Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Turizmo įmonių finansinė apskaita ir mokesčiai: naujausi pakeitimai, praktika ir auditoriaus rekomendacijos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Investicijos į žinias atsiperka! Dalyvaukite mokymuose su kolegomis ir gaukite nuolaidą:

  • Dalyvaujant 2 dalyviams taikoma 5 % nuolaida
  • Dalyvaujant 3 dalyviams taikoma 10 % nuolaida
  • Dalyvaujant 4 dalyviams taikoma 15 % nuolaida
  • Dalyvaujant 5 dalyviams taikoma 20 % nuolaida

Domina mokymai didesnei dalyvių grupei? Susisiekite ilma.macaitiene@countline.lt arba telefonu +370 5 205 3292

Apie seminarą

Turizmo įmonių apskaita – viena iš sudėtingesnių. Mokesčių specifika – reikalaujanti ypač aukštos kvalifikacijos. Todėl pasirenkant apskaitos politiką tenka „nemažai pasukti galvą“. Šiuos klausimus aptarsime seminare – kaip sukurti turizmo įmonės apskaitos politiką ir ją koreguoti. Taip pat jos pagrindu gilinsimės į mokesčių ypatumus – pelno, pridėtinės vertės, nekilnojamojo turto ir kitų. Būtina prisiminti mokesčių lengvatas – juk sutaupyti visada verta.

Darbo santykių ypatumai turizmo įmonėse – taip pat ne visai įprasti, nes darbuotojams tenka dažnai vykti į užsienio komandiruotes. Naujienų nuo 2023 metų yra, kadangi įsigaliojo nutarimo „Dėl dienpinigių ir kitų komandiruočių išlaidų apmokėjimo“ pakeitimai:

  • Nuo 2023-06-30 papildyta, kad vykstant į kelias valstybes už tą komandiruotės dieną mokamas dienpinigių, apskaičiuotų pagal toms valstybėms nustatytus dydžius, vidurkis, išskyrus atvejus, kai į kitą valstybę patenkama dėl jungiamojo skrydžio.
  • Nuo 2023-06-30 papildyta nuostata „kai dalį dienpinigių apmoka renginio organizatorius, darbdavio mokami dienpinigiai kartu su renginio organizatoriaus mokamais dienpinigiais negali būti mažesni už konkrečiai komandiruotei pagal nustatytus dydžius apskaičiuotus dienpinigius.
  • Nuo 2023-08-01 padidėjo kai kurioms šalims nustatyti maksimalių dienpinigių dydžiai. 
  • Nuo 2023-08-01 padidėjo maksimalus vienos dienos dienpinigių Lietuvoje dydis nuo 15 iki 28 eurų.

VMI yra atnaujinusi LR PVMĮ komentarą, kuriame pateiktas paaiškinimas dėl turizmo paslaugų apmokestinimo schemos taikymo, o būtent:

  • papildyta naujais pavyzdžiais, paaiškinančiais kaip apmokestinami sudėtiniai sandoriai, kurie įvyksta ES teritorijoje ir už ES teritorijos ribų ir kaip taikoma turizmo paslaugų apmokestinimo schema.
  • paaiškinta kaip įforminti suteiktą turizmo paslaugą, kai taikoma speciali apmokestinimo schema ir kai paslaugos pirkėjas yra fizinis asmuo.  O taip pat kokie pagrindiniai dokumento rekvizitai turi būti.
  • PVMĮ 80 str. komentare naujai išaiškino dėl PVM sąskaitos-faktūros rekvizitų užsienio apmokestinamajam asmeniui, vykdančiam veiklą per Lietuvoje įregistruotą filialą ir kai PVM sąskaitą-faktūrą išrašo filialas, taip pat paminėtos naujos ES direktyvos bei aktuali ESTT praktika.

2023-05-05 įsigaliojo įsakymas Nr. 4-239, kelionių organizatoriaus ir turizmo paslaugų rinkinio pardavėjo nuostolių atlyginimo ir prievolių užtikrinimo būdus.

Taip pat lektorė seminaro metu pristatys ir daug viešojoje erdvėje diskusijų sukėlusias karščiausias naujienas apie planuojamą mokesčių reformą, kuri įsigaliotų etapais per ateinančius trejus metus. Kurie pakeitimai išimtinai aktualūs turizmo įmonėms?

Tai tik dalis klausimų, kuriuose nagrinėsime seminaro metu, o seminare – apie viską iš eilės ir išsamiai.

TEMOS

  1. Mokesčių reforma – kokie pokyčiai bus aktualūs turizmo įmonėms?
  2. Apskaitos politikos pasirinkimas ir monitoringas turizmo įmonėse. Pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  3. Finansinės apskaitos kūrybiniai aspektai. 2023 metų finansinės atskaitomybės ypatumai – dažniausiai daromos klaidos. Kūrybinė apskaita.
  4. Mokesčių administravimo įstatymo pakeitimų įtaka turizmo įmonėse. Į ką reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį?
  5. Pelno mokesčio aktualijos ir jų taikymas turizmo įmonėse. Kaip netapti nepatikimu mokesčių mokėtoju?
  6. Dividendų apmokestinimo tvarka.
  7. PVM ypatumai turizmo įmonėse.
  8. Gyventojų pajamų mokesčio aktualijos: tarifai, NPD, neapmokestinamosios pajamos, pajamos natūra. Deklaravimas.
  9. i.MAS įtaka turizmo įmonių veiklai.
  10. Darbo santykių klausimai:
    • Vidaus tvarkos – privalomos ir laisvai pasirenkamos.
    • Darbo sutarties įforminimo klaidos ir patarimai.
    • Darbo laiko tinkamiausios alternatyvos pasirinkimas. Darbo laiko režimas. Suminė darbo laiko apskaita.
    • Komandiruočių apskaita ir apmokestinimas.
    • Darbo užmokesčio skaičiavimas: įprastas darbo laikas, darbas naktį, poilsio ar švenčių dieną, viršvalandžiai.
    • Pagrindinis ir papildomas darbas. Atostogų suteikimas ir apmokėjimas.
    • Vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarkos ypatumai turizmo įmonėse.
    • Išskaitos iš darbo užmokesčio.

SEMINARO PROGRAMA PARUOŠTA PAGAL ŠIUOS TEISĖS AKTUS IR JŲ PAKEITIMUS:

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10.00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Sertifikatas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.