Countline Finance
Mokymai skirti: Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

2023 m. finansinių ataskaitų rengimas

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
     
  • Kiekvienas dalyvis gauna dovanų!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Dovanos!

  1. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus 30% vertės nuolaidų kodą, su kuriuo galės įsigyti:
    • Įmonės vidaus tvarkos – atsakomybių ir procesų optimizavimo įrankis. Paruoštos tvarkos orientuotos į įmonėje vykstančius pagrindinius procesus, todėl vietoj keliasdešimties neretai besidubliuojančių tvarkų, kuriose prarandamas laikas ir fokusas esminiams dalykams ieškant atsakingų asmenų ar teisingos bei vadovo patvirtintos procedūros, galėsite turėti koncentruotas ir visą procesą apimančias tvarkas. Efektyvumas slypi paprastume!
    • Apskaitos politika PLIUS, kuri atitinka naujajame FAĮ nustatytą ūkinių operacijų registravimo ir vertinimo tvarką, kurią privalo turėti kiekviena įmonė. Tai naudingas įrankis įmonei, palengvinantis apskaitos tvarkymą, nes joje iš anksto nustatomi apskaitos tvarkymo principai, registravimo, vertinimo, klasifikavimo procedūros, finansinių ataskaitų teikimo susitarimai, taisyklės ir praktika, siekiant apibendrinti informaciją apie įmonės ūkinę veiklą.
  2. Kiekvienas seminaro dalyvis dovanų gaus interaktyvią pagalbinę darbo priemonę, parengtą vadovaujantis Pelno mokesčio įstatymu ir jo komentaru. Pateikiama susisteminta informacija su schemomis ir pavyzdžiais apie leidžiamus, neleidžiamus bei ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus (vertė – 30 Eur).

*darbo priemonė ir nuolaidos kodas bus atsiųsti po seminaro į Jūsų nurodytą el. pašto adresą.

APIE SEMINARĄ

Finansinių ataskaitų kokybė tapo svarbi ne tik jų vartotojams, bet ir AVNT, kuri po naujojo FAĮ įsigaliojimo buvo įpareigota kasmet atlikti finansinių ataskaitų stebėseną, kurios metu tikrinama finansinių ataskaitų atitiktis teisės aktų reikalavimams.

Atkreipiame dėmesį, jog AVNT tęsia finansinių ataskaitų kokybės stebėseną. Vasario pradžioje buvo paskelbtos naujos finansinių ataskaitų kokybės stebėsenos gairės, kuriomis bus vadovaujamasi, tikrinant finansines ataskaitas už 2023-iuosius metus. AVNT akiratyje atsidurs labai platus ratas juridinių asmenų: bus atliekama mažų uždarųjų akcinių bendrovių (UAB), kurių veikla yra apdirbamoji gamyba, statyba, didmeninė ir mažmeninė prekyba, įmonių finansinių ataskaitų stebėsena.

Norėdami kokybiškai parengti FA turime žinoti, kokie pakeitimai įsigaliojo, kurie gali daryti įtaką tiek finansinei tiek mokestinei apskaitai. Taip pat svarbu nepamiršti, kad mokesčių administratorius nuolat pateikia atnaujintus komentarus, kuriais privalome vadovautis taikydami mokesčių įstatymus.

Seminaro metu nagrinėsime aktualius mokesčių pakeitimus ir naujus VMI komentarus, kurie daro įtaką 2023 m. finansinei atskaitomybei, metinės pelno mokesčio deklaracijos PLN204 ir jos formų pildymo tvarkos specifiką, pelno mokesčio lengvatų taikymą, neapmokestinamąsias pajamas pelno mokesčiu, išlaidų priskyrimą leidžiamiems/neleidžiamiems atskaitymams ir kitus svarbius klausimus, susijusius su finansine atskaitomybe.

Rengiant finansines ataskaitas, svarbu atkreipti dėmesį į:

  • LR Įmonių atskaitomybės įstatymo taikymą, atsižvelgiant į pakeitimus.
  • Turto ir įsipareigojimų įvertinimą, atliekant inventorizaciją pagal įmonės nustatytą tvarką.
  • Suteiktos paramos deklaravimą ir galimybę susimažinti pelno mokestį.
  • Pelno mokesčio lengvatų taikymo sąlygas.
  • 2023 m. atnaujintus bei papildytus VMI komentarus dėl PMĮ, GPMĮ taikymo.
  • Aiškinamojo rašto svarbą ir įmonės padėties dėl ekonominės situacijos bei kitų neapibrėžtumų atskleidimą jame.
  • ABĮ pakeitimus nuo 2023-05-01 dėl įstatinio kapitalo mažinimo, privilegijuotų akcijų ir privalomo akcijų pirkimo/pardavimo.
  • AVNT stebėsenos išvadas apie dažniausiai pasitaikančias klaidas finansinėse ataskaitose.
  • 2023-05-01 įsigaliojusius MAĮ pakeitimus, kuriais įtvirtintos, sunkinančios aplinkybės dėl užfiksuotų operacijų apskaitos dokumentuose, neatitinkančių nurodytų sąlygų, siekiant gauti mokestinę naudą ir kt.

Seminare nagrinėsime visus naujausius mokesčių ir apskaitos teisės aktų pakeitimus, kurie daro įtaką 2023 m. finansinei atskaitomybei.

Temos

  1. Teisės aktai, darantys įtaką 2023 m. finansinės atskaitomybės sudarymui:
    • Finansinės apskaitos ir Įmonių atskaitomybės įstatymų taikymas rengiant 2023 m. finansines ataskaitas.
    • Lietuvos finansinės atskaitomybės standartų taikymas rengiant 2023 m. finansines ataskaitas.
    • Konsoliduotos finansinės atskaitomybės įstatymo taikymo ypatumai rengiant 2023 m. finansinę atskaitomybę.
    • Finansinių ataskaitų stebėsena.
    • Vidaus tvarkos, įgyvendinant FAĮ įstatymo reikalavimus.
    • Akcinių bendrovių įstatymo įtaka finansinių ataskaitų rengimui.
    • Inventorizacijos dokumentacija ir parodymas apskaitoje.
    • Įmonės padėties dėl recesijos ir karo veiksmų Ukrainoje bei kitų neapibrėžtumų atskleidimas aiškinamajame rašte.
    • Valstybės pagalbos priemonės ir jų apmokestinimas (pelno mokesčiu ir PVM) bei įtaka mokėtiniems dividendams.
    • Labdaros ir paramos įstatymo nuostatų taikymas teikiant paramą.
  2. Aktualūs klausimai rengiant finansines ataskaitas:
    • Mokesčių administravimo įstatymas. Deklaracijų tikslinimo laikotarpis. Duomenų teikimo prievolės mokesčių administratoriui.
    • Institucijoms teikiamų duomenų tikslinimas ir klaidų taisymas.
    • Mokesčių permokų grąžinimas ir įskaitymas.
    • Sandoriai tarp įmonės ir akcininkų: ką svarbu žinoti?
    • VMI kliento profilis.
    • VMI ankstyvojo perspėjimo sistema.
  3. Ūkio subjektų stebėsena:
    • Atrankos kriterijai mokestiniams patikrinimams.
    • Darbo inspekcijos taikomi rizikingumo vertinimo kriterijai.
    • Atviri duomenys apie įmonių finansinę būklę.
  4. Pelno mokestis:
    • Pelno mokesčio įstatymo taikymas 2023 ir 2024 m.
    • Pelno mokesčio tarifų ir lengvatų taikymo sąlygos, apmokestinimo tvarka.
    • Lengvatos.
    • Leidžiamų ir neleidžiamų atskaitymų (baudos, delspinigiai, netesybos ir kt.) nustatymas, apmokestinimas ir apskaita.
    • Komandiruočių sąnaudos.
    • Skolos ir beviltiškos skolos.
    • Neapmokestinamos pajamos.
    • Dividendų apmokestinimas 2023 m.
    • Kainodara.
    • Mokestinių nuostolių perkėlimas.
    • Turto perkėlimo iš LR apmokestinimas pagal PMĮ pakeitimus.
    • Investicinio projekto nuostatų taikymas. Problematika.
  5. Gyventojų pajamų mokestis (GPM):
    • GPM tarifų taikymas 2024 m.
    • Neapmokestinamosios pajamos.
    • Pajamos natūra. Tarnybinių automobilių naudojimas asmeniniams poreikiams, ilgalaikio turto pirkimas (butai, laivai ir pan.), įvairios dovanos.
  6. Pridėtinės vertės mokestis (PVM):
    • PVM apskaičiavimas ir deklaravimas remiantis naujausiais PVM įstatymo pakeitimais nuo 2024 m.
    • Lengvatinių PVM tarifų taikymas.
    • PVM neapmokestinamos paslaugos.
    • Mišraus PVM atskaita.
    • Atvirkštinio apmokestinimo PVM mechanizmo taikymas.
    • Nekilnojamojo turto pardavimo ir nuomos sandorių apmokestinimas PVM.
    • PVM atskaita: dažniausiai nustatomos klaidos.
    • PVM ir metinė PVM deklaracija.
    • Elektroninė prekyba 2024 m., vieno langelio OSS sistema.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

Seminaro informacija

Programa

10:00-15:45 Seminaro trukmė
9:00-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietūs
14:30-14:45 Pertrauka

Papildoma Informacija

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.