Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Naujas ABĮ etapas: kokie pokyčiai laukia nuo 2026-07-01?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 3 ak. val.
      Kaina: 90€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2025-11-28,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
90€
Naujas ABĮ etapas: kokie pokyčiai laukia nuo 2026-07-01? (tiesioginė seminaro transliacija)
90 (+ PVM)

Apie seminarą

Nuo 2026-07-01 įsigaliosiančius Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimus drąsiai galime vadinti antrąja reforma. Artėjantys pokyčiai – ne tik papildomi reikalavimai, bet ir galimybės sustiprinti įmonės finansinį lankstumą bei valdymo efektyvumą. Mokymuose sužinosite, kaip išnaudoti naujo reguliavimo privalumus.

Mokymų metu „Rödl & Partner“ ekspertės – teisininkė Indrė Kurtinaitytė ir finansų specialistė Julija Shershneva – išskaidys ABĮ pakeitimus į aiškius veiksmus. Jų patirtis leis pažvelgti į artėjančius teisinio reguliavimo pakeitimus ir finansinę praktiką iš vienos perspektyvos, kad galėtumėte priimti sprendimus remdamiesi tiksliais duomenimis. Susipažinę su pokyčiais dabar, turėsite laiko pasiruošti prie pokyčių taikymo ir išlaikyti įmonės procesų stabilumą.

Nauda seminaro dalyviams:

  • Susipažinsite su pagrindiniais ABĮ pakeitimais ir suprasite jų poveikį įmonės valdymui.
  • Galėsite įvertinti kapitalo struktūros ir rezervų pokyčius praktikoje.
  • Sužinosite, kaip tinkamai parodyti išperkamuosius akcijų ir finansinės pagalbos sandorius apskaitoje.
  • Suprasite naujas valdymo organų kompetencijas ir atsakomybės ribas.
  • Išmoksite išvengti dažniausių klaidų taikant naujas ABĮ nuostatas (ir finansinėse ataskaitose).

Registruokitės ir pasiruoškite 2026-ųjų ABĮ pokyčiams iš anksto ir užtikrinkite sklandų perėjimą prie naujo reguliavimo.

Temos

1 dalis. Lektorė Indrė Kurtinaitytė. Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimai – teisiniai aspektai (09.30 – 11:00 val.)

  1. Išperkamųjų akcijų institutas.
  2. Finansinės pagalbos instrumentas.
  3. Valdymo organų kompetencijų plėtra.

2 dalis. Lektorė Julija Shershneva. Akcinių bendrovių įstatymo pakeitimai ir apskaita: ką svarbiausia žinoti praktikams? (11:15 – 12:00 val.)

  1. Išperkamosios akcijos: kaip jas parodyti apskaitoje?
  2. Finansinė pagalba akcininkams: kaip teisingai registruoti?
  3. Nauji rezervai ir kapitalo struktūros pokyčiai.
  4. Valdymo organų sprendimai ir jų atspindėjimas apskaitoje.
  5. Finansinių ataskaitų naujovės ir papildomi atskleidimai.

ŽINIOMIS DALINASI

Indrė Kurtinaitytė

Indrė Kurtinaitytė yra patyrusi advokatų profesinės bendrijos „Roedl & Partner“ teisininkė, sukaupusi daugiau kaip 15 metų patirties komercinės teisės, įmonių valdymo bei įmonių susijungimų ir įsigijimų (M&A) srityse, savo darbuose besivadovaujanti į rezultatus nukreipta mąstysena. Viename iš savo karjeros etapų Indrė sėkmingai vadovavo įmonių paslaugų platformos steigimui ir plėtrai korporatyvinių paslaugų centre Vilniuje, užtikrindama sklandžią vidinių komandų ir išorės suinteresuotųjų šalių bendradarbiavimą keliose jurisdikcijose.

Indrė aktyviai prisidėjo prie daugiau nei 10 M&A sandorių įgyvendinimo ir teikė konsultacijas tiek stambiems privataus kapitalo bei nekilnojamojo turto fondų klientams, tiek ir mažesnėms startuolių bei šeimos verslų įmonėms. Jos patirtis apima ne tik sandorius, bet ir strateginį verslo planavimą, licencijų ir leidimų užtikrinimą bei infrastruktūros plėtrą.

Julija Shershneva

Julija Shershneva – finansinės apskaitos specialistė, sukaupusi daugiau nei 15 metų profesinės patirties. Ji vadovauja „Rödl & Partner“ Lietuvos biuro apskaitos skyriui, organizuoja jo veiklą bei rūpinasi komandos motyvacija ir efektyvumu.

Julijos kompetencijos apima pilną finansinę apskaitą, metinių finansinių ataskaitų bei biudžetų ir finansinių prognozių rengimą, darbo užmokesčio apskaitą bei nuolatinių buveinių apskaitos tvarkymą. Savo darbe ji derina tikslumą, atsakomybę ir strateginį požiūrį į finansų valdymą.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:30-12:00 Seminaro trukmė
09:00-09:30 Registracija
11:00-11:15 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.

Laikas ir vieta

2025-11-28,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
90€
Naujas ABĮ etapas: kokie pokyčiai laukia nuo 2026-07-01? (tiesioginė seminaro transliacija)
90 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: