Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Mokesčių pertvarkos įtaka įmonių biudžetavimui 2026 m.

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 7 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2025-09-17,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

130€
Mokesčių pertvarkos įtaka įmonių biudžetavimui 2026 m.
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
130 (+ PVM)
2025-09-17,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
130€
Mokesčių pertvarkos įtaka įmonių biudžetavimui 2026 m. (tiesioginė seminaro transliacija)
130 (+ PVM)

Apie seminarą

Įmonės finansiniai rezultatai dažniausiai priklauso ne tik nuo asmenų, kurie geba valdyti tam tikrą veiklą ar procesą, bet ir nuo to kaip tiksliai bus suplanuoti išoriniai ir vidiniai veiksniai galintys lemti tam tikrą tiek pajamų, tiek sąnaudų augimą. Tam, kad norimas tikslas būtų pasiektas, būtina kuo tiksliau atlikti biudžeto planavimą bei nusimatyti galimus scenarijus, kurie padėtų greitai reaguoti į pasikeitusius veiksnius, įtakojančius veiklą. Vienas iš šių veiksnių yra mokesčių pertvarkos paketas, kuris turi įsigalioti nuo 2026-01-01. Numatomi pelno mokesčio (PM), gyventojų pajamų mokesčio (GPM) ir naujo saugumo mokesčio pakeitimai verslui turės reikšmingos įtakos. Kiekvienai įmonei reikės įsivertinti, kaip numatomi pakeitimai paveiks jų įmonės:

  • grynąjį pelną,
  • kainodarą,
  • darbuotojų kaštus,
  • pinigų srautus,
  • konkurencingumą.

Šiame seminare nagrinėsime efektyvų biudžeto planavimą ir jo stebėsenos ypatumus bei aptarsime mokesčių pertvarkos poveikį įmonės biudžeto sudarymui. Dalyviai susipažins su praktiniais sprendimais, kaip įmonės gali prisitaikyti prie mokestinių pokyčių ir optimizuoti savo mokestinę naštą, išlaikant veiklos efektyvumą ir konkurencingumą rinkoje.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10:00-12:00 val.)

  1. Dabartiniai tarifai:
    • Darbdavio išlaidos: Sodros įmokos, papildomas GPM, neapmokestinami dydžiai.
    • Tipinės įmonės finansinės ataskaitos duomenys: pardavimai, sąnaudos, darbo užmokestis, pelnas prieš mokesčius, investicijos.
  2. Pelno mokesčio tarifų didinimo įtaka:
    • Įmonės grynajam pelnui.
    • Galimiems dividendų apribojimams.
    • Poveikis investicijoms (jei pelnas reinvestuojamas).
  3. Galimi modeliavimo scenarijai PM optimizavimui.
  4. GPM tarifų didinimo (progresyvumo) įtaka:
    • Mažėjančiam darbuotojų grynajam atlyginimui.
    • Galimam spaudimui didinti bruto atlyginimus.
    • Darbdavio sąnaudų augimui.
  5. Galimi modeliavimo scenarijai GPM optimizavimui.
  6. Naujas saugumo mokestis visų tipų draudimo įmokoms: kaip jis paveiks įmonės biudžetus?
  7. Biudžeto peržiūra ir korekcijos:
    • Koreguoti:
      • Pardavimų planus (priklausomai nuo kainų pokyčio).
      • Sąnaudų struktūrą (atlyginimai, žaliavos, paslaugos).
      • Investicijų planus.
      • Pinigų srautų projekcijas (atsiskaitymai su VMI, dividendai).
    • Scenarijų analizė: „bazinis“, „blogiausias“, „geriausias“.

2 dalis. Lektorius Skirmantas Maulevičius (13:00-16:15 val.)

  1. Biudžetavimo tikslas ir nauda.
  2. Biudžetavimo procesas ir dalyviai.
  3. Biudžeto laikotarpiai.
  4. Biudžetavimo metodai ir metodikos.
  5. Biudžetavimo įrankiai.
  6. Investicijų ir projektų planavimas.
  7. Biudžeto vykdymo stebėsena.
  8. Biudžeto atnaujinimas / prognozių rengimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Skirmantas Maulevičius

Patyręs investuotojas, finansininkas, investicijų bankininkas, turto ir verslo vertintojas. Diplomuotas inžinierius (inžinerinė mechanika), vadybos mokslų magistras (finansų vadyba), žinias finansų srityje gilinęs NMCP (Netherlands management cooperation programme) kursuose Olandijoje.

Skirmantas profesinę karjerą pradėjo dirbdamas gamybos įmonėje inžinieriumi ir gamybinio cecho vadovu. Vėliau vertingos patirties įgijo dirbdamas ekonomistu, banke su vertybiniais popieriais, privačioje įmonėje – vyr. buhalteriu. Vėliau vienuolika metų investicinėje bendrovėje Finansų direktoriumi, atsakingu už finansų valdymą bei finansavimo pritraukimą, įgyvendinant įvairius NT ir kt. investicinius projektus.

Šiuo metu investicinės bankininkystės paslaugas teikiančios įmonės „IFCON UAB“ savininkas ir vadovas, kuri specializuojasi nuosavo ir skolinto kapitalo pritraukime, konsultuoja įmonių finansų valdymo klausimais, atlieka projektų, turto ir verslo strateginį auditą bei vertinimą.

Lektorius VILNIUS TECH (VGTU), kur dėsto modulį „Verslo finansavimo pagrindai“. Priklauso Investuotojų asociacijai, vienas iš Lietuvos Respublikos turto ir verslo vertintojų rūmų LRTTV steigėjų bei tikrasis narys. Veda seminarus finansų, investavimo ir turto bei verslo vertinimo temomis“

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-16:15 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymų medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Maitinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.

Tęsti mokymų paiešką: