Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Kaip „nesumeluoti“ atsargų likučio balanse? Metinė inventorizacija. Sandėlio apskaitos ypatumai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 110€ (+ PVM)
  • Kiekvienas dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Sandėlio apskaita – viena darbui imliausių buhalterijos sričių. Tačiau ir čia galima sutaupyti darbo laiko – ypač atliekant metinę inventorizaciją, nes jos taisykles kiekviena įmonė gali nustatyti pati.

Užsigulėjusios ir besibaigiančio galiojimo atsargos – dažna ne tik prekyba užsiimančių įmonių problema. Tačiau mokesčių administratorius pastaruoju metu nustato vis daugiau įmonių, kurių atsargų likučiai kaupiasi. Mokesčių administratorius stebi – ar įmonių atsargų likučiai balanse nekelia abejonių ir bet kada gali atlikti operatyvų patikrinimą.

Norint efektyviai planuoti įmonės pinigų srautus, kai kurios įmonės net nusistato tam tikrą normatyvą – kiek atsargų gali užsigulėti. Tačiau efektyvios vadybos principai leidžia sumažinti galimus nuostolius dėl užsigulėjusių atsargų pardavimo. Dėl šios priežasties galima teigti – turi būti sukurta tokia užsigulėjusių atsargų apskaitos ir mokesčių politika, kuri leistų tiek sumažinti mokestinę nurašytų ar nukainotų atsargų riziką, tiek ir efektyviai jas atspindėti finansinėje apskaitoje.

Šio seminaro metu aptarsime sandėlio apskaitos ypatumus, tausojantį darbo laiką inventorizacijos procesą,  užsigulėjusių ir besibaigiančio galiojimo termino atsargų, žaliavų apskaitos ir mokesčių problemas bei rasime efektyvius jų sprendimo būdus ir kaip nesulaukti padidinto mokesčių administratoriaus dėmesio.

Dovana!

Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus Countline Inventorizacijos tvarkos šabloną su pildymo gairėmis, kurios padės greitai ir efektyviai tvarką pritaikyti individualiai Jūsų įmonės veiklai!

Taip pat kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30 Eur + PVM vertės nuolaidų kodą* įmonių vidaus tvarkoms įsigyti!

Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!

*kodas bus atsiųstas po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

Temos

  1. Atsargų likutis balanse – gali signalizuoti apie šešėlį!
  2. VMI atkreipė dėmesį į „augančias“ įmonių atsargas. Kada galite sulaukti patikrinimo? Kaip ištaisyti susidariusią padėtį?
  3. Atsargų ir žaliavų apskaitos ir kontrolės optimalumas – kaip tai daryti efektyviai?
  4. Inventorizacija – būtina vidaus kontrolės priemonė. Kaip ją atlikti efektyviai, nes kiekviena įmonė gali nusistatyti savo taisykles?
  5. Periodinis ir nuolat apskaitomų atsargų būdas – privalumai ir trūkumai.
  6. Užsigulėjusių atsargų finansinės ir mokesčių apskaitos skirtumai.
  7. Besibaigiančių galioti atsargų pardavimas žemiau savikainos – kaip įforminti, kad netektų apmokestinti menamų pajamų?
  8. Nepanaudotų ir nerealizuotų atsargų ir žaliavų nurašymas. Neleidžiami atskaitymai ir PVM atskaitos tikslinimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje bei didžiuosiuose šalies žiniasklaidos portaluose. Jurgita Navikienė nuolat ir pati kelia kvalifikaciją. Pastaraisiais metais dalyvavo mokymuose Austrijoje Antikorupcijos akademijoje ir Baltijos šalyse gilinosi į valdybų gerąją praktiką.
J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn. Kaip Jurgita teigia, „mentoriaus vaidmuo pradedančiojo verslininko kelyje yra daugialypis – tai ne vien dalijimasis profesine patirtimi, dalykinėmis žiniomis, bet ir mokinio asmeninių savybių vertinimas bei pasiūlymas jam lygiagrečiai tobulinti tam tikras mažiau išreikštas asmenines kompetencijas“.

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

13:00-16:15 Seminaro trukmė
12:30-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.