Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

PVM reglamentavimo naujovės ir deklaracijų pildymas bei jų tikslinimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 100 – 110€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Pridėtinės vertės mokestis – vienas sudėtingiausių įmonių ir fizinių asmenų mokamų mokesčių. Nepasiklysti šio mokesčio vingrybėse ir tinkamai apmokestinti pardavimo pajamas – nemažas iššūkis, nes apmokestinimo vieta ne visada būna Lietuva. Kokių papildomų mokestinių prievolių atneša logistikos sprendimų efektyvumas, kai įmonė tiekia prekes iš tranzitinių užsienio valstybių? Kaip nepatekti į nepatikimų mokesčių mokėtojų sąrašą dėl klaidos ar netinkamai taikomų PVM įstatymo nuostatų?

2021 metais laukia elektroninės prekybos reglamentavimo „revoliucija“. Kokių pokyčių laukti ir tam ruoštis? Ar elektroninės prekybos sandoriai tinkamai apmokestinami ir įforminami? Taip pat lektorė aptars ir PVM apmokestinimo klausimus kylančius dėl Brexit nuo 2021-01-01. 

PVM permokos 2021-aisiai bus galima nesusigrąžinti, bet ja užskaityti netgi „Sodros“ įmokas. O kada PVM permokos grąžinimo teks palūkėti net pusę metų?!

Apie visus šiuos ir kitus dalykus su praktiniais pavyzdžiais kalbėsimės seminare.

Temos

  1. PVM įstatymo pakeitimai ir naujausi VMI išaiškinimai.
  2. Elektroninė prekyba. Pasikeitimai nuo 2021-07-01 – prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos pasikeitimai. Vieno langelio OSS sistema. Importo PVM deklaravimas elektroninėje prekyboje.
  3. Su elektronine prekyba susijusių paslaugų apmokestinimo niuansai. Painiavos tikrai nemažai.
  4. PVM niuansai ir pasekmės dėl BREXIT.
  5. 2020 metų naujovės – grandininiai prekių tiekimo sandoriai ir prekių pagal pareikalavimą schema („Call of stock“) – ar jau spėjote prisitaikyti prie šių pokyčių ir panaudoti jų teikiamas galimybes?
  6. PVM objektas: kokios rizikos kyla dėl jo nustatymo?
  7. Registravimasis PVM mokėtoju.
  8. PVM mokėtojo išregistravimas ir kokios pasekmės kyla įmonei mokestiniu ir apskaitos aspektu.
  9. Ilgalaikio materialiojo turto pasigaminimo PVM. Turto sunaudojimas saviems poreikiams.
  10. PVM apmokestinamosios vertės nustatymo problematika.
  11. Nuotolinė prekyba ir prekyba internetu: kokios prievolės kyla įmonėms ir kur dažniausiai klystama?
  12. Prekių eksporto PVM. Įrodymai, reikalingi pagrįsti prekių išvežimą, ir atspindėjimas deklaracijose.
  13. Prekių tiekimo į ES valstybes PVM. 0 proc. PVM tarifo taikymo ypatumai. Išgabenimo iš Lietuvos įrodymų rinkimo sunkumai. FR0564 deklaracijos pildymas.
  14. Paslaugų teikimo PVM. Atvirkštinis apmokestinimas. Paslaugų teikimo vietos nustatymas. Įrodymai, reikalingi pagrįsti paslaugų teikimo faktą.
  15. PVM neapmokestinama veikla. Kokios didžiausios rizikos ir kaip deklaruojamas PVM. Mišrios veiklos atsiradimas, apskaičiavimas ir deklaravimas.
  16. PVM atskaitos niuansai. Metinės FR0516 deklaracijos pildymas.
  17. PVM permokos susigrąžinimas iš biudžeto. Naujienos Mokesčių administravimo įstatyme 2021 m.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.