Countline Finance Countline Management
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.

Elektroninės prekybos mokesčiai ir apskaita

Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 130€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Apie seminarą

Pasaulinės statistikos bazės „Statista“ naujausiais duomenimis, šiuo metu pasaulyje egzistuoja apie 1,92 mlrd. elektroninių pirkėjų. Elektroniniai prekybai augant taip sparčiai, spėjama, kad po trejų metų pardavimai internete išaugs beveik 10 proc.

Ne išimtis ir mažmeninė prekyba, kuri taip pat vis labiau plečiasi elektroninėje erdvėje. Tokiu būdu įmonės sutaupo lėšų parduotuvių įsigijimui, nuomai, išlaikymui, pardavėjų darbo užmokesčiui, o sutaupytos lėšos virsta įmonių pelnu.

Kaip ir bet kokia kita prekybos forma, elektroninė prekyba turi savitą specifiką, tam tikrus principus, apskaitos ir mokesčių grėsmes. Siekdami jų išvengti ir sėkmingai tvarkyti elektroninį verslą, mažmenine prekyba užsiimantys verslininkai turėtų ypač atkreipti dėmesį į šiuos pasikeitimus:

Seminare bus gilinamasi į registravimąsi PVM mokėtoju užsienyje, PVM deklaracijų užpildymą ir teikimą, „Amazon“ paslaugų paketą ir kitas elektroninės prekybos aktualijas, taip pat bus pateikiami atsakymai į svarbiausius ir dažniausiai kylančius klausimus:

  • Kaip tvarkyti elektroninės prekybos apskaitą – išrašyti PVM sąskaitas faktūras, registruoti mokėjimus, apskaityti komisinius mokesčius?
  • Ar reikia registruotis PVM mokėtoju užsienio valstybėje, kurioje prasideda prekių gabenimas pirkėjams?
  • Ar užsienyje dirbantys darbuotojai turi ten registruotis mokesčių mokėtojais?
  • „Amazon“ platforma – bene didžiausia elektroninė parduotuvė: Kokius iššūkius tenka įveikti įmonėms, prekiaujančioms per šią platformą?

Temos

  • 1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10.00-13.15)

  1. Elektroninės prekybos masto didėjimas: kaip įmonei prisitaikyti?
  2. Elektroninės prekybos vykdymo vieta. Rizika dėl nuolatinės buveinės apmokestinimo užsienyje.
  3. Elektroninės prekybos dokumentavimas: užsakymų pateikimas ir priėmimas, prekių pardavimas, gabenimas. Atsiskaitymų valdymas ir apskaita.
  4. Koks personalo poreikis, aptarnaujant elektroninės prekybos procesus? Darbuotojai rezidavimo šalyje ir užsienyje. Kada reikia apmokestinti darbo santykių pajamas užsienyje?
  5. Finansinė apskaita elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse pagal VAS.
  6. Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės.
  7. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  8. Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
  9. Prievolių dėl iMAS sistemos vykdymas.
  10. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse:
    • Pelno mokestis;
    • Pridėtinės vertės mokestis. Ypatumai dėl apmokestinimo objekto vietos. 2020 metų reikšmingi pasikeitimai – gal pavyks išvengti registravimosi PVM mokėtoju užsienyje?;
    • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai;
    • Kiti mokesčiai, GPAIS reikalavimai.
  11. Mokesčių lengvatos elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse.
  12. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  13. Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  14. Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.
  • 2 dalis. UAB „B1.lt“ įmonės atstovas Aleksandr Kuzmin (14.15-14.45)

  1. Pranešimas apie iššūkius ir problemas startuojant su el. prekybos apskaita:
    • Pasirinkti platformą, tinkamą internetiniams pardavimams
      (kuo daugiau informacijos apie platformą, kurią planuojate naudoti)
    • Sujungti savo buhalteriją su el. platforma
      (tai užtrunka valandą, dieną, mėnesį ar pusmetį)
    • Pasidomėti PVM taikymu
      (ar neprivalote tapti PVM mokėtoju toje šalyje, ar neturite taikyti ir grąžinti vietinio dydžio PVM)
    • Tvarkingai automatizuoti visą pirkimo procesą
      (joks pardavimas negali iš buhalterio ar pardavėjo reikalauti papildomo rankinio darbo)
    • Identifikuoti pirkėją ir mokėtoją
      (kaip Jūsų pardavimo platforma susies mokėtoją su pirkėju, kurie internete dažnai yra ne tie patys asmenys)
    • Atsisakyti popieriaus
      (didėjant el. prekybos mastui, operacijų skaičius pradeda stipriai augti, todėl popieriniai dokumentai sudarys aibę problemų)
    • Operatyviai stebėti pardavimus ir piniginius srautus
      (jie negali vėluoti, kaip tai būna neinternetiniuose versluose)
    • Išmokti forminti PayPal, Webmoney ir kitas sąskaitas
      (ar tai yra banko, ar Jūsų tiekėjų sąskaitos)
    • Suprasti parduotų prekių kainą
      (turite matyti, kiek pinigų atima el. parduotuvės, o kiek – valiutos skirtumai, kokios operacijos yra nuostolingos)
    • Planuoti x10 veiklą nedidinant darbuotojų skaičiaus
      (tik produktyvus darbas lemia atlyginimo didėjimą)
  • 3 dalis. UAB Seminal Work direktorius Žydrūnas Stankevičius (14.45-15.45)

  1. Pranešimas apie amazon veiklos galimybes ir apskaitos niuansus
    • Amazon platformos apžvalga ir tendencijos.
    • Geriausia galimybė e-komercijoje šiandien.
    • Mokestinė Amazon aplinka ES ir JAV rinkų palyginimas.
    • Kokius Amazon duomenis turi gauti buhalteris.
    • Savo skaičių žinojimas ir optimizacija.
  • Klausimų-atsakymų sesija (15.45-16.00)

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė 

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

J. Navikienė prisideda prie verslumo Lietuvoje skatinimo – aktyviai dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose, yra Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė ir padeda jauniems verslininkams suteikdama jėgų judėti pirmyn.

Žydrūnas Stankevičius

Nuo 2011 m. profesionaliai plėtoja pardavimus platformoje „Amazon“ keliasdešimt unikalių produktų, 14 skirtingų „Amazon” pagrindinių kategorijų. „Amazon US“, „Amazon UK“ ir „Amazon DE“ parduota produktų daugiau nei už 7 mln. eurų. Ž. Stankevičius yra išbandęs šias „Amazon” rinkas: .us, .uk, .jp, .fr, .esp, .de, .it, .ca.

Aleksandr Kuzmin

UAB „B1.lt“ įmonės atstovas

Vertinate patogumą? Tiesioginė seminaro transliacija – puiki išeitis. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Registruodamiesi pažymėkite, jog renkatės tiesioginę transliaciją, ir, atėjus laikui, el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

Mokymai jūsų organizacijoje

COUNTLINE mokymai organizacijoje – tai puikus būdas gauti žinias atitinkančias būtent Jūsų įmonės/įstaigos poreikius Jums patogiu metu ir vietoje. Mokymų programa ir dėstymo trukmė yra koreguojama pagal Jūsų pageidavimus.

Dėl seminarų organizavimo Jūsų įmonėje prašome kreiptis tel. (8 5) 263 99 22 arba el. paštu mokymai@countline.lt

Susisiekti 

Seminaro informacija

PROGRAMA

10:00-16:00 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Registracija
11:30-11:45 Kavos pertraukėlė
13:15-14:15 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą

Laikas ir vieta