Countline Management Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.

Valdybos nariams: efektyvus įmonės valdymas, remiantis gerąja praktika

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 350€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Verslui augant, vis daugiau įmonių ima steigti valdybas. Tiesa, valstybinėse įmonėse jos yra privalomos, tad šis sektorius savotiškas pradininkas, parodęs, kaip tinkamai atrinkti valdybos nariai gali padėti bendrovėms įgauti antrą kvėpavimą ir augti.

Tik pradėjusi veiklą įmonė, dažniausiai koncentruojasi į pelną – tiesiausią kelią į išgyvenimą ir augimą, tačiau augant įmonei, atsiranda poreikis visus joje vykstančius procesus suderinti – „sustyguoti“. Tam puikiausiai pasitarnauja geroji valdymo praktika. Tik ne visos gali būti pajėgios sukurti ir išlaikyti valdybą dėl įmonės dydžio ir kitų apribojimų. Nepaisant to, gerosios valdymo praktikos elementus derėtų pritaikyti kiekvienoje įmonėje, turinčioje bent du darbuotojus, jau nekalbant apie tai, kai darbuotojų skaičius didėja.

  • Kokie požymiai išduoda, kad įmonė jau pribrendo valdybai?
  • Kokių kompetencijų ir žinių reikia valdybos nariams?
  • Kas kuria organizacijos strategiją – vienas asmuo ar visa komanda?

Ne mažiau svarbi įmonės reputacija – kaip ją vertina valdžios institucijos ir kaip tai analizuoja ji pati. Finansinė analizė – valdybai bei vadovui svarbus elementas, valdant riziką ir prognozuojant įmonės veiklą.

Seminaro metu aptarsime įmonių valdymo klausimus, remiantis gerąja praktika, atsižvelgiant į galimas rizikas ją valdant. Taip pat paliesime darbuotojų motyvavimo klausimus.

Šis seminaras skirtas visų įmonių vadovams, valdybos nariams, kurie susiduria su nuolatinėmis problemomis veiklos vykdymo, mokesčių planavimo, darbuotojų kaitos srityse.

Temos

1 dalis. Auditorė – Jurgita Navikienė (10:00-14:00 val.)

  1. Sprendimų priėmimui būtina tinkamo dydžio komanda ir jos motyvavimas. Valdybos narių parinkimo dilema. LR Akcinių bendrovių įstatymo reguliavimas dėl valdybos sudarymo.
  2. Rizikos valdymas – kaip ją nustatyti? Periodinė nustatytos rizikos kontrolė. Rizikų valdymas ir krizių prevencija.
  3. Finansinė įmonės duomenų analizė: valdybai ir vadovui. Kaip dažnai ją atlikti ir kokius duomenis analizuoti?
  4. Sprendimų priėmimo atsakomybė – civilinės atsakomybės draudimas. Sprendimų priėmėjų kompetencija ir pakankamos informacijos būtinybė.
  5. Suinteresuotų išorės šalių įtaka įmonės veiklai – „žaliasis judėjimas“, žiedinė ekonomika, nediskriminavimo principai ir t.t.. Kiek įmonei tai svarbu ir kaip išlikti geros reputacijos?

2 dalis. Lektorius – Artūras Jonkus (14:00-15:45 val.)

  1. Suinteresuotų šalių žemėlapis (stakeholder mapping) – instrumentas įmonės reputacijos valdymui.
  2. Valdybų rolė įmonės reputacijos valdyme. Gerosios praktikos ir pamokos.
  3. Įmonių motyvacinių sistemų įtaka jų reputacijai. Žmonių elgesys kinta pagal tai, kokiais kriterijais mes juos vertiname. Kodėl motyvacinės sistemos yra valdybos lygio klausimas

Dėmesio!

Dalyvaujant daugiau nei 1 dalyviui iš tos pačios įmonės, antram ir paskesniam dalyviui taikoma 50 Eur + PVM nuolaida.

ŽINIOMIS DALINASI

Artūras Jonkus

Komunikacijos ir ryšių su visuomene specialistas, patarėjas. Artūras daugiau nei 20 m. dirba korporatyvinės komunikacijos, viešųjų reikalų ir diplomatijos srityse. Dėsto strateginę politinę komunikaciją Vilniaus universiteto TSPMI, korporatyvinę komunikaciją – ISM, skaito pranešimus komunikacijos konferencijose Davose, Pekine, Šanchajuje. Yra „Reputation Academy“, kelių tarptautinių startuolių įkūrėjas.

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.