Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Subsidijos verslui: reikšminga ir nereikšminga (de minimis) valstybės pagalba. Reglamentavimas, apskaita, apmokestinimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 70€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

2021 metais ypač svarbi valstybės pagalba verslui – subsidijos, mokesčių, paskolų lengvatos, darbo santykių reguliavimo pakeitimai bei VDI, Užimtumo tarnybos, VMI ir Sodros išaiškinimai dėl teikiamos paramos verslui. Tačiau prieš naudojantis Valstybės teikiama pagalba, dėl COVID-19, reikėtų neužmiršti jau gautos valstybės pagalbos per trejus finansinius metus. Ar gauta pagalba neviršys nustatytų nereikšmingos (de minimis) pagalbos dydžių? Kokie reikalavimai keliami šiai pagalbai gauti ir kokia tai pagalba?

Vykdantiems mišrią veiklą svarbu nepamiršti, kad gautos subsidijos turės įtakos Jūsų mišraus PVM procentui.

Vyriausybė yra parengusi 150 mln. Eur subsidijų paketą nuo COVID-19 nukentėjusioms smulkioms ir vidutinėms įmonėms, kurios nuo 2021-01-20 gali teikti prašymą paramai gauti. Įmonės gali pretenduoti gauti pagalbą, jei jų apyvarta sumažėjo ne mažiau kaip 30 proc. per atitinkamą laikotarpį.

Be to, seminare bus aptariami ir kiti karantino metu aktualūs teisiniai klausimai, subsidijų reglamentavimo naujovės bei praktinio taikymo klausimai.

Temos

1 dalis. Auditorė – Jurgita Navikienė (13:00-14:30 val.)

  1. Padeda verslui išsaugoti likvidumą:
    • Negrąžinama GPM subsidija nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms;
    • Lengvatinės paskolos valstybės lėšomis;
    • Valstybės garantija verslui.
    • Galimybė atidėti mokesčių mokėjimą.
  2. Darbdavio galimybės ir apribojimai:
    • Dėl prastovos ir dalinės prastovos;
    • Dėl kasmetinių ir nemokamų atostogų;
    • Dėl darbuotojų atleidimo;
    • Savarankiškai dirbančių asmenų rėmimas;
    • Valstybės paramą gavusios įmonės yra stebimos kontroliuojančių institucijų.
  3. Subsidijų įtaka mišraus PVM procentui:
    • Vykdomų veiklų deklaravimas mokesčių administratoriui;
    • Veiklos mišrumo procento skaičiavimas, įtraukiant ir subsidijų sumą – kuriems mokesčių mokėtojams taikoma, o kuriems ne?

     

  4. Mokesčių lengvatos neatlygintiną paramą kovai su COVID-19 suteikusioms bendrovėms.
  5. COVID-19 įtaka apskaitos duomenų vertinimui ir informacijos pateikimas finansinėse ataskaitose pagal VAS.

2 dalis. Teisininkė – Lorena Paškūnaitė-Lickan (14:45-15:30 val.)

  1. De minimis pagalba verslui:
    • De minimis pagalbos taikymo ypatumai ir išimtys;
    • De minimis pagalbos „lubos” ir jų skaičiavimo pagrindinės taisyklės;
    • De minimis pagalbos bendrasis subsidijos ekvivalentas;
    • De minimis pagalbos registras.
    • ES Komisijos komunikatas: laikinoji valstybės pagalbos priemonių, skirtų ekonomikai paremti COVID-19 ligos protrūkio metu, sistema.

3 dalis. Advokatas – Mantas Mikalopas (15:30-16:15 val.)

  1. Naujienos prastovų subsidijų reglamentavime.
  2. Taikant subsidijas praktikoje kylantys klausimai.
  3. Karantino metu aktualūs teisinių darbo santykių klausimai.
  4. VDI, Užimtumo tarnybos, VMI ir Sodros išaiškinimai dėl paramos verslui.
  5. Galimi VDI patikrinimai ir atsakomybė už nustatytus pažeidimus.

Seminaro programa paruošta pagal naujausius teisės aktų pakeitimus:

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Lorena Paškūnaitė-Lickan

Lorena Paškūnaitė – Lickan yra UAB „LEXIN auditas”, teikiančios audito, teisės ir verslo konsultavimo paslaugas, teisininkė. Vilniaus universitete yra įgijusi teisės magistro laipsnį bei ekonomikos magistro laipsnį Šiaulių universitete. Lektorė turi daugiau nei 9 metų teisinio darbo patirtį įmonių steigimo, pertvarkymo, reorganizavimo, statybų rangos, įmonių bankroto, darbo teisinių santykių, įvairių sutarčių rengimo bei teisminio atstovavimo srityse. Nuo 2015 m. yra įgijusi bankroto administratorės kvalifikaciją.

Mantas Mikalopas

Mantas Mikalopas yra advokatų profesinės bendrijos „iLAW“ partneris, advokatas. Pagrindinės advokato praktikos sritys: darbo, įmonių, sutarčių bei reklamos teisė, civilinės atsakomybės taikymas ir atstovavimas teisminiuose ginčuose. Mantas Mikalopas taip pat teikia teisines konsultacijas įvairiose visuomenės informavimo priemonėse, veda įmonių vidinius ir atviruosius mokymus. 2013-2015 m. dėstė darbo teisės paskaitas ir vedė seminarus Kazimiero Simonavičiaus universitete, nuo 2017 m. rugsėjo dėsto verslo teisę ISM vadybos ir ekonomikos universitete.Tarptautinio teisės žinyno „Chambers Europe“ paskelbtame 2016 m. geriausių advokatų kontorų ir teisininkų reitinge advokatų kontora „iLAW“ buvo įvertinta kaip viena iš lyderiaujančių teisės firmų darbo teisės srityje, o advokatas Mantas Mikalopas išskirtas kaip darbo teisės ekspertas. Šis advokatas žinyne „Chambers Europe“ įvardijamas kaip kylanti žvaigždė Lietuvos darbo teisės rinkoje, jis yra pelnęs klientų pripažinimą dėl to, kad „ieško sprendimų, o ne tik išvardija galimybes“. Mantas Mikalopas taip pat yra Lietuvos Respublikos darbo kodekso komentaro bendraautoris.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

13:00-16:15 Seminaro trukmė
12:30-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.