Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Komunikacija krizės sąlygomis: kaip kalbėti, kai kiekvienas žodis svarbus?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 150 – 450€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

2025-07-09,  Nuotoliniai mokymai
4 dalyviai namuose arba darbo vietoje
450€
Komunikacija krizės sąlygomis: kaip kalbėti, kai kiekvienas žodis svarbus? (tiesioginė seminaro transliacija)
Organizacijos bilietas
450 (+ PVM)
2025-07-09,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
150€
Komunikacija krizės sąlygomis: kaip kalbėti, kai kiekvienas žodis svarbus? (tiesioginė seminaro transliacija)
150 (+ PVM)
2025-07-09,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

150€
Komunikacija krizės sąlygomis: kaip kalbėti, kai kiekvienas žodis svarbus?
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
150 (+ PVM)

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Krizė – tai ne tik netikėtumų metas, bet ir lemiamas organizacijos brandos išbandymas. Komunikacija šiuo laikotarpiu gali būti tiek galingas įrankis stiprinti pasitikėjimą ir mobilizuoti komandas, tiek rizikingas žingsnis, galintis gilinti sumaištį ar net padaryti nepataisomos žalos.

Šiame seminare gilinsimės kaip efektyviai komunikuoti kritinėse situacijose – nuo netikėtai kilusios krizės iki ilgo atsigavimo etapo. Nagrinėsime, kaip žmonės reaguoja į neapibrėžtumą, kaip parengti komunikaciją, kai tam nėra laiko, kaip išlaikyti vieningą žinutę viduje ir išorėje bei kaip kalbėti apie praradimus, pokyčius bei neišvengiamus sprendimus.

Mokysimės, kaip išlaikyti lyderystę, kai spaudžia laikas, o komanda – emocinga ir kupina klausimų. Dirbsime su realiomis situacijomis, analizuosime atvejus, modeliuosime sprendimus ir ieškosime būdų, kaip „neuždaryti durų“ net sudėtingiausiuose pokalbiuose.

Nauda dalyviams:

  • Suprasite, kaip žmonės reaguoja į krizines situacijas ir kokios komunikacijos strategijos veikia;
  • Išmoksite greitai formuluoti žinutes ir reaguoti į netikėtus klausimus;
  • Gebėsite sukurti aiškų komunikacijos planą ir palaikyti komandinį stabilumą;
  • Įgysite praktinių įrankių blogų žinių pateikimui;
  • Sustiprinsite asmenines lyderystės ir emocinio atsparumo kompetencijas.

Temos

  1. Kas yra krizė organizacijoje ir ką reikia mums žinoti apie žmonių reakcijas komunikuojant ir to nedarant?
  2. Kaip komunikuoti, kai nėra laiko pasiruošti: greitieji komunikacijos „įrankiai“
  3. Kaip pasiekti, kad sutaptų vidinė ir išorinė komunikacija?
  4. Kaip komunikuoti blogas žinias?
    • Karo psichologijoje taikomi žingsniai, kurie skirti paskatinti veikti, užtikrinti reikiamus veiksmus vietoje emocijų ir trukdančių veikti reakcijų.
  5. Asmeninis pasirengimas nepalankios informacijos pateikimui
    • Kaip priimti savo vaidmenį, kai tenka ir „sprendimo vykdytojo“, ir „situacijos švelnintojo“, ir „ateities kūrėjo“ vaidmuo?
  6. Komunikacijos planas ir laiko valdymas krizės metu:
    • Kam, kaip ir kada pateikti informaciją?
    • Vadovų ir „antikrizinės komandos“/„agentų“ / spontaninių savanorių lyderystė. Kaip suvaldyti komandos narių norą daryti daugiau/daryti kitaip, negu kad yra numatyta / liepiama?
    • Kaip motyvuoti dirbti per krizę? Ypač tada, kai tenka vykdyti paprastas užduotis.
    • Kaip užkirsti kelią nepageidaujamiems krizės padariniams – gandams, pasiliekančių dirbti žmonių nesaugumui, sumažėjusiam darbingumui dėl įtampos ir pačios organizacijos įvaizdžiui?
    • Komunikacijos krizės ir gandų sąlygomis užduotys.
    • Atsakymai į keblius klausimus. Rekomendacijos gandų ir “mitų” suvaldymui.
    • Kaip „neuždaryti durų“ įtemptuose santykiuose, nes krizė gali baigtis ir nežinia, kur ir kada susitiksime?
    • Kaip komunikuoti taip „pažeidžiamais“ momentais, kai yra nutraukiami ryšiai „organizacija – darbuotojas“? Kaip paskatinti imtis asmeninės atsakomybės ir veikti, o ne laukti pagalbos ir globos? Kaip netapti „mama“ ar „tėčiu“?
  7. Komunikacija po krizės:
    • Potencialūs nuostoliai darbo efektyvumui ir organizacijos/padalinio įvaizdžiui.
    • Ar pasiteisina „viskas – tvarkoje, nieko ypatinga neįvyko“ taktika?
    • Kaip elgtis su kolegomis po to, ką patyrėme?

ŽINIOMIS DALINASI

Aistė Mažeikienė

Aistė Mažeikienė, organizacijų psichologė, 26 metai aktyvaus darbo patirtis organizacijų konsultavimo srityje. Nuo 1999 metų veda mokymus ir teikia konsultacijas verslo organizacijoms, viešosioms įstaigoms bei valstybės institucijoms (Finansų ministerija, Lietuvos policija, „Bendrasis pagalbos centras“, VMI, VSD, KAM, Registrų centras, Sodra ir kt.).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

2025-07-09,  Nuotoliniai mokymai
4 dalyviai namuose arba darbo vietoje
450€
Komunikacija krizės sąlygomis: kaip kalbėti, kai kiekvienas žodis svarbus? (tiesioginė seminaro transliacija)
Organizacijos bilietas
450 (+ PVM)
2025-07-09,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
150€
Komunikacija krizės sąlygomis: kaip kalbėti, kai kiekvienas žodis svarbus? (tiesioginė seminaro transliacija)
150 (+ PVM)
2025-07-09,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

150€
Komunikacija krizės sąlygomis: kaip kalbėti, kai kiekvienas žodis svarbus?
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
150 (+ PVM)

Tęsti mokymų paiešką: