Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Pokarantininės subsidijos bei mokesčių ir teisės naujovės

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 90 – 120€ (+ PVM)
  • Darbo užmokesčio subsidijų po karantino skaičiuoklė Excel formatu!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Jau įsigaliojo Užimtumo įstatymo pakeitimai, pagal kuriuos darbdaviai išlaikydami darbuotojus galės pasinaudoti subsidijomis darbo užmokesčiui dar pusę metų pasibaigus karantinui. Seime svarstomi nauji Užimtumo įstatymo pakeitimai, numatantys naują galimybę darbdaviams, kurie yra įdarbinę 60 metų ir vyresnius darbuotojus, gauti didesnę subsidiją darbo užmokesčiui.

 

Kuriems darbdaviams bus skiriama subsidija darbo užmokesčiui?

  • Įdarbinusiems darbo rinkoje papildomai remiamais laikomus asmenis;
  • Gavusiems subsidijas darbo užmokesčiui už darbuotojų prastovas ekstremaliosios situacijos ar karantino metu ir išlaikantiems prastovose buvusių darbuotojų darbo vietas po ekstremaliosios situacijos ar karantino;
  • Kurie yra įtraukti į Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos paskelbtą mokesčių mokėtojų, nukentėjusių nuo COVID-19, sąrašą.

Koks planuojamas subsidijos dydis?

  • 1-ąjį ir 2-ąjį subsidijos darbo užmokesčiui mokėjimo mėnesius: a) 100 % apskaičiuotų lėšų, bet ne daugiau kaip Vyriausybės patvirtinta minimalioji mėnesinė alga (toliau – MMA); b) darbdavio pasirinkimu – 70 % apskaičiuotų lėšų, bet ne daugiau kaip 2 Vyriausybės patvirtintos MMA, arba 100 % apskaičiuotų lėšų, bet ne daugiau kaip Vyriausybės patvirtinta MMA, jei darbdavys įtrauktas į ekonomikos ir inovacijų ministro patvirtintą potencialaus augimo įmonių sąrašą; c) kai su įdarbintu ar užimtu asmeniu sudaryta terminuota arba sezoninio darbo sutartis – 100 % apskaičiuotų lėšų, bet ne daugiau kaip 0,5 Vyriausybės patvirtintos MMA;
  • 3-iąjį ir 4-ąjį subsidijos darbo užmokesčiui mokėjimo mėnesius – 50 % apskaičiuotų lėšų, bet ne daugiau kaip Vyriausybės patvirtinta MMA, arba ne daugiau kaip 2 Vyriausybės patvirtintos MMA, jei darbdavys įtrauktas į ekonomikos ir inovacijų ministro patvirtintą potencialaus augimo įmonių sąrašą, o kai su įdarbintu ar užimtu asmeniu sudaryta terminuota arba sezoninio darbo sutartis – ne daugiau kaip 0,5 Vyriausybės patvirtintos MMA;
  • 5-ąjį ir 6-ąjį subsidijos darbo užmokesčiui mokėjimo mėnesius – 30 % apskaičiuotų lėšų, bet ne daugiau kaip Vyriausybės patvirtinta MMA, arba ne daugiau kaip 2 Vyriausybės patvirtintos MMA, jei darbdavys įtrauktas į ekonomikos ir inovacijų ministro patvirtintą potencialaus augimo įmonių sąrašą.

 

Seminare patarimais ir įžvalgomis dalinsis vieni geriausių COUNTLINE lektorių, tad nepraleiskite progos susipažinti su naujausiais pakeitimais ir išsiaiškinti Jums rūpimus klausimus.

Daugiau


Temos

1 dalis. Advokatas Mantas Mikalopas (10:00-10:30)

  1. Naujausių Užimtumo įstatymo pakeitimų, susijusių su darbo santykiais, analizė;
  2. Praktinės įžvalgos dėl galimybių gauti subsidijas;
  3. Kiti aktualūs darbo teisės klausimai karantino kontekste

2 dalis. Advokatė Džiuginta Balčiūnė (10:30-11:00)

  1. Restruktūrizavimo proceso sėkmingas inicijavimas – pirmieji sėkmingi pavyzdžiai praktikoje ir panaudojimo galimybės.

3 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė ir Auditorius Artūras Kapitanovas (11:00-14:15)

  1. Priemonių atranka – kurios tinka Jūsų įmonei.
  2. Subsidijos darbo užmokesčiui pasirinkimo galimybės.
  3. Įforminimas. Klaidos ir rizika.
  4. Darbuotojų informavimas.
  5. Piktnaudžiavimo kontrolė.
  6. Subsidijų darbo užmokesčiui apmokestinimo ir apskaitos ypatumai.
  1. Restruktūrizavimo proceso sėkmingas inicijavimas – pirmieji sėkmingi pavyzdžiai praktikoje ir panaudojimo galimybės.

DOVANA

Dėmesio! Kiekvienas seminaro dalyvis gauna dovaną 35 EUR + PVM vertės Darbo užmokesčio subsidijų po karantino skaičiuoklę Excel formatu!

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Artūras Kapitanovas

Auditorius, mokesčių konsultantas Artūras Kapitanovas dirbo Finansų ministerijoje, vėliau – Audito skyriaus viršininku Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Finansų ministerijos. Šiuo metu lektorius dirba kaip nepriklausomas auditorius ir mokesčių konsultantas. Įmones mokesčių ir apskaitos klausimais audituoja, konsultuoja ir joms atstovauja valstybės institucijose jau daugiau nei 20 metų. Artūro Kapitanovo seminaruose per metus apsilanko daugiau nei 10 000 dalyvių. Kasmet lektorius veda daugiau nei 70 seminarų, kurių net 87 proc. buvo įvertinti 10 balų iš 10.

Džiuginta Balčiūnė

Džiuginta Balčiūnė turi sukaupusi daugiau nei 10 metų patirtį konsultuojant klientus įmonių susijungimo ir įsigijimų klausimais. Prieš prisijungdama prie ILAW, ji teikė teisines paslaugas aviacijos, žemės ūkio, nekilnojamojo turto bei statybų sektoriuose veikiančioms įmonių grupėms pastarųjų restruktūrizavimo, įsigijimų ir susijungimų, bankų ir finansų, ginčų sprendimo, konkurencijos teisės srityse.
Advokatė konsultavo emitentus, išleidžiant naujas akcijų emisijas prekybai biržose ir vertybinių popierių perleidimo sandoriuose, atstovavo akcininkų ir bendrovių interesus reguliuojamos rinkos priežiūros institucijose bei užėmė stebėtojų tarybos narės pareigas įvairiose akcinėse bendrovėse. Džiuginta taip pat yra dirbusi „PwC Legal“, „Raidla, Lejins & Norcous“ bei „Bernotas & Dominas Glimstedt“ advokatų kontorose, o taip pat Berlyne, Europos Komisijos atstovybėje.
Advokatė turi Komercinės teisės magistro laipsnį, įgytą Vilniaus universitete bei Vokietijos ir Europos teisės magistro laipsnį, įgytą Humboldt‘ų universitete, Berlyne.

Mantas Mikalopas

Mantas Mikalopas yra advokatų profesinės bendrijos „iLAW“ partneris, advokatas. Pagrindinės advokato praktikos sritys: darbo, įmonių, sutarčių bei reklamos teisė, civilinės atsakomybės taikymas ir atstovavimas teisminiuose ginčuose. Mantas Mikalopas taip pat teikia teisines konsultacijas įvairiose visuomenės informavimo priemonėse, veda įmonių vidinius ir atviruosius mokymus. 2013-2015 m. dėstė darbo teisės paskaitas ir vedė seminarus Kazimiero Simonavičiaus universitete, nuo 2017 m. rugsėjo dėsto verslo teisę ISM vadybos ir ekonomikos universitete.Tarptautinio teisės žinyno „Chambers Europe“ paskelbtame 2016 m. geriausių advokatų kontorų ir teisininkų reitinge advokatų kontora „iLAW“ buvo įvertinta kaip viena iš lyderiaujančių teisės firmų darbo teisės srityje, o advokatas Mantas Mikalopas išskirtas kaip darbo teisės ekspertas. Šis advokatas žinyne „Chambers Europe“ įvardijamas kaip kylanti žvaigždė Lietuvos darbo teisės rinkoje, jis yra pelnęs klientų pripažinimą dėl to, kad „ieško sprendimų, o ne tik išvardija galimybes“. Mantas Mikalopas taip pat yra Lietuvos Respublikos darbo kodekso komentaro bendraautoris.

Informacija dalyvaujantiems seminare auditorijoje:

Laikydamiesi visų Sveikatos apsaugos ministerijos ir kitų institucijų rekomendacijų, užtikriname visišką dalyvių saugumą ir imamės visų būtinų saugumo priemonių, todėl:

  1. Dalyvių skaičius yra ribojamas iki 30 dalyvių. Tarp dalyvių yra paliekamas ne mažesnis nei 2 metrų atstumas ir užtikrinama, kad vienam dalyviui mokymų erdvėje tektų ne mažiau nei 5 kv. metrai.
  2. Į mokymus bus įleidžiami tik tie dalyviai, kurie dėvės apsaugines kaukes, skydelius ar kitas apsaugines priemones, dengiančias burną ir nosį. Jeigu apsauginės kaukės neturite, ją padovanosime 🙂
  3. Į mokymus nebus įleidžiami dalyviai, kurie karščiuos ar turės kitų matomų peršalimo simptomų. Todėl jeigu sergate, jaučiatės blogai, labai prašome dėl savo ir kitų saugumo rinktis nuotolinius mokymus, tai puiki alternatyva.
  4. Dalyvius, atvykusius į mokymus, primygtinai prašysime prieš patenkant į patalpą dezinfekuoti rankas, o renginio metu laikytis čiaudėjimo ir kosėjimo etiketo bei rankų higienos.
  5. Užtikrinsime, kad aptarnaujantis personalas būtų sveikas ir visada pasiruošęs Jums padėti.

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Seminaro informacija

Programa

10:00-14:15 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Registracija
12:00-12:30 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą
Dovana

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.