Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

GPAIS: sklandus 2020 m. uždarymas ir rami 2021 m. pradžia

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 100€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Gąsdina metų pabaigos darbai GPAIS sistemoje? Ateikite į seminarą ir išsiaiškinkite, kokių svarbiausių terminų turite nepamiršti, kaip ištaisyti klaidas GPAIS ar teisingai užpildyti deklaraciją. Sužinokite viską, kad metų pabaigos darbai būtų sklandūs ir būkite pasiruošę ateinantiems metams.

Svarbu paminėti, kad LR aplinkos ministro įsakymu įsigaliojusiu 2020-10-07, yra nukeltas įmonių patikrinimų terminas kasmet iki gruodžio 1 d.

Temos

  1. Svarbiausi pakeitimai mokesčio už Aplinkos teršimą įstatyme.
  2. Svarbiausi 2020-2021 m. terminai dėl GPAIS prievolių vykdymo, gamintojams ir importuotojams, bei atliekų darytojams.
  3. Pasikeitimai nuo 2020 ir 2021 metų.
  4. Kaip ištaisyti 2020 m. apskaitų trūkumus GPAIS sistemoje?
  5. Dažniausiai daromų klaidų apžvalga:
    • dėl pakuočių ir apmokestinamųjų gaminių apskaitos;
    • netinkamai pasirinkus prekinį vienetą;
    • pakuočių ir jų atliekų apskaitos ir atsiskaitymo pagal apskaitos duomenis teisiniai aspektai;
    • savoms reikmėms sunaudota pakuotė: kaip apskaityti, tvarkyti ir kodėl;
    • kaip efektyvinti apskaitą ir rasti tinkamiausią alternatyvą.
  6. Atliekų apskaita:
    • duomenų reikia ieškoti aplinkoje, tik tam tikrais atvejais – apskaitoje;
    • kaip GPAIS priimti ir patvirtinti atliekų sutvarkymą įrodančius dokumentus?
  7. Mokesčių deklaracijų pildymo niuansai:
    • mokesčio objektas;
    • mokesčio tarifai;
    • atleidimas nuo mokesčio;
    • mokesčio apskaičiavimas.
  8. Rizikų valdymas ir atsakomybė. Kaip deleguoti pareigas ir atsakomybes dėl aplinkosaugos įmonėje?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Giedrė Kurmilavičienė

UAB „PALINK” aplinkos apsaugos specialistė, Vilniaus universiteto fizinių mokslų doktorantė. Dirbo įmonėje, kuri nuo 2004 m. teikia nuolatinės aplinkosauginės dokumentacijos rengimo paslaugas šimtams Lietuvos ir užsienio įmonių. Didžioji dalis klientams reikalingos dokumentacijos nuo 2018 m. sėkmingai rengiama GPAIS sistemoje. Šiuo metu tiesiogiai dirba įmonės aplinkosaugos klausimų valdyme ir yra atsakinga už aplinkosauginių reikalavimų įgyvendinimą įmonėje.

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.