Šiame seminare dėmesys bus skiriamas elektroninės prekybos apskaitos ir mokesčių aspektams ir naujovėms nuo 2025 metų.
2025 m. numatoma, jog įsigalios Smulkaus verslo schema (SVS), kuri iš esmės reikš tai, kad asmenys neviršiję 55 000 Eur ribos neprivalo mokėti PVM nuo parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų Lietuvoje. SVS schema bus galima pasinaudoti ne tik Lietuvoje, bet ir kitose ES valstybėse pagal tose valstybėse taikomas ribas, tad smulkiam verslui atsiras daugiau galimybių prekybai kitose ES valstybėse. Visgi, naujos taisyklės gana sudėtingos ir jas suprasti nėra paprasta, todėl tai gali lemti tiek ir klaidas, tiek ir tam tikrų galimybių praradimą.
Siekdama padėti mokesčių mokėtojams geriau suprasti šiuos sudėtingus klausimus ir pasiruošti artėjantiems pokyčiams, VMI nuolat atnaujina komentarus. Naujausiai VMI parengti ir atnaujinti komentarai PVMĮ srityje:
Taip pat 2024-11-05 Europos Taryba patvirtino ViDA direktyvos gaires, kurios perkels ES pridėtinės vertės mokesčio (PVM) taisykles į skaitmeninį amžių. Planuojama iš esmės reformuoti PVM administravimą ES jau nuo 2025 metų. Pakeitimai apima 3 esmines sritis: skaitmenines ataskaitas, skaitmeninių platformų reguliavimą ir vieno langelio sistemą.
Seminare bus aptariamos prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos, pristatoma vieno langelio OSS sistema ir registravimosi joje taisyklės. Dalyviai sužinos apie importo PVM deklaravimą elektroninėje prekyboje ir su ja susijusių paslaugų apmokestinimo niuansus. Taip pat bus nagrinėjami elektroninės prekybos dokumentavimo ir pardavimų įforminimo klausimai.
Nemažai dėmesio bus skiriama mokesčių apskaičiavimo ypatumams, įskaitant pelno, pridėtinės vertės, gyventojų pajamų ir kitus mokesčius, jų deklaravimą. Taip pat aptarsime finansinės atskaitomybės procesą, pagrindinius principus ir ataskaitų teikimą Juridinių asmenų registrui.
Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
09:00-12:15 | Seminaro trukmė | |
8:30-09:00 | Registracija | |
10:30-10:45 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymų medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.