Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.
Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!
VDI savo atlikto tyrimo psichologinio smurto prevencijos klausimais apibendrinime akcentuoja: smurto ir priekabiavimo draudimo nustatymas ir jo laikymasis įmonėse, įstaigose, organizacijose bei aiški vadovų pozicija netoleruoti psichologinio smurto/priekabiavimo, darbuotojų mokymai apie smurto ir priekabiavimo pavojus, darbuotojų teises ir pareigas smurto ir priekabiavimo srityje turėtų teigiamą poveikį darbuotojų psichologiniam mikroklimatui pagerinti bei psichologinio smurto problemos mažinimui.
Darbdavys įpareigojamas sukurti tokią darbo aplinką, kurioje darbuotojas ar jų grupė nepatirtų priešiškų, neetiškų, žeminančių, agresyvių, užgaulių, įžeidžiančių veiksmų, kuriais kėsinamasi į atskiro darbuotojo ar jų grupės garbę ir orumą, fizinį ar psichologinį asmens neliečiamumą. Bet kurio lygmens vadovų rolė psichologinio smurto prevencijos ir jos apraiškų stabdymo kontekste yra esminė. Vadovai užduoda organizacijoje bendravimo toną ir savo pavyzdžiu, reagavimu arba nereagavimu nurodo kas yra priimtina ir nepriimtina. Tokiu būdu kartu su kolektyvo nariais formuojama organizacijos kultūra.
Aptarkime seminare kokia yra vadovo rolė psichologinio smurto prevencijoje. Kaip vadovui gebėti atpažinti bet kokia forma pasireiškiantį destruktyvų elgesį kolektyve ir gebėti jį konstruktyviai stabdyti, aktyviai įtraukiant kolektyvo narius skatinti darbuotojus apie tai kalbėti ir spręsti situacijas vos joms prasidedant. Taip drauge formuojama tokia organizacijos kultūra, kuri skatina darbuotojus atsiskleisti, spręsti iškylančius iššūkius konstruktyviai ir panaudoti savo gebėjimus siekiant bendrų organizacijos tikslų.
Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.
Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.
Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
09:00-14:45 | Seminaro trukmė | |
08:30-09:00 | Registracija | |
12:15-13:15 | Pietų pertrauka | |
10:30-10:45 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
Maitinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |