Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nemokami mokymai.

Naujas ABĮ etapas: kokie pokyčiai laukia nuo 2026-07-01?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 1,5 ak. val.
     

Apie vebinarą

Nuo 2026-07-01 įsigaliosiančius Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimus drąsiai galime vadinti antrąja reforma. Artėjantys pokyčiai – ne tik papildomi reikalavimai, bet ir galimybės sustiprinti įmonės finansinį lankstumą bei valdymo efektyvumą. Mokymuose sužinosite, kaip išnaudoti naujo reguliavimo privalumus.

Vebinaro metu RÖDL ekspertės – teisininkė Indrė Kurtinaitytė ir finansų specialistė Julija Shershneva – išskaidys ABĮ pakeitimus į aiškius veiksmus. Jų patirtis leis pažvelgti į artėjančius teisinio reguliavimo pakeitimus ir finansinę praktiką iš vienos perspektyvos, kad galėtumėte priimti sprendimus remdamiesi tiksliais duomenimis. Susipažinę su pokyčiais dabar, turėsite laiko pasiruošti prie pokyčių taikymo ir išlaikyti įmonės procesų stabilumą.

Nauda vebinaro dalyviams:

  • Susipažinsite su pagrindiniais ABĮ pakeitimais ir suprasite jų poveikį įmonės valdymui.
  • Galėsite įvertinti kapitalo struktūros ir rezervų pokyčius praktikoje.
  • Sužinosite, kaip tinkamai parodyti išperkamuosius akcijų ir finansinės pagalbos sandorius apskaitoje.
  • Susipažinsite su naujomis valdymo organų kompetencijomis ir atsakomybės ribomis.
  • Sužinosite apie dažniausias klaidas taikant naujas ABĮ nuostatas (ir finansinėse ataskaitose).

Registruokitės ir susipažinkite su 2026-ųjų ABĮ pokyčiais iš anksto.

Registracija į 2025-12-12 vebinarą

2025-12-12 dienos seminaras „Naujas ABĮ etapas: kokie pokyčiai laukia nuo 2026-07-01?“

Temos

1 dalis. Lektorė Indrė Kurtinaitytė. Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimai – teisiniai aspektai.

  1. Išperkamųjų akcijų institutas.
  2. Finansinės pagalbos instrumentas.
  3. Valdymo organų kompetencijų plėtra.

2 dalis. Lektorė Julija Shershneva. Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimai ir apskaita: ką svarbiausia žinoti praktikams?

  1. Išperkamosios akcijos: kaip jas parodyti apskaitoje?
  2. Finansinė pagalba akcininkams: kaip teisingai registruoti?
  3. Nauji rezervai ir kapitalo struktūros pokyčiai.
  4. Valdymo organų sprendimai ir jų atspindėjimas apskaitoje.
  5. Finansinių ataskaitų naujovės ir papildomi atskleidimai.

ŽINIOMIS DALINASI

Indrė Kurtinaitytė

Indrė Kurtinaitytė yra patyrusi advokatų profesinės bendrijos RÖDL teisininkė, sukaupusi daugiau kaip 15 metų patirties komercinės teisės, įmonių valdymo bei įmonių susijungimų ir įsigijimų (M&A) srityse, savo darbuose besivadovaujanti į rezultatus nukreipta mąstysena. Viename iš savo karjeros etapų Indrė sėkmingai vadovavo įmonių paslaugų platformos steigimui ir plėtrai korporatyvinių paslaugų centre Vilniuje, užtikrindama sklandžią vidinių komandų ir išorės suinteresuotųjų šalių bendradarbiavimą keliose jurisdikcijose.

Indrė aktyviai prisidėjo prie daugiau nei 10 M&A sandorių įgyvendinimo ir teikė konsultacijas tiek stambiems privataus kapitalo bei nekilnojamojo turto fondų klientams, tiek ir mažesnėms startuolių bei šeimos verslų įmonėms. Jos patirtis apima ne tik sandorius, bet ir strateginį verslo planavimą, licencijų ir leidimų užtikrinimą bei infrastruktūros plėtrą.

Julija Shershneva

Julija Shershneva – finansinės apskaitos specialistė, sukaupusi daugiau nei 15 metų profesinės patirties. Ji vadovauja RÖDL Lietuvos biuro apskaitos skyriui, organizuoja jo veiklą bei rūpinasi komandos motyvacija ir efektyvumu.

Julijos kompetencijos apima pilną finansinę apskaitą, metinių finansinių ataskaitų bei biudžetų ir finansinių prognozių rengimą, darbo užmokesčio apskaitą bei nuolatinių buveinių apskaitos tvarkymą. Savo darbe ji derina tikslumą, atsakomybę ir strateginį požiūrį į finansų valdymą.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:30-10:45 Seminaro trukmė
08:30-09:30 Registracija

PAPILDOMA INFORMACIJA

Mokymų medžiaga
Kiekvienas vebinaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime vebinaro vaizdo įrašu.

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.