Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika. Kokią įtaką Apskaitos reforma turės apskaitos įmonių veiklai?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 5 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei domina mokymai šia tema, susisiekite su mūsų vadybininku

Apie seminarą

Apskaitos paslaugų įmonės dažnai sprendžia ne tik jų pačių veiklos organizavimo klausimus, tačiau didžiąją darbo laiko dalį skiria jų aptarnaujamų klientų poreikiams. Apskaitos paslaugų teikimas klientų dažnai suprantamas kaip visapusiškas veiklos organizavimas, nors apskaitos paslaugos yra tikrai siauresnės apimties. Todėl būtina turėti pakankamai teorinių ir praktinių žinių tiek apie skirtingas verslo formas, tiek ir daug išmanyti nuo pirminių apskaitos dokumentų registravimo buhalterinėse sąskaitose iki apskaitos politikos bei vidaus kontrolės tvarkos sukūrimo.

2022-05-01 įsigalios naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas, pakeičiantis daugiau nei 20 metų galiojusį Buhalterinės apskaitos įstatymą. Galima teigti, kad „pajudės“ buhalterinės apskaitos pamatai.

Atkreiptinas dėmesys, kad naujasis FAĮ įtvirtina pareigą apskaitos funkcijas atliekančiam arba paslaugas teikiančiam asmeniui nusistatyti apskaitos paslaugų teikimo organizavimo bei kontrolės tvarką ir jos laikytis.

Apskaitos paslaugas teikiančiai įmonei nebeliks prievolės apdrausti savo civilinę atsakomybę bendrosios civilinės atsakomybės draudimu.

Naujosios redakcijos įstatymas turės įtakos visų verslininkų, tiek fizinių, tiek ir juridinių asmenų, finansinei apskaitai bei metinių finansinių ataskaitų sudarymui.

Keičiasi ir įmonių vadovų atsakomybės ribos – kai kur jos liberalizuojamos, kai apskaitos nebebus draudžiama tvarkyti pačiam juridinio asmens vadovui. O kai kur teks labiau apibrėžti ir formalizuoti apskaitos etapus – nuo apskaitą tvarkančio asmens parinkimo iki atsakingų asmenų už tam tikras ūkines operacijas paskyrimo.

Maža to, naujai priimti reglamentai – įstatymai, LR Vyriausybės nutarimai ir kiti įgyvendinamieji teisės aktai palies ir kasdienes ūkines operacijas – nuo pirminių dokumentų išrašymo iki apskaitos registrų.

Taip pat 2022-05-01 įsigalioja administracinių nusižengimų ir baudžiamojo kodekso pakeitimai, susiję su aplaidžiu ir apgaulingu finansinės apskaitos tvarkymu ir organizavimu.

2022-03-03 įsigaliojo įsakymo Nr. VE-639 (1.3 E) pakeitimai, reglamentuojantys užsienio juridinio asmens ar kitos organizacijos, filialo ar atstovybės išregistravimą pasibaigus steigėjui.

Seminaro metu lektorė supažindins, kaip pasiruošti šiai apskaitos reformai ir kaip ji palies kiekvieną ūkio subjektą.

Temos

  1. Naujos redakcijos Finansinės apskaitos įstatymas – prievolės, rizikos, atsakomybės.
  2. Apskaitos paslaugų teikimo sutarties sudarymo ypatumai. Pakeitimai nuo 2022-05-01.
  3. Apskaitos paslaugų kainos nustatymo kriterijai.
  4. Kliento atstovavimo ribų nustatymas. Atsakomybės pasidalijimas tarp apskaitos paslaugų įmonės ir kliento.
  5. Apskaitos paslaugų įmonės struktūros modelio pasirinkimas – atskirų apskaitos sričių paskirstymas darbuotojams ar apskaita „nuo pirminių dokumentų iki balanso“ tam pačiam darbuotojui?
  6. Apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemos sukūrimas. Vidaus kontrolė.
  7. Ypatumai, teikiant apskaitos paslaugas audituojamoms įmonėms – prievolės pagal Tarptautinius audito standartus.
  8. Klientų buhalterinių likučių ir kitų dokumentų perėmimo procedūros. Dokumentavimas.
  9. Kokius darbus apima sąvoka „apskaitos paslaugos“?
  10. Bendravimo su klientu alternatyvos – nuo dokumentų gavimo paštu iki reguliarių susitikimų, aptariant mėnesio veiklos finansinius rodiklius. Elektroninio pašto svarba.
  11. „Problemiški“ klientai: kada verta pašalinti nesusipratimus ir tęsti bendradarbiavimą, o kada – kuo greičiau nutraukti sutartį?
  12. Nesutarimų su klientais dokumentavimas.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-13:30 Seminaro trukmė
8:30-09:00 Nuotolinė registracija
10:30-10:45 Pertrauka
12:00-12:30 Pietų pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei domina mokymai šia tema, susisiekite su mūsų vadybininku

Tęsti mokymų paiešką: