Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Efektyvumas buhalterijoje: privalomos ir perteklinės ūkinės operacijos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 110€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Perteklinės ūkinės operacijos yra veiksmai, kurie nėra būtini, bet vis tiek atliekami dėl įpročio arba įmonės procedūrų. Tai gali apimti pernelyg išsamias ataskaitas, perteklinius apskaitos įrašus, daugybę susijusių dokumentų tvarkymą ir kt. Šios operacijos užima daug laiko ir išteklių, kurie galėtų būti panaudoti kitur, jei jų tvarkymas būtų optimizuotas arba visiškai pašalintas.

Pastaruoju metu vis dažniau susimąstome apie efektyvumą buhalterijoje – juk dažnai trūksta darbo laiko ir galbūt jo galima „atrasti“ ko nors nedarant? Skamba grėsmingai, bet kartu ir patraukliai. Tikrai ne vienoje įmonėje kai kurios ūkinės operacijos įforminamos „iš inercijos“ arba „taip buvo daroma visada“.

Naujai įsteigtose įmonėse dažnai įformintų įmonės vidinių dokumentų būna per mažai. Tai kaip rasti „aukso vidurį“? Jis tikrai yra! Tik reikia išstudijuoti teisės aktų reikalavimus ir atsakymai bus. Kad Jums to daryti nereikėtų – mes tai atlikome už Jus!

Seminaras skirtas aptarti efektyvumo klausimą buhalterinėje apskaitoje, konkrečiai, kaip identifikuoti ir valdyti privalomas ir perteklines ūkines operacijas, siekiant optimizuoti veiklą, o, kad operacijos nebūtų perteklinės ir aiškiai aprašytos, svarbu turėti patvirtintas įmonės vidaus tvarkas, o taupant laiką – pasinaudokite mūsų parengtais tvarkų šablonais.

Dovana!

Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30 Eur + PVM vertės nuolaidų kodą įmonių vidaus tvarkoms įsigyti ir 50 Eur + PVM vertės nuolaidų kodą Apskaitos politikai PLIUS įsigyti!

Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!

Apskaitos politika PLIUS – internetinė programa tinkanti įmonėms, tvarkančioms apskaitą pagal VAS, kurios turinys atnaujintas pagal FAĮ reikalavimus nuo 2022-05-01. Tai naudingas įrankis įmonei, palengvinantis apskaitos tvarkymą, nes joje iš anksto nustatomi apskaitos tvarkymo principai, registravimo, vertinimo, klasifikavimo procedūros, finansinių ataskaitų teikimo susitarimai, taisyklės ir praktika, siekiant apibendrinti informaciją apie įmonės ūkinę veiklą.

*kodai bus atsiųsti po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

Temos

  1. Dokumentai, įforminantys ūkines operacijas. Dokumentų saugojimo forma ir terminai.
  2. Privalomi ir pertekliniai dokumentai nuo pajamavimo ir nurašymo.
  3. Darbo užmokesčio dokumentai. Kada galima nerašyti vadovo įsakymų? Elektroninių dokumentų naudojimas.
  4. Vidinės tvarkos – lokalūs teisės aktai – padeda sutaupyti darbo laiko. Kaip jas efektyviai parengti?
  5. Naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas – galimybė skaitmenizuoti apskaitos procesus.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

Programa

09:00-12:15 Seminaro trukmė
08:30-09:00 Nuotolinė registracija
10:30-10:45 Pertrauka

Papildoma informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.