Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika

Registruotis
  • 7 ak. val.
      Kaina: 105 – 115€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2021-05-12, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
105€
Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika (tiesioginė seminaro transliacija)
105 (+ PVM)
2021-05-12, Vilnius
Renginio vieta bus patikslinta
115€
Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
115 (+ PVM)

Apie seminarą

Apskaitos paslaugas teikiančios įmonės privalo vykdyti Pinigų plovimo prevencijos įstatymo nurodymus ir ne tik juos. Joms dažniau nei įmonėse dirbantiems buhalteriams tenka dokumentuoti savo darbą – surašyti dokumentų priėmimo–perdavimo aktus. Kartais tenka net nutraukti apskaitos paslaugų sutartį – seminaro metu aptarsime atvejus, kada tai naudinga padaryti. Kiek apskaitos paslaugų įmonės atsakingos už klientų ūkines operacijas? Kokia grėsmė dėl klientų ūkinių operacijų gali sugadinti ir apskaitos paslaugų įmonės reputaciją?

Ko gali pareikalauti auditoriai iš apskaitos paslaugų įmonės, atlikdami kliento auditą – vidinės kontrolės klausimai. Efektyvi apskaitos paslaugų įmonės veikla: kaip dirbti pelningai ir kiek vertos jos paslaugos? Kas turi nustatyti kliento apskaitos politiką ir surašyti jo kitus lokalius teisės aktus? Ar reikia patarti klientui ir kiek atsakomybės tenka apskaitos paslaugas teikiančiai įmonei?

Taip pat įmonės, kurios nustatė savo darbuotojams prastovas arba dalines prastovas, galėjo kreiptis dėl valstybės subsidijos tokių darbuotojų darbo užmokesčiui. Valstybės parama padeda išlaikyti darbuotojus, neužsidaryti ir nebankrutuoti. Tačiau yra ir „šalutinis“ tokios pagalbos poveikis. Tai – didesnis valstybės institucijų dėmesys. Nuo laiškų, gautų iš „Sodros“, iki FNTT vizitų į įmones. Gali būti apklausiamas bet kuris įmonės darbuotojas ir tekti raštu duoti parodymus.

Klausimų daug – atsakymų rasti viešojoje erdvėje ne visada pavyksta. Siūlome diskusinį seminarą, kuriame pasidalinsime patirtimi.

Temos

1 dalis. Auditorė – Jurgita Navikienė (10:00-15:45 val.)

  1. Apskaitos paslaugų teikimo sutarties sudarymo ypatumai. Praktiniai patarimai.
  2. Apskaitos paslaugų kainos nustatymo kriterijai.
  3. Kliento atstovavimo ribų nustatymas. Atsakomybės pasidalijimas tarp apskaitos paslaugų įmonės ir kliento.
  4. Apskaitos paslaugų įmonės struktūros modelio pasirinkimas – atskirų apskaitos sričių paskirstymas darbuotojams ar apskaita „nuo pirminių dokumentų iki balanso“ tam pačiam darbuotojui?
  5. Emocinės įtampos valdymas buhalterijoje:
    • emocinio klimato gerinimas buhalterijoje – kokį dėmesį turi skirti vyr. buhalteris savo pavaldiniams ir kaip užtikrinti sveiką emocinį klimatą;
    • darbų planavimo organizavimas, kai daug darbų reikia padaryti vienu metu;
    • buhalterinio darbo efektyvumas – ką daryti būtina, o ko galima atsisakyti.
  6. Apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemos sukūrimas.
  7. Ypatumai, teikiant apskaitos paslaugas audituojamoms įmonėms – prievolės pagal Tarptautinius audito standartus.
  8. Klientų buhalterinių likučių ir kitų dokumentų perėmimo procedūros. Dokumentavimas.
  9. Kokius darbus apima sąvoka „apskaitos paslaugos“?
  10. Bendravimo su klientu alternatyvos – nuo dokumentų gavimo paštu iki reguliarių susitikimų, aptariant mėnesio veiklos finansinius rodiklius. Elektroninio pašto svarba.
  11. „Problemiški“ klientai: kada verta pašalinti nesusipratimus ir tęsti bendradarbiavimą, o kada – kuo griečiau nutraukti sutartį?
  12. Nesutarimų su klientais dokumentavimas.
  13. Klientų dokumentų archyvavimas. Suarchyvuotų dokumentų perdavimas klientui saugoti.
  14. Apskaitos paslaugų sutarties nutraukimas / pasibaigimas. Dokumentų ir buhalterinių likučių perdavimas. Dokumentavimas.
  15. Patarimai kliento vadovybei: patarti ar ne?
  16. Valstybės paramos „šalutinis poveikis“ – operatyvūs patikrinimai. Kam būti pasiruošus?

2 dalis. Lektorė – Ugnė Juodytė (15:45-16:30)

  1. Emocijos – pagrindas sklandžiam, efektyviam darbui!
    • Kokią reikšmę emocijos turi bendravime?
    • Kaip valdyti tas, kurių nepageidaujate?
    • Kaip reaguoti į kitų emocijas?

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Ugnė Juodytė

Sertifikuota DiSC trenerė, Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichologijos asociacijos narė. Geštalt psichoterapijos praktikė, koučingo specialistė (ICF) Ugnė Juodytė daugiau nei 10 metų dirba ugdymo srityje. Nuo verslo psichologijos magistro pabaigimo Iki 2020 lapkričio lektorė mokėsi daugiau nei 2000 valandų įvairiose formaliose mokymų programose, o neformaliojo mokymosi valandas sunku būtų ir besuskaičiuoti. Turi nuolatinę psichoterapinę praktiką su individualiais klientais. Aštuonis metus dirbo viename didžiausių Lietuvos bankų, kūrė mokymo sistemas, vedė mokymus, konsultavo vadovus ugdymo klausimais.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-16:30 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

2021-05-12, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
105€
Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika (tiesioginė seminaro transliacija)
105 (+ PVM)
2021-05-12, Vilnius
Renginio vieta bus patikslinta
115€
Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika
Su pietumis. Rinkitės patogų mokymosi būdą – jei nebegalėsite atvykti į vietą, visada galėsime perkelti Jūsų mokymąsi į nuotolinį formatą.
115 (+ PVM)