Dalyvaukite seminare ir gaukite 20 % nuolaidą!
Visi seminaro dalyviai gauna 20 % nuolaidą „Pinigų plovimo ir (ar) teroristų finansavimo prevencijos įgyvendinimo tvarkos šablonams“.
Sukurkite aiškiai apibrėžtą tvarką ir procedūras. Pasinaudokite paruoštais šablonais ir gaukite praktinę atmintinę „Pirmi žingsniai PPTFP tvarkos įgyvendinimui”, kurioje aiškiai ir struktūrizuotai pateikiama informacija, ko reikalauja įstatymas įpareigotųjų subjektų.
*nuolaidos kodas Jums bus atsiųstas po seminaro į Jūsų registracijos metu nurodytą el. paštą.
Seminaras skirtas supažindinti apskaitos paslaugas teikiančius asmenis su atnaujintais teisiniais reikalavimais, kylančiais iš Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pakeitimų (įsigaliojančių nuo 2025-07-01) ir naujų Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos direktoriaus įsakymų bei padėti pasirengti tinkamam jų įgyvendinimui praktikoje.
FNTT jau naudoja STRIX įrankį, kuris leidžia atlikti įpareigotojo subjekto pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikos vertinimą pagal tikslinės apklausos metu surinktą informaciją.
Ypač aktualu tai, kad pagal 2025-05-24 įsigaliojusį FNTT direktoriaus įsakymą, finansinės apskaitos ar mokesčių konsultavimo paslaugas teikiantys asmenys privalės FNTT pagal jos patvirtintą informacijos teikimo aprašą teikti informaciją ir ataskaitas, susijusias su pinigų plovimo ir (arba) teroristų finansavimo prevencijos priemonių įgyvendinimu. Nors šiuo metu informacijos rinkimas yra atidėtas, bet neabejojama, kad ateityje ji vyks ir ruoštis tam renkant ir klasifikuojant informaciją apie klientus reikėtų jau dabar.
Taip pat nuo 2025-07-01 įsigaliojo svarbūs Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymo pakeitimai, paliesiantys ir apskaitą tvarkančius subjektus.
Advokatė Lorena Paškūnaitė-Lickan turi beveik 15 metų teisinio darbo patirtį. Iki privačios advokatės praktikos, patirtis kaupta finansų, nemokumo, audito, verslo ir darbo teisės, ginčų sprendimo srityse.
Šiuo metu Lorena specializuojasi civilinės bei administracinės teisės srityse ir savo klientams gali pasiūlyti pagalbą visais įmonių teisės, darbo teisės, šeimos teisės, mokesčių teisės, statybų rangos, sutarčių, viešųjų pirkimų, nemokumo ir kitais teisės klausimais.
Be Vilniaus universitete įgyto teisės magistro laipsnio, lektorė yra įgijusi ir ekonomikos magistro laipsnį. Taip pat Lorena nuo 2015 m. yra įgijusi nemokumo administratorės kvalifikaciją.
Lektorė daug dėmesio skiria mokymuisi ir tobulėjimui, nuolatos kelia savo kvalifikaciją bei pati dalinasi savo profesinėmis žiniomis, viena pirmųjų sėkmingai baigė Mykolo Romerio universiteto ir Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro vykdomą „Kvalifikacinę pinigų plovimo prevencijos specialistų mokymo programą”.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-12:15 | Seminaro trukmė | |
08:30-09:00 | Nuotolinė registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.