Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;Inventorizacija – viena iš vidaus kontrolės priemonių. Ši procedūra atliekama periodiškai – dažniausiai kartą per metus, tačiau jos svarba visada reikšminga. Juk finansinėse ataskaitose pateikiami skaičiai apie turto, gautinų sumų, pinigų ar įsipareigojimų dydį turi būti patvirtinti inventorizacijos duomenimis. Vadinasi, tik atlikus pilną viso turto ir įsipareigojimų inventorizaciją, galima teigti, kad visi likučiai yra aiškūs ir faktiškas jų kiekis atitinka finansinėje apskaitoje užregistruotą.
Inventorizacija ypač svarbi ir prekybinėms įmonėms, nes atsidūrusios VMI akiratyje dėl nepagrįstai didelių atsargų likučių, įmonės ypatingą dėmesį turėtų skirti atsargų inventorizavimui prieš sudarydamos metines ataskaitas, tam, kad VMI patikrinimų metu turėtų įrodymus, jog finansinės apskaitos duomenys yra realūs ir neiškraipyti.
Įsigaliojus naujos redakcijos FAĮ inventorizacijos tvarka tapo dar labiau liberalizuota, kitaip tariant, jos neliko visai. Vadinasi, kiekvienas ūkio subjektas pats turi nustatyti, kada ir kaip patikrins savo turimą turtą ir įsipareigojimus.
Kad inventorizacijos procesas vyktų sklandžiai, būtina:
Būtent išminties įforminant inventorizacijos rezultatus labiausiai reikia, nes tam tikrais atvejais galima pasinaudoti ir mokesčių įstatymų nuostatomis, kuomet inventorizacijos metu rasti trūkumai gali būti laikomi leidžiamais atskaitymais, apskaičiuojant pelno mokestį.
Šie klausimai su praktiniais pavyzdžiais bus nagrinėjami seminare.
Kiekvienas seminaro dalyvis gaus 30 % nuolaidos kodą, su kuriuo galės įsigyti įmonės vidaus tvarkų šablonus, parengtus pagal naująjį FAĮ (standartinė kaina – 165 Eur + PVM). Pagal LR Finansinės apskaitos įstatymą, įmonės vidaus tvarkos privalomos pelno nesiekiantiems subjektams (išskyrus viešojo sektoriaus subjektus), dirbančius pagal VAS ir 1k-372 nutarimą. Daugiau informacijos apie produktą čia.
1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10:00-13:45 val.)
2 dalis. Lektorius Emilis Vasiliauskas (13:45-14:30 val.)
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Taikomosios matematikos magistras, verslo sistemų matematinio modeliavimo specialistas. Dirba UAB „Mokesčių srautas“ analitiku. Veda MS Excel kursus buhalteriams, finansininkams, ekonomistams. Ankstesnė patirtis – statistikas Lietuvos Respublikos statistikos departamente bei mažmeninės prekybos rinkos analitikas Baltijos šalims JAV įmonėje.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.
10:00-14:30 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-12:45 | Pietūs |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. |
Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą
;