Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.
*Organizacijos dalyvių skaičius nėra ribojamas
Kiekvienas seminaro dalyvis gaus dovanų lektorės Justinos Ramašauskaitės 2024 birželio 10 d. mokymų „Socialiai atsakingų viešųjų pirkimų vykdymas“ įrašą ir el. medžiagą.
Plačiau apie seminarą galite susipažinti čia: Socialiai atsakingų viešųjų pirkimų vykdymas (vaizdo įrašas)
Nuo 2024 m. gruodžio 1 d. Viešųjų pirkimų tarnyba pradeda naują etapą – įdiegta atnaujinta Centrinė viešųjų pirkimų informacinė sistema (CVP IS). Šie pokyčiai įneša daug naujovių į kasdienį pirkimų specialistų darbą: keičiasi ne tik sistemos išvaizda, bet ir funkcionalumas, atsiranda naujų galimybių bei darbo metodų.
Sėkmingas perėjimas prie naujos sistemos reikalauja kruopštaus pasiruošimo ir naujų žinių. Todėl kviečiame į išsamius mokymus, kuriuose susipažinsite su naująja sistema, praktiškai išbandysite jos funkcionalumą, naujos sistemos pokyčius, išmoksite efektyviai naudotis naujomis funkcijomis ir užtikrinti sklandų perėjimą nuo senosios prie naujosios CVP IS sistemos.
Mokymuose detaliai nagrinėsime svarbiausius sistemos atnaujinimo aspektus. Ypatingą dėmesį skirsime pirkimų perkėlimo procesui iš senosios sistemos, kad užtikrintume nenutrūkstamą jūsų organizacijos darbą. Išmoksite kurti ir valdyti organizacijos profilį, rengti pirkimo dokumentus naujoje elektroninėje aplinkoje, skelbti naujus pirkimus ir perkelti esamus, vykdyti neskelbiamas apklausas bei atlikti vokų atplėšimo procedūras.
Svarbi VPT informacija ir ištekliai:
VPT su pirkimo vykdytojais dalinasi kaip atlikti susirašinėjimą ir prašo nenaudoti funkcionalumo „Atskiras pranešimas“, o žinutes tiekėjams siųsti tik susikūrus pirkimo aplinką.
VPT informuoja pirkimų vykdytojus apie dažniausiai daromas klaidas, kuriant pirkimus bei pildant skelbimus apie pirkimą naujoje CVP IS.
VPT informuoja tiekėjus, kokius veiksmus jie turi atlikti naujoje CVP IS, kad galėtų sėkmingai dalyvauti pradėtuose pirkimų procesuose.
VPT informuoja perkančiąsias organizacijas apie metinių Atn-3 formų ataskaitų teikimą perėjus prie naujos CVP IS.
2024 12 06 Atnaujinta ir papildyta metodinė medžiaga (instrukcijos) darbui su nauja CVP IS.
VPT skelbia, jog dažniausiai užduodami klausimai apie naują CVP IS yra nuolat pildomi ir atnaujinami, o atsiradus naujiems – apie tai kasdien informuos informaciniu pranešimu VPT svetainės Naujienose.
Įsakymu Nr. 1S-190, kuris įsigalioja 2024 m. gruodžio 1 d. įvedama nauja vieninga skelbimų teikimo tvarka, pagal kurią pirkimų skelbimai bus rengiami ir skelbiami per CVP IS, o pirkimo vykdytojai CVP IS vidiniuose dokumentuose įpareigojami pateikti informaciją apie kainas bei sąnaudas. Nauja tvarka taip pat nustato, kad VPT (išskyrus mažos vertės ir tarptautinius pirkimus) tikrins skelbimų atitiktį teisės aktams prieš jų paskelbimą.
Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas (nuo 2024-10-18)
Įsakymas dėl naudojimosi centrine viešųjų pirkimų informacine sistema taisyklių patvirtinimo (nuo 2024-11-21)
Įsakymas dėl registracijos centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo (nuo 2024-11-21)
Įsakymas dėl viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. Birželio 19 d. įsakymo Nr. 1S-91 „Dėl informacijos viešinimo centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo (nuo 2024-12-01)
Įsakymas dėl skelbimų rengimo ir išsiuntimo skelbti centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis tvarkos aprašo patvirtinimo (nuo 2024-12-01)
Kad galėtumėte naudoti Demo CVP IS, būtina registruotis nurodant tikrus organizacijos duomenis, kitaip Jūsų registracija nebus patvirtinta. VPT registracijos patvirtinimas gali trukti iki 3 darbo dienų.
1. Pagrindiniai sisteminiai pokyčiai
Bendri pakeitimai:
• Patikslintas ir išplėstas sąvokų apibrėžimas, ypač „Registruoto naudotojo” sąvoka
• Atsisakyta skelbimų naujienų RSS formatu
• Pašalinta Tarnybos pagalba tiekėjams dėl kvalifikuoto elektroninio parašo
• Nauji reikalavimai slaptažodžio saugumui
Laiko terminai:
• Vokų atplėšimo procedūra: 30 min. po pasiūlymų pateikimo (nebe 45 min.)
2. Perėjimo prie naujos sistemos tvarka
Perėjimo data: 2024 m. gruodžio 1 d.:
• VPT rekomenduoja neteikti pasiūlymų nuo 2024-11-30 iki 2024-12-06
• Testinė aplinka: prieinama nuo 2024 m. lapkričio vidurio
Dokumentų perkėlimas:
• Senieji dokumentai NEPERKELIAMI į naują sistemą:
Pirkimo dokumentai
Susirašinėjimai
Pasiūlymai
DPS
• Senoji sistema turės tik archyvo funkciją
3. Pirkimų vykdymo taisyklės
Pradėtų pirkimų tęsimas:
• Skelbimo perskelbti nereikia
• Senojoje sistemoje pateiktus pasiūlymus tiekėjai teikia iš naujo
• Vėlesni susirašinėjimai vyksta naujoje sistemoje
• Neskelbiamos apklausos taps galimos naujojoje sistemoje
4. Teisiniai aspektai
VPT atsakomybė:
• Išplėstas neprisiimamos atsakomybės atvejų sąrašas
• Apibrėžta atsakomybė dėl techninių sutrikimų
• Naujos nuostatos dėl duomenų praradimo
Dokumentų saugumas:
• Atnaujintos šifravimo instrukcijos
• Naujos koncesijų vertės pasiūlymų šifravimo taisyklės
• Papildomi priedai šifravimo klausimais
5. Administraciniai klausimai
Naudotojų teisės:
• Išplėstas registruotų naudotojų įsipareigojimų sąrašas
• Aiškesnė neaktyvių paskyrų šalinimo tvarka
• Patikslintos bendros naudotojų teisės
6. Pereinamosios nuostatos
Iki 2024-11-30 senojoje sistemoje galima:
• Paskelbti naujus pirkimus
• Tęsti pradėtus pirkimus
Po 2024-11-30:
• Jokie veiksmai senojoje sistemoje negalimi
• Senoji tvarka galioja iki 2024-11-30 pradėtiems pirkimams
Justina Ramašauskaitė, advokatų kontoros WIDEN vyresnioji teisininkė, turinti daugiau kaip 10 metų patirties konsultuojant klientus visais su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais, įskaitant pasiruošimą bei pasiūlymų teikimą viešųjų pirkimų konkursuose.
Justina perkančiosioms organizacijoms padeda parengti viešųjų pirkimų dokumentus, bei konsultuoja įvairiais klausimais – nuo viešųjų pirkimų planavimo iki viešųjų pirkimų sutarčių vykdymo. Savo klientams ji siūlo pagalbą rizikos vertinimo, sutarčių projektų rengimo, viešinimo ir keitimo klausimais. Be to, jūsų interesams Justina gali atstovauti ikiteisminiuose ir teisminiuose ginčuose, nesvarbu, ar esate tiekėjas, ar perkančioji organizacija.
Nuo 2018 m. ji reguliariai rengia perkančiųjų organizacijų ir įmonių vidaus ir viešuosius seminarus įvairiais viešųjų pirkimų klausimais.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-14:45 | Seminaro trukmė | |
9:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą. | |
Maitinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.