Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.

Lyderių diskusinis seminaras. Mokesčių reformos įgyvendinimas: nuo pasirengimo iki rezultatų

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 220€ (+ PVM)
  • Taikoma nuolaida!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Pirmiems 10 Bilietams Taikoma 20% Nuolaida

Apie seminarą

Nuo 2026-01-01 įsigaliosianti mokesčių reforma kardinaliai keis GPM, Pelno ir NT mokesčių sistemą, o ABĮ pakeitimai ir kapitalo valdymo taisykles. Seminaras finansų vadovams ir vyr. buhalteriams suteiks praktines įžvalgas, kaip optimizuoti kaštus, išvengti pasiruošimo klaidų ir pasirengti pokyčiams laiku.

Šiandien finansų lyderiai susiduria su iššūkiu: kaip prisitaikyti prie progresinių GPM tarifų, pelno mokesčio didėjimo, NT reformos ir naujų mokesčių taip, kad įmonė neprarastų konkurencinio pranašumo. Netinkamai paruoštos atlygio sistemos gali padidinti darbuotojų kaitą, o nepasirengimas kapitalo pakeitimams – apriboti plėtros galimybes. Sprendimai, kuriuos priimsite dar 2025 m., nulems jūsų organizacijos rezultatus 2026-aisiais ir vėliau.

Diskusinis seminaras  finansų vadovams ir vyr. buhalteriams suteiks aiškias įžvalgas, kaip optimizuoti mokesčius, tinkamai išnaudoti ABĮ pakeitimus ir pasirengti audito bei atitikties reikalavimams.

Diskusinio seminaro nauda dalyviams

  • Gilinsimės kaip įvertinti progresinių GPM tarifų poveikį atlygio sistemoms ir talentų išlaikymui.
  • Galėsite optimizuoti pelno mokesčio sprendimus ir įmonių grupės struktūrą.
  • Išmoksite vertinti NT portfelio valdymo strategijas po mokesčių reformos.
  • Galėsite pasinaudoti investicijų ir MTEP lengvatomis ilgalaikiams projektams.
  • Suprasite naujų mokesčių (draudimo, cukraus) poveikį kainodarai ir kaštams.
  • Išmoksite planuoti kapitalo struktūrą pagal naujus ABĮ pakeitimus.
  • Galėsite užtikrinti sklandų pokyčių įgyvendinimą ir sumažinti atitikties rizikas.

Seminaras išsiskiria diskusiniu formatu – ribota dalyvių grupė ne tik išgirs eksperto įžvalgas, bet ir galės keistis patirtimis su kitais finansų vadovais. Programa sukurta specialiai B2B auditorijai, orientuota į praktinius sprendimus ir tiesioginę naudą organizacijai.

Temos

  1. Gyventojų pajamų mokesčio sistemos pokyčiai:
    • Progresinių tarifų sistema visoms pajamoms: sprendimų poveikis talentų konkurencingumui.
    • Darbo užmokesčio, NPD ir lengvatų pokyčiai: poveikis atlyginimų sistemoms ir personalo išlaikymui.
    • Pajamos iš NT pardavimo: sutrumpintas terminas, norint pasinaudoti GPM lengvata.
    • Individualios veiklos apmokestinimo pakeitimai: verslo formos pasirinkimo strategijos.        
  2. Pelno mokesčio pokyčiai ir galimi modeliavimo variantai:
    • Didėjantys pelno mokesčio tarifai.
    • Įmonių grupės nuostolių atskaitymo ribojimų naujovės.
    • Avansinio pelno mokesčio pokyčiai.
    • 0 proc. mokesčių tarifo pakeitimai naujai įkurtam smulkiajam verslui.
  3. Nekilnojamojo turto mokesčio reforma ir turto valdymo strategijos.
  4. Investicijų skatinimo galimybės ir galimi sprendimai:
    • Investicijų skatinimo lengvatos: kaip maksimaliai pasinaudoti ilgalaikio turto įsigijimo galimybėmis?
    • MTEP lengvatos ir jų strateginis panaudojimas: kaip tinkamai planuoti ir dokumentuoti?
    • Praktiniai patarimai stambių projektų įgyvendinimui.
  5. Nauji cukraus bei draudimo mokesčiai ir strateginis poveikis.
  6. ABĮ pakeitimai nuo 2026-07-01 ir kapitalo valdymo strategijos:
    • Įstatinio kapitalo didinimo procedūrų liberalizavimas ir strateginės galimybės.
    • Įstatinio kapitalo mažinimas: sprendimų priėmimo aspektai.
    • Finansinių ataskaitų rinkinio tvirtinimo termino ilginimas: valdymo efektyvumo didinimas.
    • Pelno (nuostolių) paskirstymas: strateginio planavimo kontekste.
    • Tarpinių dividendų skyrimo liberalizavimas: kapitalo grąžos optimizavimas.
    • Akcininko teisės skolinti bendrovei: grupės finansavimo strategijos.
    • Likvidavimo ataskaita: procedūrų supaprastinimas vadovams.

Žiniomis dalinasi

Artūras Kapitanovas

Artūras Kapitanovas – auditorius, mokesčių ekspertas, kurio nuomone pasikliauna tiek mokesčius administruojantys pareigūnai, tiek teisėkūros specialistai. Verslo bendruomenė ypač vertina jo gilias įžvalgas, reakcijos greitį ir atvirumą.

Profesinė patirtis:

  • Finansų ministerijos specialistas.
  • Valstybinės mokesčių inspekcijos Audito skyriaus viršininkas.
  • Buvo premjero patarėjas mokesčių klausimais.
  • „Mokesčių Ekspertų Biuras“ įkūrėjas ir vadovas.
  • „Auditoriaus konsultacijos“ partneris, specializuojantis mokesčių srityje.
  • Narys darbo grupėje, nagrinėjusioje mokesčių reformą.
  • Auditorių rūmų narys.
  • Vilniaus klubo narys.

Profesinė veikla:

  • Atstovauja mokesčių mokėtojus valstybės institucijose, įskaitant VMI prie FM, Mokestinių ginčų komisiją prie LRV ir „Sodrą“.
  • Sėkmingai gina mokesčių mokėtojų interesus teismuose.
  • Kasmet dalyvauja atliekant daugiau nei 100 įmonių auditus ir mokestinius patikrinimus.
  • Skiria daug laiko mokesčių mokėtojų švietimui, kasmet veda virš 70 mokymų ir seminarų.
  • Dažnas pranešėjas verslo konferencijose.
  • Dažnai cituojamas žiniasklaidoje mokesčių temomis.

Konsultacinė veikla:

  • Teikia tiek kontaktines, tiek nuotolines konsultacijas fiziniams asmenims bei įmonėms.

Su nepaprastu įžvalgumo, profesionalumo ir patirties deriniu, šis auditorius neabejotinai yra vienas ryškiausių savo srities žinovų, kuris ne tik supranta mokesčių subtilybes, bet ir sugeba jas perteikti kitiems, keičiant suvokimą apie mokesčius.

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietūs
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų el. medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.