Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Efektyvus dokumentų valdymas sveikatos priežiūros įstaigose: praktiniai sprendimai ir rekomendacijos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 100€

Laikas ir vieta

2025-12-16,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
100€
Efektyvus dokumentų valdymas sveikatos priežiūros įstaigose: praktiniai sprendimai ir rekomendacijos (tiesioginė seminaro transliacija)
100

Apie seminarą

Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojai kasdien įsitikina rengiamų dokumentų kokybės svarba. Kiekvieno įstaigos darbuotojo darbo procesas nuo pat įdarbinimo, iki darbo įstaigoje pabaigos, yra grindžiamas gausybe dokumentų – pareigybių aprašymais, darbo tvarkos taisyklėmis ir kitais. Svarbu tai, jog darbuotojai privalo ne tik išmanyti kaip tokius dokumentus užpildyti, tačiau turi gebėti patys juos parengti. Nuo šių procesų priklauso ir visos organizacijos funkcionalumas, profesinis įvaizdis bei vidiniai darbuotojų santykiai.

Sveikatos priežiūros įstaigose rengiamiems tvirtinamiesiems, siunčiamiesiems, vidaus bei kitiems dokumentams taikomos tam tikros taisyklės, tačiau analizuoti bei interpretuoti įstatymo raidę savarankiškai gali būti sudėtinga. Negana to, oficialiuose dokumentuose svarbu laikytis etiketo, kalbos ir kitų „savaime suprantamų“ taisyklių.

Svarbu paminėti, kad nuo 2025-05-01 įsigaliojo Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymas dėl elektroninių dokumentų specifikacijų taikymo. Organizacijoms sudarytos teisinės galimybės elektroninės formos dokumentus rengti ne tik ADOC formatu, bet, atsižvelgiant į veiklos poreikius ir turimas informacines technologijas, taip pat ir ASiC ir (ar) PDF formatais.

Aktualu ir tai, kad nuo 2025-04-29 yra įsigaliojęs Lietuvos vyriausiojo archyvaro įsakymas dėl Popierinių dokumentų atrankos ir išsaugojimo elektronine forma tvarkos aprašo patvirtinimo pakeitimas, kuris turi įtakos dokumentų skaitmeninimo reikalavimų pasikeitimui ir kuriuo yra įteisinti papildomi suskaitmenintų dokumentų autentiškumo užtikrinimo techniniai sprendimai.

Verta žinoti, kad nuo 2025-06-04 nebegalioja vyriausiojo archyvaro įsakymas dėl elektroninio PDF-LT V1.0 formato specifikacijos.

Taip pat aptarsime ir naujausius dokumentų saugojimo reikalavimus. Aptarsime įsigaliojusią Vidaus administravimo dokumentų saugojimo terminų rodyklę, kas leidžia peržiūrėti archyve sukauptus dokumentus, nes sumažinti terminai sudaro galimybę atrinkti daugiau bylų naikinimui.  Vidaus administravimo dokumentai apima šias sritis: personalo administravimą, finansinę apskaitą, dokumentų tvarkymą apskaitą ir saugojimą, viešųjų pirkimų vykdymą, vidaus auditą, projektų valdymą, viešųjų ryšių palaikymą, vidaus tyrimus, informacinių ir ryšių technologijų administravimą, turto administravimą, kitą ūkinio ar techninio pobūdžio veiklą.

Seminare sužinosite ne tik koncentruotą informaciją apie privalomus standartus dokumentacijai, tačiau ir išgirsite praktinių patarimų, o formalumų gausoje nepasimesti padės gerosios (ir ne tik) dokumentų rengimo praktikos pavyzdžiai.

Išvenkite įstaigos dokumentacijos spragų – tai Jūsų galimybė apie tai, ką turėtų išmanyti kiekvienas su dokumentais susiduriantis sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojas, sužinoti išsamiai ir aiškiai.

Temos

  1. Dokumentų rengimo bendrieji reikalavimai:
    • Procesų optimizavimo poreikis.
    • Kokie dokumentai  dažniausiai rengiami sveikatos priežiūros įstaigose. Privalomų sveikatos statistikos apskaitos ir kitų tipinių formų, pildomų sveikatos priežiūros įstaigose, sąrašas ir saugojimo terminai.
    • Rekomendacijos sveikatos priežiūros įstaigoms.
  2. Teisės aktų rengimo reikalavimai. Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijos.
    • Kaip tinkamai parengti įsakymą?
    • Tvirtinamųjų dokumentų (Darbo tvarkos taisyklių, Pareigybių aprašymų, Psichologinio smurto prevencijos darbo aplinkoje tvarkos aprašų ir kt.) rengimas.
    • Pavyzdžiai, dažniausių klaidų sveikatos priežiūros įstaigų dokumentuose analizė.
  3. Siunčiamųjų ir vidaus dokumentų rengimas įstaigoje:
    • Raštai (struktūra, teksto reikalavimai, kalba ir etiketas.
    • Vidaus dokumentų (aktų , protokolų ir kt.) turinys ir paskirtis.
    • Dokumentų formos reikalavimai. Garso dokumentai.
    • Pavyzdžiai, dažniausių klaidų sveikatos įstaigų dokumentuose analizė.

ŽINIOMIS DALINASI

Rasa Grigonienė

Filologijos ir Teisės mokslų magistrė, Teisės krypties doktorantė (MRU,  Darbo teisės specializacija) Lektorė mokymuose derina  tiek dokumentų valdymo, tiek teisines žinias, todėl  mokymų dalyviai visuomet gauna praktinių patarimų, kaip įgyvendinti sudėtingas teisines nuostatas praktiškai, parengiant reikalingus dokumentus. Rasa Grigonienė aktyviai vykdo konsultacinę veiklą, daugiau kaip 15 m. veda seminarus, kursus, mokymus darbo teisės,  personalo bei dokumentų valdymo klausimais,  atlieka įmonių, įstaigų dokumentų auditus, rengia lokaliuosius teisės aktus, veda vidinius mokymus. Rasa Grigonienė leidžia  knygas, vadovėlius, rengia straipsnius. Yra paskelbusi virš 40 mokslo taikomojo pobūdžio publikacijų  įvairiuose profesiniuose žurnaluose ir žinynuose,  parengusi keletą metodinių priemonių.  2014 m.  su bendraautoriais išleistas vadovėlis „Dokumentų valdymas. Veiklos, personalo ir elektroniniai dokumentai”; 2016 m. – kolektyvinė  monografija  „Darbo teisės principai ir jų taikymas Lietuvos teismų praktikoje“. Lektorė dažnai skaito pranešimus dalykinėse mokslo bei praktinėse  konferencijose Lietuvoje ir užsienyje, turi virš 10 m.  praktinės vadovavimo įstaigoms /įmonėms bei  personalui  patirties. Taip pat  dėsto Mykolo Romerio universiteto  Mykolo Romerio teisės mokykloje, yra Valstybinės darbo inspekcijos  Vilniaus  teritorinio skyriaus  darbo ginčų komisijos narė.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

09:00-12:15 Seminaro trukmė
08:30-:09:00 Nuotolinė registracija
10:30-10:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.

Laikas ir vieta

2025-12-16,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
100€
Efektyvus dokumentų valdymas sveikatos priežiūros įstaigose: praktiniai sprendimai ir rekomendacijos (tiesioginė seminaro transliacija)
100

Tęsti mokymų paiešką: