Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Sudėtingų klientų valdymo ABC: Konfliktų prevencija ir sprendimai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

2024-12-06,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Sudėtingų klientų valdymo ABC: Konfliktų prevencija ir sprendimai
120 (+ PVM)
2024-12-06,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

120€
Sudėtingų klientų valdymo ABC: Konfliktų prevencija ir sprendimai
120 (+ PVM)

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą

Šis seminaras skirtas visiems, dirbantiems klientų aptarnavimo srityje ir siekiantiems įgyti įgūdžių efektyviam bendravimui su sudėtingais klientais bei konfliktų valdymui. Šiuolaikinėje verslo aplinkoje gebėjimas profesionaliai spręsti sudėtingas situacijas su klientais yra ne tik konkurencinis pranašumas, bet ir būtinybė, užtikrinanti organizacijos sėkmę ir darbuotojų pasitenkinimą darbu. 

Programos metu dalyviai susipažins su pagrindiniais sudėtingų klientų tipais, išmoks atpažinti potencialias konfliktines situacijas ir įgis praktinių įgūdžių, kaip užkirsti kelią konfliktams dar prieš jiems prasidedant. Taip pat bus nagrinėjamos efektyvios strategijos jau iškilusiems konfliktams spręsti, ypatingą dėmesį skiriant emocinės pusiausvyros išlaikymui ir profesionalumo demonstravimui net sudėtingiausiomis aplinkybėmis. 

Kiekvienas mokymų dalyvis

  • išmoks atpažinti ir suprasti skirtingus sudėtingų klientų tipus; 
  • įgis įgūdžių taikyti efektyvias konfliktų prevencijos technikas; 
  • sustiprins gebėjimą profesionaliai reaguoti į sudėtingas situacijas; 
  • išmoks valdyti savo emocijas ir stresą bendraujant su sudėtingais klientais; 
  • įgis pasitikėjimo sprendžiant konfliktus ir kuriant pozityvius santykius su klientais. 

Temos

  1. Sudėtingų klientų tipologija ir jų elgesio modeliai
  2. Konfliktų prevencijos strategijos klientų aptarnavime
  3. Efektyvios komunikacijos principai dirbant su sudėtingais klientais
  4. Emocinės inteligencijos ugdymas ir jos svarba konfliktų valdyme
  5. Aktyvaus klausymosi ir empatijos technikos
  6. Asertyvumo įgūdžių tobulinimas profesiniame kontekste
  7. Streso valdymo metodai sudėtingose situacijose
  8. Konstruktyvaus grįžtamojo ryšio teikimas ir pozityvių santykių su klientais kūrimas

ŽINIOMIS DALINASI

Giedrė Skupienė

Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.

Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.

Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.
Konsultacija
Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto.
Mokymų įrašas
Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu.
Matinimas
Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis.

Laikas ir vieta

2024-12-06,  Nuotoliniai mokymai
Dalyvio namuose arba darbo vietoje
120€
Sudėtingų klientų valdymo ABC: Konfliktų prevencija ir sprendimai
120 (+ PVM)
2024-12-06,  Vilnius
Countline mokymų auditorija

Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 0,60 Eur/val.

120€
Sudėtingų klientų valdymo ABC: Konfliktų prevencija ir sprendimai
120 (+ PVM)

Tęsti mokymų paiešką: