Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Ruošiamės 2024 m. (ne)finansinių ataskaitų rengimui pagal naująjį ĮĮGAĮ

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)
  • Taikoma nuolaida!

Laikas ir vieta

2024-08-12,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
130€
Ruošiamės 2024 m. (ne)finansinių ataskaitų rengimui pagal naująjį ĮĮGAĮ (tiesioginė seminaro transliacija)
130 (+ PVM)
2024-09-16,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
130€
Ruošiamės 2024 m. (ne)finansinių ataskaitų rengimui pagal naująjį ĮĮGAĮ (tiesioginė seminaro transliacija)
130 (+ PVM)
2024-09-16,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

130€
Ruošiamės 2024 m. (ne)finansinių ataskaitų rengimui pagal naująjį ĮĮGAĮ
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
130 (+ PVM)

Akcija! Dalyvaujant daugiau nei vienam dalyviui iš tos pačios įmonės, antram ir paskesniam dalyviui taikoma 10% nuolaida!

Apie seminarą

Nuo 2024-07-01 įsigaliojo naujas Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymas ir 15 susijusių įstatymų paketas, įgyvendinantis  Bendrovių tvarumo atskaitomybės direktyvos nuostatas.  Šiuos pakeitimus paskatino kelios pagrindinės priežastys:

  • siekis didinti įmonių skaidrumą tvarumo klausimais;
  • Siekis pagerinti finansinių ir nefinansinių ataskaitų kokybę bei patikimumą;
  • Noras supaprastinti ir patobulinti esamą teisinį reglamentavimą.

Pagrindiniai pakeitimai:

  • Keičiami finansinių ataskaitų audito reikalavimai, išplečiant subjektų, kuriems privalomas auditas, ratą.
  • Keičiama atskaitomybės sudėtis ir pavadinimai.
  • Keičiami įmonės metinių grynųjų pajamų ir turto dydžių kriterijai, pagal kuriuos nustatoma įmonės dydžio kategorija.
  • Griežtinama atsakomybė už neteisingą finansinių ir nefinansinių ataskaitų parengimą.
  • Įvedamas reikalavimas įmonėms, atitinkančioms tam tikrus kriterijus, teikti ir skelbti informaciją tvarumo klausimais bei užtikrinti jos nepriklausomą patikrinimą.
  • Nustatyti pagrindiniai informacijos tvarumo klausimais rengimo, teikimo ir skelbimo reikalavimai įmonėms.
  • Tobulinamas tiek finansinių, tiek nefinansinių ataskaitų kokybės stebėsenos mechanizmas.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10:00-14:00 val.)

  1. Keičiasi įmonių grupavimo rodikliai į labai mažas, mažas, vidutines ir dideles. 
  2. Pakoreguoti ir įmonių grupių rodikliai, kuomet atsiranda prievolė rengti konsoliduotas finansines ataskaitas.
  3. Keičiasi net kai kurių finansinių ataskaitų pavadinimai.
  4. Konsoliduotoji vadovybės ataskaita – kas tai?
  5. Finansinės informacijos kokybės reikalavimai.
  6. Informacija tvarumo klausimais – kas ją pateiks?
  7. Trečiosios valstybės įmonių tvarumo ataskaitų prieinamumo visuomenei užtikrinimo sąlygos.
  8. Mokėjimų valdžios institucijoms ataskaitos rengimo sąlygos.
  9. Pelno mokesčio informacijos ataskaita.
  10. Pakoreguoti ir privalomo finansinių ataskaitų audito rodikliai. Svarbi nuostata dėl neatlikto privalomo audito įsigalios nuo 2026-01-01.
  11. Kitų teisės aktų, įtakotų šio įstatymo naujos redakcijos paskelbimo, apžvalga.

2 dalis. Tvarumo ekspertė Nino Inasaridze (14:00-15:45 val.)

  1. Tvarumo reguliacinė aplinka ES ir Lietuvoje bei jos poveikis verslui.
  2. Pokyčiai Lietuvos teises aktuose įgyvendinant ES tvarumo reikalavimus.
  3. Kokioms įmonėms ir kada bus taikomi naujieji tvarumo atskleidimo reikalavimai.
  4. Tvarumo informacijos konsolidavimas.
  5. Kas slypi po tvarumo ataskaitomis – kokie tvarumo standartai bus taikomi atskleidžiant tvarumo informaciją.
  6. Kam ir kada bus privalomas tvarumo ataskaitų auditas (nepriklausoma tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada) ir kas galės ją pateikti.
  7. Elektroninis ataskaitų teikimo formatas.
  8. Kam taikomi ES Taksonomijos reikalavimai.
  9. CO2e emisijų skaičiavimas – kam privaloma ir kas po tuo slepiasi.
  10. Pagrindiniai žingsniai link privalomos tvarumo ataskaitos.
  11. Rekomendacijos ir dažniausiai daromos klaidos atskleidžiant tvarumo informacija.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Nino Inasaridze

Tvarumo ekspertė, VšĮ Aplinkos apsaugos instituto vykdomoji direktorė, baigusi Aplinkos inžinerijos ir aplinkosaugos mokslų Vilniaus Gedimino Technikos ir Rygos Technikos universiteto dvigubo diplomo programos magistro studijas, apjungianti atitinkamą praktinę darbo patirtį tvarumo kontekste įvairiose šalyse, tokiose kaip Lietuva, Latvija, Sakartvelas, Italija, Portugalija. Nino konsultuoja bei padeda skirtingiems verslo sektoriams diegti tvarumą savo įmonės veikloje: nuo tvarumo strategijos sudarymo ir tvarumo priemonių įgyvendinimo, šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijų skaičiavimo, tarptautinių tvarumo reikalavimų iki tvarumo ataskaitų ruošimo.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

ORGANIZUOKITE ŠIUOS MOKYMUS TIK SAVO ORGANIZACIJAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas dalyvis mokymų metu turi galimybę užduoti klausimus lektoriui.
Mokymų įrašas
Pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

2024-08-12,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
130€
Ruošiamės 2024 m. (ne)finansinių ataskaitų rengimui pagal naująjį ĮĮGAĮ (tiesioginė seminaro transliacija)
130 (+ PVM)
2024-09-16,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
130€
Ruošiamės 2024 m. (ne)finansinių ataskaitų rengimui pagal naująjį ĮĮGAĮ (tiesioginė seminaro transliacija)
130 (+ PVM)
2024-09-16,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

130€
Ruošiamės 2024 m. (ne)finansinių ataskaitų rengimui pagal naująjį ĮĮGAĮ
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
130 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: