Countline Management Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika

Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 105 – 115€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

2020-10-15, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
105€
Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika (tiesioginė seminaro transliacija)
105 (+ PVM)
2020-10-15, Vilnius
Viešbutis „Novotel“
115€
Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika
su pietumis
115 (+ PVM)

Apie seminarą

Apskaitos paslaugas teikiančios įmonės privalo vykdyti Pinigų plovimo prevencijos įstatymo nurodymus ir ne tik juos. Joms dažniau nei įmonėse dirbantiems buhalteriams tenka dokumentuoti savo darbą – surašyti dokumentų priėmimo–perdavimo aktus. Kartais tenka net nutraukti apskaitos paslaugų sutartį – seminaro metu aptarsime atvejus, kada tai naudinga padaryti. Kiek apskaitos paslaugų įmonės atsakingos už klientų ūkines operacijas? Kokia grėsmė dėl klientų ūkinių operacijų gali sugadinti ir apskaitos paslaugų įmonės reputaciją?

Ko gali pareikalauti auditoriai iš apskaitos paslaugų įmonės, atlikdami kliento auditą – vidinės kontrolės klausimai. Efektyvi apskaitos paslaugų įmonės veikla: kaip dirbti pelningai ir kiek vertos jos paslaugos? Kas turi nustatyti kliento apskaitos politiką ir surašyti jo kitus lokalius teisės aktus? Ar reikia patarti klientui ir kiek atsakomybės tenka apskaitos paslaugas teikiančiai įmonei? Kokius naujus duomenis apie Jus teikia finansų įstaigos nuo 2020.09.10?

Be to, esant ekstremaliai situacijai, dauguma įmonių prašo sumažinti paslaugų kainą – ar verta? Todėl prieš mažinant kainas reikėtų įsivertinti – ar tikrai turite mažiau darbo?

Taip pat įmonės, kurios nustatė savo darbuotojams prastovas arba dalines prastovas, galėjo kreiptis dėl valstybės subsidijos tokių darbuotojų darbo užmokesčiui. Valstybės parama padeda išlaikyti darbuotojus, neužsidaryti ir nebankrutuoti. Tačiau yra ir “šalutinis” tokios pagalbos poveikis. Tai – didesnis valstybės institucijų dėmesys. Nuo laiškų, gautų iš “Sodros”, iki FNTT vizitų į įmones. Gali būti apklausiamas bet kuris įmonės darbuotojas ir tekti raštu duoti parodymus.

Taip pat seminaro metu lektorius Gintaras Davalga seminaro dalyviams pristatys KOKYBĖS VADYBOS SISTEMĄ PAGAL ISO 9001:2015

Dalyviai susipažins ir supras:

  • Kokybės vadybos sistemos pagal ISO 9001:2015 principus, naudą bei privalumus;
  • Procesinio požiūrio į vadybą pagrindinius ir praktinius aspektus;
  • Vadovų vaidmenį kokybės vadybos sistemoje;
  • Pagrindinius ISO 9001:2015 reikalavimus;
  • ISO 9001:2015 diegimo praktiką.

Klausimų daug – atsakymų rasti viešojoje erdvėje ne visada pavyksta. Siūlome diskusinį seminarą, kuriame pasidalinsime patirtimi.

Temos

1 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė

  1. Apskaitos paslaugų teikimo sutarties sudarymo ypatumai. Praktiniai patarimai.
  2. Apskaitos paslaugų kainos nustatymo kriterijai.
  3. Kliento atstovavimo ribų nustatymas. Atsakomybės pasidalijimas tarp apskaitos paslaugų įmonės ir kliento.
  4. Apskaitos paslaugų įmonės struktūros modelio pasirinkimas – atskirų apskaitos sričių paskirstymas darbuotojams ar apskaita „nuo pirminių dokumentų iki balanso“ tam pačiam darbuotojui?
  5. Apskaitos paslaugų kokybės kontrolės sistemos sukūrimas.
  6. Ypatumai, teikiant apskaitos paslaugas audituojamoms įmonėms – prievolės pagal Tarptautinius audito standartus.
  7. Klientų buhalterinių likučių ir kitų dokumentų perėmimo procedūros. Dokumentavimas.
  8. Kokius darbus apima sąvoka „apskaitos paslaugos“?
  9. Bendravimo su klientu alternatyvos – nuo dokumentų gavimo paštu iki reguliarių susitikimų, aptariant mėnesio veiklos finansinius rodiklius. Elektroninio pašto svarba.
  10. „Problemiški“ klientai: kada verta pašalinti nesusipratimus ir tęsti bendradarbiavimą, o kada – kuo griečiau nutraukti sutartį?
  11. Nesutarimų su klientais dokumentavimas.
  12. Klientų dokumentų archyvavimas. Suarchyvuotų dokumentų perdavimas klientui saugoti.
  13. Apskaitos paslaugų sutarties nutraukimas / pasibaigimas. Dokumentų ir buhalterinių likučių perdavimas. Dokumentavimas.
  14. Patarimai kliento vadovybei: patarti ar ne?
  15. Valstybės paramos „šalutinis poveikis“ – operatyvūs patikrinimai. Kam būti pasiruošus?

2 dalis. Lektorius Gintaras Davalga

  1. Kokybės vadybos sistemos nauda.

    (Šioje temoje bus aptarti pagrindiniai kokybės vadybos sistemos įdiegimo tikslai, kaip vadybos standartai padeda pasiekti įmonės tikslus)

  2. Procesinio požiūrio į vadybą ypatumai.

    (Šioje temoje bus aptarta kaip įmonės struktūra siejasi su procesiniu valdymu, procesų nustatymo praktika, rizikos valdymas)

  3. Vadovybės vaidmuo kokybės vadybos sistemoje.

    (Šioje temoje bendrais bruožais bus aptarti ISO 9001:2015 pagrindiniai reikalavimai, jų įgyvendinimo praktika)

  4. Pagrindiniai ISO 9001:2015 reikalavimai ir jų interpretacija.

    (Šioje temoje bus bendrais bruožais aptarti  ISO 9001 standarto reikalavimai, jų interpretavimo praktika)

  5. Esminės ISO 9001:2015 diegimo gairės.

    (Šioje temoje bus aptarti ISO 9001:2015 reikalavimų diegimo veiksmai, jų eiliškumas, atsakingi asmenys)

  6. Diskusija.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, socialinių mokslų (ekonomikos) magistrė, buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios bendrovės „Solidus vox“ direktorė. Bendrovė teikia ne tik buhalterinės apskaitos ir audito paslaugas, bet ir konsultuoja fizinius ir juridinius asmenis apskaitos, mokesčių, darbo santykių bei apskaitos politikos pasirinkimo klausimais. Auditorė taip pat veda viešuosius ir vidinius mokymus aktualiomis mokesčių, apskaitos ir darbo užmokesčio skaičiavimo temomis visoje Lietuvoje. Lektorės straipsniai yra publikuojami buhalterių profesinėje spaudoje.

Gintaras Davalga

UAB “Verslo sistemų grupė” direktorius, Bureau Veritas vadybos sistemų auditorius. Lektoriaus konsultacinio darbo patirtis virš 25 metų. Mokymo programų apie įmonės valdymą ir vadovavimą, klientų aptarnavimo susisteminimą, rinkodarą, personalo valdymą, pardavimus bei vadybos sistemas autorius. Konsultacijos klientams įdiegiant ir sertifikuojant apie 100 vadybos sistemų. Sertifikuotas kokybės vadybos sistemų ir socialinės atsakomybės auditorius. Trečios šalies nepriklausomo (sertifikavimo) auditavimo patirtis 20 metų. Lietuvos projektų vadybos asociacijos steigėjas.

Tiesioginė seminaro transliacija

Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Apmokėjus sąskaitą, kartu su registracijos patvirtinimu el. paštu atsiųsime nuorodą bei prisijungimo instrukciją.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. (8 5) 263 99 22.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:30-10:00 Nuotolinė registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

2020-10-15, Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
105€
Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika (tiesioginė seminaro transliacija)
105 (+ PVM)
2020-10-15, Vilnius
Viešbutis „Novotel“
115€
Apskaitos įmonių veiklos ypatumai, prievolės ir darbo specifika
su pietumis
115 (+ PVM)