Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

E-prekybos pokyčiai: psichologija, rizikos, finansai ir ViDA direktyva

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 125€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Šis dviejų dalių seminaras yra skirtas visiems, kurie domisi e-komercijos pasauliu, tiek pradedantiesiems, tiek patyrusiems verslininkams, kurie nori būti informuoti apie naujausias tendencijas, iššūkius ir galimybes šioje sparčiai besikeičiančioje srityje.

Pirmojoje dalyje bus aptariami verslo sąlygų pokyčiai e-komercijoje, akcentuojant iššūkius, rizikas ir pavojus. Dalyviai sužinos apie finansų valdymo svarbą, siekiant užtikrinti veiklos tęstinumą. Taip pat bus nagrinėjami psichologiniai iššūkiai, su kuriais susiduria e-komercijos verslininkai, ir aptariamos savybės, būtinos sėkmingam darbui šioje srityje.

Antrojoje dalyje dėmesys bus skiriamas elektroninės prekybos apskaitos ir mokesčių aspektams 2024 metais. Bus aptariamos prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos, pristatoma vieno langelio OSS sistema ir registravimosi joje taisyklės. Dalyviai sužinos apie importo PVM deklaravimą elektroninėje prekyboje ir su ja susijusių paslaugų apmokestinimo niuansus. Taip pat bus nagrinėjami elektroninės prekybos dokumentavimo ir pardavimų įforminimo klausimai.

Nuo 2025 m., pagal ViDA direktyvą, planuojama iš esmės reformuoti PVM administravimą ES. Direktyvos gairės jau apibrėžtos, belieka oficialus patvirtinimas – ir prasidės etapinis jos įgyvendinimas. Todėl seminare aptarsime būsimus pakeitimus bei išsiaiškinsime, kokią įtaką tai turės e-komercijos srityje.

Nemažai dėmesio bus skiriama mokesčių apskaičiavimo ypatumams, įskaitant pelno, pridėtinės vertės, gyventojų pajamų ir kitus mokesčius. Dalyviai sužinos apie mokesčių lengvatas, deklaracijų pildymą ir jų atspindėjimą finansinėje apskaitoje.

Galiausiai, bus aptariamas finansinės atskaitomybės procesas, pagrindiniai principai ir ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui. Taip pat bus pristatyti finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai bei kontroliuojančių institucijų identifikuojamos rizikos.

Temos

1 dalis. Lektorius Žydrūnas Stankevičius (10.00-11.30 val.)

  1. Naujausios tendencijos Amazon ir E-komercijoje.
  2. Verslo sąlygų pokyčiai e-komercijoje – iššūkiai ir rizikos. Kur skamba pavojaus varpai?
  3. Finansų valdymo svarba e-komercijoje – veiklos tęstinumo pagrindas?
  4. Psichologiniai iššūkiai vykdantiems ar besiruošiantiems vykdyti e-komercijos veiklą. Kokių savybių reikia?

2 dalis. Lektorė Rūta Švobienė (11.30-12:00 val.)

  1. Tarptautinė prekyba – kaip pasiruošti sklandžiam startui:
    • Kalbėsime apie mokestines prievoles tenkančias e-komercijos verslams plečiant verslą už Lietuvos ribų. Pagrindinis dėmesys bus skiriamas plėtrai Europos sąjungoje bei JK.
    • Aptarsime sąlygas, kada verslas privalo tapti PVM mokėtoju kitose šalyse, o kada užtenka OSS (One Stop Shop) registracijos.
    • Paanalizuosime atskiras realias situacijas, kada mokestinės prievolės tenka ne tikrajam pardavėjui, bet platformai.

3 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (13.00-15:45 val.)

  1. Elektroninė prekyba 2024 m.:
    • Prekių tiekimo ir apmokestinimo vietos.
    • Vieno langelio OSS sistema.
    • Apmokestinamųjų asmenų registravimosi OSS sistemoje taisyklės.
    • Importo PVM deklaravimas elektroninėje prekyboje.
    • Su elektronine prekyba susijusių paslaugų apmokestinimo niuansai.
  2. Planuojami reikšmingi pakeitimai Europos Sąjungoje jau nuo 2025 metų. ViDA direktyvos esmė:
    • Trumpinamas PVM sąskaitų faktūrų išrašymo laikotarpis sandoriams tarp ES šalių.
    • Elektroninės PVM sąskaitos faktūros vieningoje sistemoje ES.
    • Prievolė mokėti PVM platformoms.
    • Viena registracija PVM mokėtoju visoje ES.
  3. Elektroninės prekybos dokumentavimas: užsakymų pateikimas ir priėmimas, prekių pardavimas, gabenimas. Atsiskaitymų valdymas ir apskaita.
  4. Finansinė apskaita elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse pagal VAS.
  5. Apskaitos politikos pasirinkimo galimybės.
  6. Turto, įsipareigojimų apskaitos problemos, pajamų pripažinimo ir sąnaudų registravimo alternatyvos.
  7. Veiklos finansavimo alternatyvos. Pelno paskirstymas.
  8. Prievolių dėl iMAS sistemos vykdymas.
  9. Mokesčių apskaičiavimo ypatumai elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse:
    • Pelno mokestis;
    • Pridėtinės vertės mokestis. Ypatumai dėl apmokestinimo objekto vietos. Reikšmingi pasikeitimai – gal pavyks išvengti registravimosi PVM mokėtoju užsienyje?;
    • PVM atskaita, kai prekių grąžinimas tampa neleidžiamais atskaitymais.
    • Gyventojų pajamų mokestis. Kitų išmokų gyventojams apmokestinimo ypatumai;
    • Kiti mokesčiai, GPAIS reikalavimai.
  10. Kokius duomenis apie Jus teikia finansų įstaigos?
  11. Mokesčių lengvatos elektroninę prekybą vykdančiose įmonėse.
  12. Mokesčių deklaracijų pildymas ir atspindėjimas finansinėje apskaitoje.
  13. Finansinės atskaitomybės procesas: pagrindiniai principai ir finansinių ataskaitų teikimas Juridinių asmenų registrui.
  14. Finansinės apskaitos ir ataskaitų sudarymo kūrybiniai aspektai.
  15. Kontroliuojančių institucijų identifikuojamos rizikos.

ŽINIOMIS DALINASI

Žydrūnas Stankevičius

Amazon pardavėjas nuo 2010 m., sukurta virš 70 unikalių produktų 14-oje pagrindinių Amazon kategorijų, 6 prekių ženklai. Bendros pajamos Amazone viršija 20 mln. eurų, pagridinis prekės ženklas Enno Vatti sėkmingai parduotas 2022 m. Seminal Work UAB direktorius. Pagrindiniai įgūdžiai – naujų sėkmingų produktų ir nišų radimas Amazone, strateginis finansų planavimas, veiklos efektyvinimas ir optimizacijos.

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-14:30 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-12:45 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.