Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

El. prekyba: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

2023-06-27, Vilnius
Countline mokymų klasė
120€
El. prekyba: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
120 (+ PVM)
2023-06-27, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
El. prekyba: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)

Investicijos į žinias atsiperka! Dalyvaukite mokymuose su kolegomis ir gaukite nuolaidą:

  • Dalyvaujant 2 dalyviams taikoma 10 % nuolaida
  • Dalyvaujant 3 dalyviams taikoma 15 % nuolaida
  • Dalyvaujant 4 dalyviams taikoma 20 % nuolaida
  • Dalyvaujant 5 dalyviams taikoma 25 % nuolaida

Domina mokymai didesnei dalyvių grupei? Susisiekite ilma.macaitiene@countline.lt arba telefonu 85 2053292

Apie seminarą

Elektroninės prekybos mastai pasaulyje ir Lietuvoje nuolat auga. Tačiau dažnai įmonei vis dar kyla nemažai klausimų ir neaiškumų dėl elektroninės prekybos operacijų. Bene didžiausia painiava yra dėl pridėtinės vertės mokesčio apskaičiavimo. Ypač klystama tuomet, kai prekių gabenimas prasideda ne Lietuvoje. Taip pat ne visos įmonės tinkamai įformina elektroninės prekybos pardavimo operacijas. Kaip sprendžiamas muito susigrąžinimo klausimas, kai grąžinama prekė už kurią jau sumokėti visi mokesčiai?

Svarbu paminėti, kad OSS sudaro kelios schemos: importo, ES ir ne ES, kuriose registruotas asmuo turi skirtingas teises ir pareigas.

  • Kokios pareigos kyla pasirinkus skirtingą schemą?
  • Kokiems sandoriams gali būti taikomos importo, ES ir ne ES schemos?
  • Ar reikia teikti OSS deklaracijas, jei tam tikrą laikotarpį nebuvo pardavimų?
  • Ar deklaracijos OSS sistemoje gali būti tikslinamos?

Kitas svarbus aspektas – apskaitos reikalavimai. Elektroninėje prekyboje yra daugybė skirtingų transakcijų, kurias būtina atitinkamai įtvirtinti apskaitos dokumentuose. Kaip tvarkingai vesti apskaitos dokumentus ir kokie pagrindiniai keliami reikalavimai?

Pagrindiniai pakeitimai 2023 m.:

  • PVMĮ pakeitimai, kuriais pratęstas lengvatinio 9 proc. ir 5 proc. PVM tarifo taikymo laikotarpis bei įtvirtinti nauji tarifo taikymo objektai.
  • Platformų operatoriams įtvirtinta pareiga teikti VMI duomenis apie platformose veikiančių ir jas naudojančių pardavėjų pajamas (DAC7).
  • Atnaujintas PVMĮ 79 str. 1, 2, 3 ir 14 d. komentaras, susijęs su prekių tiekimo ir paslaugų teikimo įforminimu PVM sąskaita faktūra.

Seminaras skirtas įmonių vadovams, finansų ir buhalterijos specialistams, kurie yra susidūrę arba ketina susidurti su elektroninės prekybos veikla. Seminaras padės geriau suprasti buhalterijos ir mokesčių aspektus, susijusius su elektronine prekyba ir išmokti teisingai tvarkyti apskaitą bei skaičiuoti mokesčius. Taip pat seminaras yra naudingas tiems, kurie planuoja pradėti savo elektroninę prekybos veiklą, nes jie galės gauti naudingos informacijos apie buhalterijos ir mokesčių reikalavimus, susijusius su šia veikla.

Temos

  1. Reikšmingi pasikeitimai elektroninei prekybai dėl PVM ir muito mokesčių. Vieno langelio principas.
  2. Elektroninė prekyba 2023 m.:
    • Prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos pasikeitimai;
    • Vieno langelio OSS sistema;
    • Apmokestinamųjų asmenų registravimosi OSS sistemoje taisyklės;
    • Importo PVM deklaravimas elektroninėje prekyboje;
    • Su elektronine prekyba susijusių paslaugų apmokestinimo niuansai.
  3. Elektroninės prekybos dokumentavimas: užsakymų pateikimas ir priėmimas, prekių pardavimas, gabenimas. Atsiskaitymų valdymas ir apskaita.
  4. Finansinė apskaita elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse pagal VAS.
  5. Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės.
  6. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  7. Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
  8. Prievolių dėl iMAS sistemos vykdymas.
  9. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse:
    • Pelno mokestis;
    • Pridėtinės vertės mokestis. Ypatumai dėl apmokestinimo objekto vietos. Reikšmingi pasikeitimai – gal pavyks išvengti registravimosi PVM mokėtoju užsienyje?;
    • PVM atskaita, kai prekių grąžinimas tampa neleidžiamais atskaitymais.
    • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai;
    • Kiti mokesčiai, GPAIS reikalavimai.
  10. Kokius duomenis apie Jus teikia finansų įstaigos?
  11. Mokesčių lengvatos elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse.
  12. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  13. Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  14. Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.
  15. Kontroliuojančių institucijų identifikuojamos rizikos.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

2023-06-27, Vilnius
Countline mokymų klasė
120€
El. prekyba: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
120 (+ PVM)
2023-06-27, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
El. prekyba: vykdymo galimybės, mokesčiai ir apskaita (tiesioginė seminaro transliacija)
120 (+ PVM)