentus darbuotojų saugos ir sveikatos bei personalo organizavimo srityse.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
| 10:30-12:00 | Seminaro trukmė | |
| 10:00-10:30 | Registracija |
| Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
| Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
| Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. |