Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Projektų apskaita privačiame sektoriuje: PVM specifika ir finansų valdymo ypatumai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2025-04-30,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Projektų apskaita privačiame sektoriuje: PVM specifika ir finansų valdymo ypatumai (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)
2025-04-30,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

120€
Projektų apskaita privačiame sektoriuje: PVM specifika ir finansų valdymo ypatumai
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
120 (+ PVM)

Apie seminarą

Privačios įmonės, vykdančios projektus, dažnai susiduria su specifinėmis apskaitos ir mokesčių problemomis, kai gauna finansavimą iš ES struktūrinių fondų ar kitų šaltinių. Nors šie projektai yra griežtai reglamentuojami, praktikoje kyla nemažai klausimų dėl teisingo lėšų paskirstymo, PVM taikymo ir kitų finansinių aspektų. Šis seminaras skirtas privačių įmonių finansų specialistams, projektų vadovams ir buhalteriams, kurie nori efektyviai valdyti projektų apskaitą ir užtikrinti atitiktį apskaitos ir mokesčių reikalavimams.

Seminaras aktualus:

  • Privačių įmonių buhalteriams ir finansų specialistams.
  • Projektų vadovams, atsakingiems už projekto įgyvendinimą ir finansų valdymą.
  • Organizacijų vadovams, atsakingiems už projektų administravimą ir atskaitomybę.
  • Audito specialistams, konsultuojantiems projektų apskaitos ir mokesčių klausimais.

Seminaras ne tik suteiks praktinių žinių ir įžvalgų, bet ir padės atsakyti į specifinius klausimus. Galite iš anksto pateikti klausimus, kurie bus išsamiai aptarti seminaro metu.

Temos

  1. Projektų avansinių mokėjimų ir dotacijų (subsidijų) apskaita:
    • Dotacijų ir subsidijų pripažinimo ir apskaitos principai pagal VAS.
    • Avansinių mokėjimų teisingas registravimas apskaitoje.
    • Ilgalaikio turto, įsigyto iš projektinių lėšų, apskaita.
    • Dotacijų ir subsidijų grąžinimo apskaita ir mokestiniai aspektai.
    • Kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų.
  2. Projektų pirkimų ir išlaidų apskaita:
    • Tinkamų ir netinkamų finansuoti išlaidų identifikavimas.
    • Projekto biudžeto eilučių susiejimas su apskaitos sąskaitomis.
    • PVM tinkamumo finansuoti vertinimo metodologija:
      • PVM statuso nustatymas: PVM mokėtojas vs. ne PVM mokėtojas.
      • PVM atskaita skirtingų tipų projektuose.
      • Proporcingo PVM atskaitymo taikymas mišrios veiklos atveju.
    • Darbo užmokesčio ir komandiruočių išlaidų apskaita projektuose.
    • Išlaidų paskirstymo tarp kelių projektų principai.
  3. Projektų pajamų ir įplaukų apskaita:
    • Projektų pajamų identifikavimas ir apskaita.
    • Projekto metu sugeneruotų pajamų įtaka finansavimo sumai.
    • Projekto netiesioginių pajamų apskaitos ypatumai.
    • Grynųjų pajamų skaičiavimas pagal ES reglamentų reikalavimus.
    • Tarptautinių projektų specifika:
      • Tarptautinių partnerių bendradarbiavimo aspektai.
      • Valiutų kursų pokyčių apskaita.
      • PVM aspektai tarptautiniuose projektuose.
      • Išlaidų kompensavimo mechanizmai.
  4. Projektų finansavimo sumų pergrupavimas ir SVS įtaka:
    • Finansavimo sumų pergrupavimo pagal finansavimo šaltinius taisyklės.
    • Pergrupavimo pagal ekonominę klasifikaciją ypatumai.
    • Biudžeto keitimo procedūros ir jų atspindėjimas apskaitoje.
    • Smulkiojo verslo schemos (SVS) taikymo įtaka projektų apskaitai:
      • SVS registravimo kitose ES valstybėse narėse ypatumai;
      • PVM neapmokestinimo taisyklės taikant SVS;
      • SVS įtaka tarptautiniuose projektuose;
      • Kaip identifikuoti, ar projekto partneris taiko SVS.
  5. Projektų lėšų panaudojimo ataskaitų ir finansinės atskaitomybės parengimas:
    • Projektų finansinių ataskaitų tipai ir jų rengimo ypatumai.
    • Tarpinių ir galutinių projekto ataskaitų rengimas.
    • PVM dokumentavimo praktiniai pavyzdžiai projekto ataskaitose.
    • Finansinių ataskaitų susiejimas su projekto veiklų ataskaitomis.
    • Standartizuoti ataskaitų formatai ir jų užpildymo subtilybės.
    • Finansinių ataskaitų derinimo su projekto administratoriais procesas.
  6. Projekto auditas:
    • Pasirengimas projekto finansiniam/veiklos auditui.
    • Audito procesas: ko tikisi auditoriai ir kokius dokumentus reikia paruošti.
    • Dažniausios audito metu nustatomos klaidos ir jų prevencija.
    • PVM audito specifika projektuose:
      • Dvigubo finansavimo prevencija.
      • PVM kontrolinis klausimynas.
      • Dažniausios klaidos PVM apskaitoje.
    • Rizikų valdymo priemonės vykdant projektus.
  7. Klausimai-atsakymai ir individualios konsultacijos.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

ORGANIZUOKITE ŠIUOS MOKYMUS TIK SAVO ORGANIZACIJAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

2025-04-30,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Projektų apskaita privačiame sektoriuje: PVM specifika ir finansų valdymo ypatumai (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)
2025-04-30,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

120€
Projektų apskaita privačiame sektoriuje: PVM specifika ir finansų valdymo ypatumai
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
120 (+ PVM)

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: