Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.
Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.
*Organizacijos dalyvių skaičius nėra ribojamas
Kiekvienas seminaro dalyvis gaus dovanų lektorės Justinos Ramašauskaitės 2024 birželio 10 d. mokymų „Socialiai atsakingų viešųjų pirkimų vykdymas“ įrašą ir el. medžiagą.
Plačiau apie seminarą galite susipažinti čia: Socialiai atsakingų viešųjų pirkimų vykdymas (vaizdo įrašas)
Nuo 2024 m. gruodžio 1 d. Viešųjų pirkimų tarnyba pradeda naują etapą – įdiegiama atnaujinta Centrinė viešųjų pirkimų informacinė sistema (CVP IS). Šie pokyčiai įneša daug naujovių į kasdienį pirkimų specialistų darbą: keičiasi ne tik sistemos išvaizda, bet ir funkcionalumas, atsiranda naujų galimybių bei darbo metodų.
Sėkmingas perėjimas prie naujos sistemos reikalauja kruopštaus pasiruošimo ir naujų žinių. Todėl kviečiame į išsamius mokymus, kuriuose susipažinsite su naująja sistema, praktiškai išbandysite jos funkcionalumą, naujos sistemos pokyčius, išmoksite efektyviai naudotis naujomis funkcijomis ir užtikrinti sklandų perėjimą nuo senosios prie naujosios CVP IS sistemos.
Mokymuose detaliai nagrinėsime svarbiausius sistemos atnaujinimo aspektus. Ypatingą dėmesį skirsime pirkimų perkėlimo procesui iš senosios sistemos, kad užtikrintume nenutrūkstamą jūsų organizacijos darbą. Išmoksite kurti ir valdyti organizacijos profilį, rengti pirkimo dokumentus naujoje elektroninėje aplinkoje, skelbti naujus pirkimus ir perkelti esamus, vykdyti neskelbiamas apklausas bei atlikti vokų atplėšimo procedūras.
2024-12-01 taip pat turėtų įsigalioti naujasis Skelbimų rengimo ir išsiuntimo skelbti centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis tvarkos aprašas, kuris suvienodins dokumentų sistemą. Aprašas turėtų pakeisti ir sujungti tris ankstesnius dokumentus: 2017 m. skelbimų teikimo tvarką, 2017 m. gynybos ir saugumo srities supaprastintų pirkimų skelbimų tvarką bei 2017 m. tarptautinės vertės gynybos pirkimų skelbimų rekomendacijas. Įvedami nauji reikalavimai dėl kainų: prieš paskelbiant pirkimą, CVP IS sistemoje reikės įkelti dokumentą su kaina/sąnaudomis, pagal kurias bus vertinama pasiūlymo kaina. Taip pat bus privaloma užpildyti lauką „Pasiūlymų vertinimui naudojama vertė”, kuri nebus viešai matoma. Skelbimų formos bus standartizuotos pagal ES Reglamentą 2019/1780.
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (nuo 2024-10-18)
Įsakymas dėl naudojimosi centrine viešųjų pirkimų informacine sistema taisyklių patvirtinimo (nuo 2024-11-21)
Įsakymas dėl registracijos centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo (nuo 2024-11-21)
Įsakymas dėl viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. Birželio 19 d. įsakymo Nr. 1S-91 „Dėl informacijos viešinimo centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo (nuo 2024-11-26)
Kad galėtumėte naudoti Demo CVP IS, būtina registruotis nurodant tikrus organizacijos duomenis, kitaip Jūsų registracija nebus patvirtinta. VPT registracijos patvirtinimas gali trukti iki 3 darbo dienų.
1. Pagrindiniai sisteminiai pokyčiai
Bendri pakeitimai:
• Patikslintas ir išplėstas sąvokų apibrėžimas, ypač „Registruoto naudotojo” sąvoka
• Atsisakyta skelbimų naujienų RSS formatu
• Pašalinta Tarnybos pagalba tiekėjams dėl kvalifikuoto elektroninio parašo
• Nauji reikalavimai slaptažodžio saugumui
Laiko terminai:
• Vokų atplėšimo procedūra: 30 min. po pasiūlymų pateikimo (nebe 45 min.)
2. Perėjimo prie naujos sistemos tvarka
Perėjimo data: 2024 m. gruodžio 1 d.:
• VPT rekomenduoja neteikti pasiūlymų nuo 2024-11-30 iki 2024-12-06
• Testinė aplinka: prieinama nuo 2024 m. lapkričio vidurio
Dokumentų perkėlimas:
• Senieji dokumentai NEPERKELIAMI į naują sistemą:
Pirkimo dokumentai
Susirašinėjimai
Pasiūlymai
DPS
• Senoji sistema turės tik archyvo funkciją
3. Pirkimų vykdymo taisyklės
Pradėtų pirkimų tęsimas:
• Skelbimo perskelbti nereikia
• Senojoje sistemoje pateiktus pasiūlymus tiekėjai teikia iš naujo
• Vėlesni susirašinėjimai vyksta naujoje sistemoje
• Neskelbiamos apklausos taps galimos naujojoje sistemoje
4. Teisiniai aspektai
VPT atsakomybė:
• Išplėstas neprisiimamos atsakomybės atvejų sąrašas
• Apibrėžta atsakomybė dėl techninių sutrikimų
• Naujos nuostatos dėl duomenų praradimo
Dokumentų saugumas:
• Atnaujintos šifravimo instrukcijos
• Naujos koncesijų vertės pasiūlymų šifravimo taisyklės
• Papildomi priedai šifravimo klausimais
5. Administraciniai klausimai
Naudotojų teisės:
• Išplėstas registruotų naudotojų įsipareigojimų sąrašas
• Aiškesnė neaktyvių paskyrų šalinimo tvarka
• Patikslintos bendros naudotojų teisės
6. Pereinamosios nuostatos
Iki 2024-11-30 senojoje sistemoje galima:
• Paskelbti naujus pirkimus
• Tęsti pradėtus pirkimus
Po 2024-11-30:
• Jokie veiksmai senojoje sistemoje negalimi
• Senoji tvarka galioja iki 2024-11-30 pradėtiems pirkimams
Lektorė 2011 m. baigė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete ir įgijo teisės magistro kvalifikacinį laipsnį. Teisinį darbą Justina Ramašauskaitė dirba nuo 2011 m. sausio. Baigusi studijas Justina pradėjo dirbti teisininke, po metų tapo advokato padėjėja, nuo 2013 m. advokatų profesinės bendrijos “iLAW” vyresnioji teisininkė.
Pagrindinės vyresniosios teisininkės Justinos Ramašauskaitės praktikos sritys yra viešieji pirkimai, sutarčių teisė, įmonių teisė, draudimo teisė, skolų administravimas.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
9:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:00-14:15 | Pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą. | |
Maitinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.
Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.