Countline Management Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Kliento poreikių ir lūkesčių nustatymas: apskaitos paslaugų įmonių iššūkiai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 135€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Investicijos į žinias atsiperka! Dalyvaukite mokymuose su kolegomis ir gaukite nuolaidą:

  • Dalyvaujant 2 dalyviams taikoma 5 % nuolaida
  • Dalyvaujant 3 dalyviams taikoma 10 % nuolaida
  • Dalyvaujant 4 dalyviams taikoma 15 % nuolaida
  • Dalyvaujant 5 dalyviams taikoma 20 % nuolaida

Domina mokymai didesnei dalyvių grupei? Susisiekite ilma.macaitiene@countline.lt arba telefonu +370 5 205 3292

Apie seminarą

Apskaitos paslaugų įmonės dažnai sprendžia ne tik jų pačių veiklos organizavimo klausimus, tačiau didžiąją darbo laiko dalį skiria jų aptarnaujamų klientų poreikiams. Apskaitos paslaugų teikimas klientų dažnai suprantamas kaip visapusiškas veiklos organizavimas, nors apskaitos paslaugos yra tikrai siauresnės apimties. Todėl būtina turėti pakankamai teorinių ir praktinių žinių tiek apie skirtingas verslo formas, tiek ir daug išmanyti nuo pirminių apskaitos dokumentų registravimo buhalterinėse sąskaitose iki apskaitos politikos bei vidaus kontrolės tvarkos sukūrimo.

Darbas su apskaitos paslaugų klientais pareikalauja nemažai ir psichologinių žinių, taip pat ir parengiant apskaitos paslaugų kolektyvą tinkamam bendravimui.

Taigi, šis seminaras yra apie apskaitos paslaugų įmonių vadovų lyderystę ir kasdienį viso kolektyvo darbą. Kad kliento poreikiai būtų patenkinti, o konfliktinės situacijos – suvaldytos!

Temos

1 dalis. Auditorė – Jurgita Navikienė (10:00-12:15 val.)

  1. Apskaitos paslaugų teikimo sutarties sudarymo ypatumai.
  2. Apskaitos darbų sąrašas pagal Apskaitos paslaugų sutarties priedą.
  3. Apskaitos paslaugų kainos nustatymo kriterijai.
  4. Apskaitos paslaugų įmonės kokybės kontrolės priemonių įgyvendinimas pagal LR finansinės apskaitos įstatymo nuostatas.
  5. Kliento atstovavimo ribų nustatymas. Atsakomybės pasidalijimas tarp apskaitos paslaugų įmonės ir kliento.
  6. Apskaitos paslaugų įmonės struktūros modelio pasirinkimas: atskirų apskaitos sričių paskirstymas darbuotojams ar apskaita „nuo pirminių dokumentų iki balanso“ tam pačiam darbuotojui?
  7. Ypatumai teikiant apskaitos paslaugas audituojamoms įmonėms: prievolės pagal Tarptautinius audito standartus.
  8. Apskaitos įmonės vadovas – lyderis ar tik kontrolierius?
  9. Bendravimo su klientu alternatyvos – nuo dokumentų gavimo paštu iki reguliarių susitikimų, aptariant mėnesio veiklos finansinius rodiklius. Elektroninio pašto svarba.
  10. „Problemiški“ klientai: kada verta pašalinti nesusipratimus ir tęsti bendradarbiavimą, o kada – kuo greičiau nutraukti sutartį?
  11. Nesutarimų su klientais dokumentavimas.

2 dalis. Lektorė – Aistė Mažeikienė. Sudėtingų situacijų su klientais valdymas: konkrečių atsakymų į sudėtingas kliento frazes rinkinys: kaip „atremti“ Jums asmeniškai, Jūsų įmonei ir apskaitos paslaugoms adresuojamas pretenzijas? (13:15-15:45 val.)

  1. Elgesys, kai klientas nesilaiko tvarkos (atskiras sąskaitas pateikia atskiru laišku).
  2. Elgesys, kai klientas pavėluotai pateikia informaciją (pvz., apie komandiruotes) arba sąskaitas.
  3. Kaip elgtis, kai klientas mus apkaltina, kad mes pradanginame dokumentus?
  4. Ką daryti, kai klientas nori nemokamos paslaugos?
  5. Kaip elgtis, kai klientui netinka pateiktas sprendimas (informacija, kaina, laikas), kai nori paskubinti darbus?
  6. Kaip tinkamai pasakyti klientui, kad iš esmės už įmonėje vykstančius procesus pirmiausia atsakingas pats klientas?
  7. Kaip elgtis, kai klientas turi įsiskolinimą? Priminimo laiškų / skambučių pavyzdžiai.
  8. Kaip elgtis, kai klientas keičia savo poreikius? Kai pavėluotai pateikia informaciją?
  9. Konfliktų su klientais prevencija: kaip dažnai kontaktuojame, kaip pateikiame informaciją apie pasikeitusius mokestinius įstatymus, kiti aktualūs klausimai.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Aistė Mažeikienė

Organizacijų psichologė, konsultantė, turinti 25 metų mokymų ir konsultavimo patirtį, 9 metų patirtį atrankose ir „galvų medžioklėse“, nuolat dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti svarbias, kartais ir ekstremalias situacijas: nuo statutinių organizacijų vadovų, pagalbos tarnybų operatorių iki verslo įmonių atstovų.

Taip pat Kazimiero Simonavičiaus universitete lektorė dėsto „Bendravimo psichologijos“, „Teisės psichologijos“, „Privačios detektyvinės veiklos“, „Juridinės retorikos“ ir „Vadovavimo bei lyderystės psichologijos“ dalykus.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:15-13:15 Pietų pertrauka
14:30-14.45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.