Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Turizmo įmonių finansinės atskaitomybės sudarymas, deklaracijų rengimas ir pakeitimai 2024 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)
  • Kiekvienas dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Turizmo įmonių apskaita – viena iš sudėtingesnių. Mokesčių specifika – reikalaujanti ypač aukštos kvalifikacijos. Seminare nagrinėsime apskaitos ir mokesčių pakeitimus, finansinės atskaitomybės sudarymo niuansus, metinės pelno mokesčio deklaracijos ir jos formų pildymo tvarkos specifiką, apžvelgsime kokiomis lengvatomis gali pasinaudoti turizmo paslaugas teikiančios įmonės. Taip pat aptarsime metinių GPM, NT, taršos mokesčio, susijusių asmenų, atskaitingų asmenų įsiskolinimų deklaracijų pildymą, gyventojų pajamų mokesčio aktualijas.

Rengiant finansines ataskaitas, svarbu atkreipti dėmesį į:

  • Turto ir įsipareigojimų įvertinimą, atliekant inventorizaciją pagal įmonės nustatytą tvarką.
  • Finansinės ir mokestinės apskaitos skirtumų įsivertinimą.
  • Nekilnojamojo turto KIT711 ir mokesčio už aplinkos teršimą FR0521 apskaičiavimą ir deklaravimą.
  • Paskolų, atskaitingų asmenų įsiskolinimo, dalyvių įmokų, išmokų užsienio vienetams FR0711 deklaracijos pildymą.
  • Suteiktos paramos FR0477 deklaravimą ir galimybę susimažinti pelno mokestį.
  • Pelno mokesčio deklaracijos PLN204 formų pildymą ir lengvatų taikymo sąlygas.
  • Metinės GPM312 deklaracijos pildymo niuansus.
  • 2023 m. atnaujintus bei papildytus VMI komentarus dėl PMĮ, GPMĮ taikymo.
  • Aiškinamojo rašto svarbą ir įmonės padėties dėl ekonominės situacijos bei kitų neapibrėžtumų atskleidimą jame.
  • AVNT stebėsenos išvadas apie dažniausiai pasitaikančias klaidas finansinėse ataskaitose.

Teisės aktų pakeitimai, projektai ir aktualūs VMI komentarai 2023-2024 m.:

  • VMI papildė PMĮ1 17 str. 1 d. komentarą, dėl išlaidų, susijusių su nuotoliniu darbu, priskyrimo leidžiamiems atskaitymams.
  • 2023-12-21 VMI pateikė PMĮ 21 str. 1 ir 3 d. atnaujintą komentarą dėl komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų, kad „darbostogas” nėra laikoma komandiruote, kada nereikia skaičiuoti dienpinigių dėl jungiamųjų skrydžių ir kt.
  • 2023-05-01 įsigaliojo MAĮ pakeitimai, kuriais įtvirtinta, kad sunkinančiomis aplinkybėmis laikytini ir tie atvejai, kai į finansinę apskaitą įtraukti juridinę galią turintys apskaitos dokumentai, kuriuose užfiksuotos operacijos įvyko kitomis, negu nurodyta, sąlygomis, pvz., pažeidimas padarytas asmeniui siekiant gauti mokestinę naudą ir kt.
  • Nuo 2024-01-01 padidėję MMA ir MVA, turės įtakos neapmokestinamų GPM dienpinigių, vykstant į užsienį, dydžiams, taip pat PSD įmokoms.
  • Nuo 2024-01-01 pagal GPMĮ pakeitimą pasikeitė metinės ir mėnesinės NPD formulės, taip pat neįgaliesiems bei riboto darbingumo asmenims taikytinas fiksuotas NPD.
  • Nuo 2024-01-01 pagal Valstybės socialinių fondų biudžetų 2024 metų rodiklių patvirtinimo įstatymą padidintas VDU iki 1902,70 Eur, kuris turės įtakos GPM tarifui, taip pat Sodros įmokų luboms. Taip pat pakeistas II grupės draudėjų Sodros įmokos tarifas.
  • 2023-05-05 įsigaliojo įsakymas Nr. 4-239, kelionių organizatoriaus ir turizmo paslaugų rinkinio pardavėjo nuostolių atlyginimo ir prievolių užtikrinimo būdus.

Taip pat VMI yra atnaujinusi LR PVMĮ komentarą, kuriame pateiktas paaiškinimas dėl turizmo paslaugų apmokestinimo schemos taikymo, o būtent:

  • papildyta naujais pavyzdžiais, paaiškinančiais kaip apmokestinami sudėtiniai sandoriai, kurie įvyksta ES teritorijoje ir už ES teritorijos ribų ir kaip taikoma turizmo paslaugų apmokestinimo schema.
  • paaiškinta kaip įforminti suteiktą turizmo paslaugą, kai taikoma speciali apmokestinimo schema ir kai paslaugos pirkėjas yra fizinis asmuo.  O taip pat kokie pagrindiniai dokumento rekvizitai turi būti.
  • PVMĮ 80 str. komentare naujai išaiškino dėl PVM sąskaitos-faktūros rekvizitų užsienio apmokestinamajam asmeniuivykdančiam veiklą per Lietuvoje įregistruotą filialą ir kai PVM sąskaitą-faktūrą išrašo filialas, taip pat paminėtos naujos ES direktyvos bei aktuali ESTT praktika.

Seminaro metu bus pateikiami praktiniai pavyzdžiai ir sprendimai, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų ir efektyviai valdyti finansinius bei mokesčių klausimus turizmo įmonėse.

Dovanos!

  1. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30% vertės nuolaidų kodą, su kuriuo galės įsigyti:
    • Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!
    • Apskaitos politika PLIUS, kuri atitinka naujajame FAĮ nustatytą ūkinių operacijų registravimo ir vertinimo tvarką, kurią privalo turėti kiekviena įmonė. Tai naudingas įrankis įmonei, palengvinantis apskaitos tvarkymą, nes joje iš anksto nustatomi apskaitos tvarkymo principai, registravimo, vertinimo, klasifikavimo procedūros, finansinių ataskaitų teikimo susitarimai, taisyklės ir praktika, siekiant apibendrinti informaciją apie įmonės ūkinę veiklą.
  2. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus interaktyvią pagalbinę darbo priemonę, parengtą vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymu ir jo komentaru. Pateikiama susisteminta informacija su schemomis ir pavyzdžiais apie leidžiamus, neleidžiamus bei ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus (vertė – 30 Eur).

*kodas ir priemonė bus atsiųsti po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

TEMOS

  1. Apskaitos politikos pasirinkimas ir monitoringas turizmo įmonėse. Pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  2. 2023 metų finansinės atskaitomybės ypatumai – kokių klaidų nekartoti? Finansinės apskaitos kūrybiniai aspektai.
  3. Mokesčių administravimo įstatymo pakeitimų įtaka turizmo įmonėse. Į ką reikėtų atkreipti ypatingą dėmesį?
  4. Pelno mokesčio aktualijos ir jų taikymas turizmo įmonėse. Kaip netapti nepatikimu mokesčių mokėtoju?
  5. Dividendų apmokestinimo tvarka.
  6. PVM ypatumai turizmo įmonėse.
  7. Gyventojų pajamų mokesčio aktualijos 2024 m. tarifai, NPD, neapmokestinamosios pajamos, pajamos natūra. Deklaravimas.
  8. i.MAS įtaka turizmo įmonių veiklai.
  9. Darbo santykių klausimai:
    • Vidaus tvarkos – privalomos ir laisvai pasirenkamos.
    • Darbo sutarties įforminimo klaidos ir patarimai.
    • Darbo laiko tinkamiausios alternatyvos pasirinkimas. Darbo laiko režimas. Suminė darbo laiko apskaita.
    • Komandiruočių apskaita ir apmokestinimas.
    • Darbo užmokesčio skaičiavimas: įprastas darbo laikas, darbas naktį, poilsio ar švenčių dieną, viršvalandžiai.
    • Pagrindinis ir papildomas darbas. Atostogų suteikimas ir apmokėjimas.
    • Vidutinio darbo užmokesčio apskaičiavimo tvarkos ypatumai turizmo įmonėse.
    • Išskaitos iš darbo užmokesčio.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

09.00-13:30 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Pertrauka
12:00-12:30 Pietų pertrauka

Papildoma informacija

Sertifikatas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.