Daugiau informacijos apie mokymų datas: ? Užsiėmimai vyks:
Spalio 22, 27, 29, lapkričio 3, 5, 10, 12, 17, 19, 24, 26, gruodžio 1, 3, 8, 10, 15 d. po 5 ak. val. per dieną.
Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 20.30 val.
Pradedate buhalterio karjerą ar keičiate kvalifikaciją? Šie kursai suteiks aiškius apskaitos ir mokesčių pagrindus bei praktinius įgūdžius, kuriuos galėsite taikyti iškart darbe. Net 50 % mokymų sudaro praktinės užduotys su realiais dokumentais Excel formose, sprendžiant buhalterinius uždavinius.
Pirmieji žingsniai buhalterijoje dažnai kelia įtampą: nežinia, nuo ko pradėti, kaip tvarkyti dokumentus, apskaičiuoti mokesčius ar teisingai parengti ataskaitas. Kiekviena klaida gali kainuoti ne tik papildomą laiką, bet ir realias baudas. Šie mokymai padeda išvengti tokių rizikų – įgyti tvirtus pagrindus, pasitikėjimą ir praktinius įgūdžius, kurie padės kasdienėje veikloje.
Programa apjungia teoriją ir praktiką: nuo apskaitos organizavimo bei verslo apskaitos standartų iki finansinės atskaitomybės sudarymo ir pagrindinių mokesčių sistemos elementų. Remiantis praktika, pradedantieji dažnai sugaišta 3–5 valandas per savaitę vien taisydami klaidas. Įgytos žinios leidžia šį laiką sutaupyti!
Po kursų:
Visa mokymo medžiaga ir uždaviniai parengti pagal galiojančią Finansinės apskaitos įstatymo ir ĮĮGAĮ redakciją, todėl žinios yra aktualios ir pritaikomos iš karto. Įgykite įgūdžių, kurie leis pradėti buhalterio darbą užtikrintai ir be klaidų.
Finansinės apskaitos reglamentavimas
Apskaitos organizavimas
Apskaitos pagrindai pagal verslo apskaitos standartus (VAS)
Finansinė atskaitomybė
Mokesčių apskaitos pagrindai
Teisės klausimai, žinotini buhalteriui
Baigiamasis uždavinys
Dovana!
Deja, šiuo metu KURSUOK.lt platformoje laisvų valstybės finansuojamų mokymosi krepšelių nėra. Šie krepšeliai, skirti iki 500 € vertės mokymams, yra riboti ir greitai išnaudojami.
Norėdami užtikrinti galimybę pasinaudoti šia parama, kviečiame registruotis į laukiančiųjų eilę. Atsiradus laisvam krepšeliui, mes nedelsdami su Jumis susisieksime ir pateiksime išsamią registracijos instrukciją, kaip užsiregistruoti per KURSUOK.lt platformą.
Dėkojame už Jūsų kantrybę ir supratingumą. Linkime sėkmės siekiant naujų žinių ir įgūdžių!
Apie naują finansavimą informuosime Jus atskiru laišku.
Lektorė praktikė. Nuo 2007 metų veda seminarus, viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis. Konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos ir mokesčių klausimais.
Teisininkė, kurios pagrindinės veiklos sritys darbo teisė, viešieji pirkimai ir dokumentų valdymas. Nuo 2014 m. konsultuoja smulkiojo ir vidutinio verslo atstovus personalo dokumentų rengimo ir dokumentų valdymo klausimais, bei rengia tiekėjų viešųjų pirkimų dokumentus. Lektorė nuolat veda mokymus darbo teisės ir dokumentų valdymo temomis, dėsto kursuose, kuriuose darbui įmonėse rengiami administratoriai. Lektorė yra pagrindinė periodiškai leidžiamo elektroninio viešųjų pirkimų ir teisės naujienų naujienlaiškio rengėja.
Užsiėmimai vyks:
Spalio 22 d., 27d., 29 d., lapkričio 3 d., 5 d., 10 d., 12 d., 17 d., 19 d., 24 d., 26 d., gruodžio 1 d., 3 d., 8 d., 10 d., 15 d. po 5 ak. val. per dieną.
Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 20.30 val.
16:30-20:30 | Kursų trukmė | |
16:00-16:30 | Registracija | |
18:30-18:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymų medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
Daugiau informacijos apie mokymų datas: ? Užsiėmimai vyks:
Spalio 22, 27, 29, lapkričio 3, 5, 10, 12, 17, 19, 24, 26, gruodžio 1, 3, 8, 10, 15 d. po 5 ak. val. per dieną.
Kursų pradžia – 16.30 val., pabaiga – 20.30 val.
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.