Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Elektroninė prekyba 2022 m.: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 100€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2022-06-22, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
100€
Elektroninė prekyba 2022 m.: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita (tiesioginė seminaro transliacija)
100 (+ PVM)

Apie seminarą

Elektroninės prekybos mastai pasaulyje ir Lietuvoje nuolat auga. Tačiau dažnai įmonei vis dar kyla nemažai klausimų ir neaiškumų dėl elektroninės prekybos operacijų. Bene didžiausia painiava yra dėl pridėtinės vertės mokesčio apskaičiavimo. Ypač klystama tuomet, kai prekių gabenimas prasideda ne Lietuvoje. Taip pat ne visos įmonės tinkamai įformina elektroninės prekybos pardavimo operacijas. Kaip sprendžiamas muito susigrąžinimo klausimas, kai grąžinama prekė už kurią jau sumokėti visi mokesčiai?  

Atkreiptinas dėmesys, kad jau kurį laiką galioja pakeitimai, tokie kaip:

Svarbu paminėti, kad OSS sudaro kelios schemos: importo, ES ir ne ES, kuriose registruotas asmuo turi skirtingas teises ir pareigas. Kokios pareigos kyla pasirinkus skirtingą schemą? Kokioms paslaugoms gali būti taikomos importo, ES ir ne ES schemos? Ar reikia teikti OSS deklaracijas, jei tam tikrą laikotarpį nebuvo pardavimų? Ar deklaracijos OSS sistemoje gali būti tikslinamos? Į šiuos ir kitus Jums rūpimus klausimus lektorė pateiks atsakymus seminaro metu.

Temos

  1. Reikšmingi pasikeitimai elektroninei prekybai dėl PVM ir muito mokesčių. Vieno langelio principas.
  2. Elektroninė prekyba 2022 m.:
    • Prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos pasikeitimai;
    • Vieno langelio OSS sistema;
    • Apmokestinamųjų asmenų registravimosi OSS sistemoje taisyklės;
    • Importo PVM deklaravimas elektroninėje prekyboje;
    • Su elektronine prekyba susijusių paslaugų apmokestinimo niuansai.
  3. PVM niuansai ir pasekmės dėl BREXIT.
  4. Elektroninės prekybos dokumentavimas: užsakymų pateikimas ir priėmimas, prekių pardavimas, gabenimas. Atsiskaitymų valdymas ir apskaita.
  5. Finansinė apskaita elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse pagal VAS.
  6. Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės.
  7. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  8. Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
  9. Prievolių dėl iMAS sistemos vykdymas.
  10. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse:
    • Pelno mokestis;
    • Pridėtinės vertės mokestis. Ypatumai dėl apmokestinimo objekto vietos. Reikšmingi pasikeitimai – gal pavyks išvengti registravimosi PVM mokėtoju užsienyje?;
    • PVM atskaita, kai prekių grąžinimas tampa neleidžiamais atskaitymais.
    • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai;
    • Kiti mokesčiai, GPAIS reikalavimai.
  11. Kokius duomenis apie Jus teikia finansų įstaigos?
  12. Mokesčių lengvatos elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse.
  13. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  14. Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  15. Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.
  16. Kontroliuojančių institucijų identifikuojamos rizikos.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

 

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

13:00-16:15 Seminaro trukmė
12:30-13:00 Registracija
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

2022-06-22, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
100€
Elektroninė prekyba 2022 m.: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita (tiesioginė seminaro transliacija)
100 (+ PVM)

Tęsti mokymų paiešką: