Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Grandininiai prekių tiekimo sandoriai, įskaitant trikampės prekybos ir e-prekybos atvejus

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2024-11-22,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Grandininiai prekių tiekimo sandoriai, įskaitant trikampės prekybos ir e-prekybos atvejus (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)

Apie seminarą

PVM taisyklės tarptautiniams prekių tiekimo sandoriams išlieka sudėtingomis ir neretai pasirodo, kad asmenys neįvertino reikšmingų aplinkybių, todėl VMI patikrinimo metu bando paneigti 0 proc. PVM tarifo taikymą. Be to, sudarant prekių tiekimo sandorius, o ypač tais atvejais, kai vyksta prekių tiekimo sandoriai su vienu prekių gabenimu tiesiogiai galutiniam pirkėjui, yra būtina įvertinti ir galimas PVM rizikas užsienio šalyse. Svarbu paminėti ir tai, kad tinkamas tarpininko PVM prievolių nustatymas turi lemiamą reikšmę 0 proc. PVM tarifo taikymui.

Atkreiptinas dėmesys, kad jau kurį laiką VMI yra atnaujinusi PVMĮ 49 str. komentarą, kuriame pateikė naujus pavyzdžius dėl 0 proc. PVM taikymo bei būtinos informacijos įrašymo PVM sąskaitose faktūrose, taip pat paminėtos naujos ES direktyvos bei aktuali teismų praktika. Taip pat yra atnaujintas PVMĮ 80 str. komentaras, kuriame išaiškinta dėl PVM sąskaitos-faktūros rekvizitų užsienio apmokestinamajam asmeniui, vykdančiam veiklą per Lietuvoje įregistruotą filialą ir kai PVM sąskaitą-faktūrą išrašo filialas, bei paminėtos naujos ES direktyvos ir aktuali ESTT praktika.

VMI informuoja, kad nuo 2024 m. rugsėjo mėn. startuoja naujas VMI procesas – pilotinis PVM deklaracijų vertinimas realiu laiku. Pilotinėje versijoje mokesčių mokėtojų pateiktos deklaracijos bus lyginamos su jų pateiktais pardavimų Lietuvoje duomenimis i.SAF posistemyje. Apie nustatytus neatitikimus mokesčių mokėtojai bus informuoti EDS sistemoje per 2 d. d. ir juos ištaisyti turės iki PVM deklaracijos ir / arba PVM sąskaitų faktūrų registrų pateikimo termino pabaigos, o jam pasibaigus ne vėliau kaip per 10 d. d.

Taip pat FINMIN parengė PVMĮ pakeitimo projektą, kuriuo nuo 2025-01-01 pagrindiniai pakeitimai apimtų smulkiojo verslo schemos įvedimą su padidinta metinės apyvartos riba iki 55,000 eurų, galimybę Lietuvos įmonėms taikyti kitų ES šalių smulkiojo verslo schemas, PVM sąskaitų faktūrų išrašymo taisyklių supaprastinimą, elektroninių PVM sąskaitų faktūrų naudojimo skatinimą, pakeitimus prekių įsigijimo iš kitų ES šalių apmokestinime ir naujos ketvirčio ataskaitos įvedimą įmonėms, taikančioms smulkiojo verslo schemas kitose ES šalyse.

Seminaro metu:

  • Aptarsime įvairius ES prekių tiekimo atvejus ir praktikoje pasitaikančias situacijas.
  • Nagrinėsime grandininių sandorių taisykles, ypatumus.
  • Apžvelgsime jau įvykusius mokestinius ginčus su Lietuvos VMI.
  • Pažvelgsime ir naujausią Europos Sąjungos Teisingumo Teismo praktiką grandininių sandorių tema.

Temos

  1. Prekių tiekimo sąvoka.
  2. Sudėtiniai sandoriai.
  3. Prekių tiekimo vietos taisyklės.
  4. Prekių įsigijimas ES.
  5. “Rezervo taisyklė”.
  6. Prekių tiekimas ES. 0 proc. PVM tarifą pagrindžiantys įrodymai.
  7. Prekių eksportas. 0 proc. PVM tarifą pagrindžiantys įrodymai.
  8. Nuotolinė prekyba ES.
  9. Nuotolinė prekyba iš trečiųjų šalių.
  10. Grandininiai prekių tiekimo sandoriai ES:
    • Bendri principai;
    • PVM rizikos;
    • Praktiniai pavyzdžiai.
  11. Grandininiai prekių tiekimo sandoriai eksporto atveju:
    • Bendri principai;
    • PVM rizikos;
    • Praktiniai pavyzdžiai.
  12. Grandininiai prekių tiekimo sandoriai importo atveju:
    • Bendri principai;
    • PVM rizikos;
    • Praktiniai pavyzdžiai.
  13. Grandininiai prekių tiekimo sandoriai nuotolinės prekybos atveju:
    • Bendri principai;
    • PVM rizikos;
    • Praktiniai pavyzdžiai.
  14. Aktualūs VMI raštai ir komentarai „grandininių tiekimų“ tema.
  15. Mokestinių ginčų ir teismų praktika „grandininių tiekimų“ tema.
  16. Klausimai – atsakymai.

ŽINIOMIS DALINASI

Karolina Jogminaitė

Teisės mokslų magistrė. UAB „KJ & Associates“ vadovė. Mokesčių teisės srityje Karolina dirba nuo 2002 m.; jos specializacija – netiesioginių mokesčių klausimai. Karolina dirbo mokesčių patarėja „Deloitte Lietuva“ ir Netiesioginių mokesčių skyriaus vedėja Valstybinėje mokesčių inspekcijoje prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos. Savo kvalifikaciją Karolina kėlė stažuodamasi Olandijos ir Švedijos mokesčių inspekcijose. Ji taip pat buvo įvairių Europos Komisijos suformuotų darbo grupių sudėtingiems tarptautiniams klausimams spręsti narė.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

13:00-16:15 Seminaro trukmė
12:30-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.

Laikas ir vieta

2024-11-22,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Grandininiai prekių tiekimo sandoriai, įskaitant trikampės prekybos ir e-prekybos atvejus (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: