Countline Law Countline Finance
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Nuotolinis seminaras.

Savanoriškos veiklos reguliavimo pertvarka nuo 2024-07-01: teisiniai ir mokestiniai aspektai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 4 ak. val.
      Kaina: 100€ (+ PVM)

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Apie seminarą

Nuo 2024-07-01 įsigalioja naujos redakcijos Savanoriškos veiklos įstatymas, kuriuo iš esmės keičiamas savanoriškos veiklos reguliavimas. Seminare išsamiai aptarsime svarbius teisinių nuostatų pakeitimus, reguliuojančiais savanorišką veiklą ir jų praktinį įgyvendinimą, savanoriškos veiklos ypatumus ir principus, nustatyti savanoriškos veiklos formas, apibrėžtas priimančiąsias ir koordinuojančiąsias organizacijas, patikslintą savanoriškos veiklos sąvoką, naujai išskirtą ilgalaikę ir trumpalaikę savanorišką veiklas, apribojimus savanoriškai veiklai, atskiriant ją nuo darbo santykių toje pačioje organizacijoje.

Nuo 2024-07-01 pagal įsakymo projektą, nebegalios aprašas “Dėl savanoriškos veiklos išlaidų kompensavimo sąlygų ir tvarkos”. Šios nuostatos perkeliamos į Savanoriškos veiklos įstatymą. Kaip savanoriams turės būti kompensuojamos patirtos išlaidos, įstatyme naujai įtvirtinus galimybę jas apmokėti avansu?

Vadovaujantis Savanoriškos veiklos įstatymo 14 str. 1d. buvo užregistruotas įsakymo projektas dėl savanorio, savanoriškos veiklos metu įgytų kompetencijų, pripažinimo patirtimi. Įsakyme apibrėžiama: „kompetencijų pripažinimo patirtimi“ sąvoka, vertinimo tvarka, pateikiamos rekomendacijos dėl vidinių tvarkų parengimo.

Seminare aptarsime kada, kam ir kokiomis sąlygomis turi būti įforminama ilgalaikė ir trumpalaikė savanoriška veikla? Kaip reikės pakeisti savanoriškos veiklos sutartis ir kas jose turi būti numatyta vadovaujantis naujais pakeitimais? Kokiais atvejais, savanoriams galės būti mokami dienpinigiai?

Šis seminaras suteiks vertingų žinių ir įžvalgų, padėsiančių geriau suprasti ir taikyti ne tik teisinio reguliavimo pakeitimus, bet ir suprasti savanoriškos veiklos ypatumus ir jų pritaikymą praktikoje.

Temos

1 dalis. Lektorius Vilius Lapis (09.00–10:30 val.)

  1. Savanoriškos veiklos Lietuvoje apžvalga – kokią situaciją turime dabar?
  2. Šiuo metu galiojančio teisinio reguliavimo ypatumai – kodėl reikėjo pokyčių?
  3. Savanoriška veikla, savanoris ir kitų sąvokų pokyčiai.
  4. Savanoriškos veiklos ypatumai ir principai.
  5. Savanorių teisės ir pareigos.
  6. Priimančiosios organizacijos teisės ir pareigos.
  7. Koordinuojančiosios organizacijos teisės ir pareigos.
  8. Savanoriškos veiklos organizavimo pokyčiai.

2 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (10.45–12.15 val.)

  1. Savanoriška veikla – kada, kam ir kokiomis sąlygomis galima darbuotis?
  2. Ilgalaikė ir trumpalaikė savanoriška veikla.
  3. Senosios ir naujosios savanoriškos veiklos sutartys. Nustatytas pereinamasis laikotarpis.
  4. Savanoriams gali būti kompensuojamos jų patirtos išlaidos ir mokami dienpinigiai.
  5. Finansinės ir mokesčių apskaitos aspektai pelno nesiekiančiuose vienetuose.

ŽINIOMIS DALINASI

Jurgita Navikienė

Auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:

Profesinė veikla:

  • UAB „Solidus vox“ įkūrėja ir vadovė.
  • 2023 metais išrinkta „Lietuvos metų verslininkė/vadovė“ (LPPARA asociacija).
  • ŠPPAR viceprezidentė.
  • Darbo grupės prie LR FM ir LLPPARA narė.
  • „NEO-FIN“ finansininkų klubo vadovė.

Verslumo skatinimas:

  • Aktyvi verslumo skatinimo Lietuvoje dalyvė.
  • Dalyvauja „Verslios Lietuvos“ projektuose.
  • Nacionalinio mentorių tinklo profesionalė.
  • Padeda verslininkams tobulinti asmenines kompetencijas ir suteikia jiems reikiamų įrankių pasiekti tikslus.

Švietimas ir konsultavimas:

  • Vykdo edukacines programas ir konsultacijas įmonių finansininkams nacionaliniu mastu.
  • Nuolat kelia savo kvalifikaciją (Austrijos Antikorupcijos akademijoje Association Baltic Institute of Corporate Governance).

Vilius Lapis

Vilius Lapis yra „NVO teisės institutas“ teisininkas, besispecializuojantis nevyriausybinių organizacijų veiklos reguliavime – nuo juridinio asmens steigimo, valdymo organų sprendimų, finansinės atskaitomybės iki tinkamos duomenų apsaugos organizacijos veikloje.

Lektorius taip pat prisideda prie teisėkūros proceso, kuriame derinami valstybės ir nevyriausybinių organizacijų interesai, taip pat ir savo laisvu laiku aktyviai domisi teisės aktų naujovėmis bei gilina kompetencijas nevyriausybinių organizacijų tematikos akademinėje veikloje.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

09:00-12:15 Seminaro trukmė
8:30-09:00 Registracija
10:30-10:45 Pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna seminaro el. medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.

Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.

Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.