Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Automobilių prekyba ir remonto paslaugos: mokesčių, apskaitos ir aplinkosaugos iššūkiai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
     

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Prasidėję 2020 metai visu smarkumu žada būti negailestingi šešėliui. Ir tai atrodo teisinga. Tik ar nuo to apsaugoti ir sąžiningai mokesčius mokantys verslo subjektai? Kartais kova su šešėliu paliečia ir niekuo dėtas įmones. Taigi, šiame seminare apžvelgsime automobilių prekybos ir remonto paslaugų specifiką – kokie požymiai signalizuoja apie galimo šešėlio buvimą, kaip tinkamai susitvarkyti apskaitą ir apskaičiuoti mokesčius? Kaip bendradarbiauti su mokesčių administratoriaus pareigūnu tyrimo ar patikrinimo metu? Taip pat nuo 2020-09-18 yra pakeistas MAĮ straipsnio dėl mokesčių permokos įskaitymo ir grąžinimo VMI komentaras.

Analizuosime kiekvieną balanso ir pelno (nuostolių) ataskaitos eilutę vadovui ir finansininkui suprantama kalba ir pasitelksime net finansinės analizės rodiklius, kuriuos naudoja ir mokesčių administratorius. Apžvelgsime ir pelno mokesčio deklaracijos ypatumus bei galimybę ją tikslinti. Verta paminėti, kad nuo 2020-09-24 įsigaliojo koeficientų apgadintoms kelių transporto priemonėms taikymo tvarkos aprašas.  Šis teisės aktas buhalteriams gali padėti įvertinti „likutinę“ tokio turto vertę, kai automobilis parduodamas ar nurašomas.

Taip pat, vis dar tęsiantis karantino režimui įmonės, kurios nustatė savo darbuotojams prastovas arba dalines prastovas, galėjo kreiptis dėl valstybės subsidijos tokių darbuotojų darbo užmokesčiui. Valstybės parama padeda išlaikyti darbuotojus, neužsidaryti ir nebankrutuoti. Tačiau yra ir “šalutinis” tokios pagalbos poveikis. Tai – didesnis valstybės institucijų dėmesys. Nuo laiškų, gautų iš “Sodros”, iki FNTT vizitų į įmones. Gali būti apklausiamas bet kuris įmonės darbuotojas ir tekti raštu duoti parodymus.

Taigi, delsti nebėra kada – pats metas veikti!

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė

  1. Nepatikimo mokesčių mokėtojo kriterijai – ar galės būti pritaikyti Jūsų įmonei? Už viską atsakingas vadovas, kol tam tikros pareigos nėra deleguotos darbuotojams.
  2. Neapmokestintų pajamų „ištraukimas iš šešėlio“ – ar „švarus“ Jūsų ir Jūsų įmonės kapitalas? VMI vykdo akcininkų, vadovų ir darbuotojų pajamų kontrolę.
  3. Atsakomybė dėl buhalterinės apskaitos: ar už viską atsakingas vadovas? Turinio viršenybės prieš formą principo taikymas ūkinėms operacijoms.
  4. Automobilių remonto įmonės paveikslas:
    • Kokio dydžio darbuotojų atlyginimai?
    • Koks veiklos pelningumas?
    • Kaip apskaitomos sunaudotos atsarginės detalės?
    • Atsargų likučiai – ar sutampa buhalterinis likutis su faktiniu?
  5. Išmanioji VMI: kaip ji keičia apskaitos politiką ir įmonės veiklos procesus? Kiek tai kainuoja?
  6. Finansinė apskaita: nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų.
  7. Finansinės apskaitos paprastumas ir skaidrumas – teisingi mokesčiai.
  8. Pelno (nuostolių) ataskaitos sudarymo principai. Kokios grėsmės dėl nepakankamo veiklos pelningumo?
  9. Kokie rodikliai signalizuoja apie veiklos šešėlį?
  10. Balanso sudarymo ypatumai ir pavyzdžiai. Vadovo atsakomybė pagal Akcinių bendrovių įstatymą dėl nuosavo kapitalo. Balanso eilučių analizė ir išvados.
  11. Probleminių klausimų sprendimo būdai:
    • dėl grynųjų pinigų apskaitos;
    • dėl atsargų sunaudojimo;
    • dėl darbo užmokesčio.
  12. Audito prievolė.
  13. Finansinės analizės rodikliai, padedantys įvertinti finansines ataskaitas.
  14. Kūrybinės apskaitos aspektai.
  15. Valstybės paramos „šalutinis poveikis” – operatyvūs patikrinimai. Kam būti pasiruošus?

2 dalis. Aplinkosaugos ekspertas, „Biosistema” įmonės vadovas Povilas Baltusevičius

  1. Aplinkosauginiai reikalavimai trumpai.
  2. Šimtų patikrinimų pamokos, patarimai, įžvalgos.
  3. Aplinkosauginės rizikos bei jų suvaldymas.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Povilas Baltusevičius

Povilas Baltusevičius – nuo 2013 m. konsultacinės įmonės UAB „Biosistema“ vadovas. Turi vienuolikos metų patirtį konsultuojant verslą aplinkosauginių problemų sprendimo klausimais. Nuo 2010 m. veda mokymus verslui įvairiomis aplinkosauginėmis temomis. Baigė Vilniaus universiteto ekologijos ir aplinkotyros bakalauro studijas bei įgijo Mykolo Romerio aplinkos apsaugos politikos ir administravimo magistro laipsnį.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.