Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 1 Eur/val.
Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!
Ar jums pažįstama situacija, kai vienas nepatogus pokalbis su klientu virsta skundu, neigiamu atsiliepimu ar net reputacijos problema? Aptarnavimas šiandien – tai ne „malonus tonas“, o gebėjimas kurti pasitikėjimą, spręsti sudėtingas situacijas ir komunikuoti taip, kad klientas pasijustų išgirstas.
Šiandien klientų aptarnavimas – tai daugiau nei procesų žinojimas. Klientai tikisi ne tik greito atsakymo, bet ir nuoširdaus ryšio, gebėjimo suprasti jų situaciją bei spręsti ją profesionaliai. Todėl darbuotojams reikia ne tik žinių, bet ir elgesio, komunikacijos bei emocinės brandos įgūdžių.
Tikslinė auditorija: skirta darbuotojams, kurie tiesiogiai arba netiesiogiai kuria klientų patirtį – nuo pirmosios linijos specialistų iki vidinių padalinių, dirbančių su klientų užklausomis, informacija ar paslaugomis.
Po šių mokymų gebėsite:
Bendrauti žmogiškai ir empatiškai – tiek gyvai, tiek telefonu ar raštu;
Valdyti sudėtingas situacijas, konfliktus ir klientų nusiskundimus konstruktyviai;
Personalizuoti aptarnavimą pagal kliento situaciją, lūkestį ir emocinį foną;
Taikyti „raminimo“, aktyvaus klausymo ir įsitraukimo technikas;
Aiškiai struktūruoti pokalbį – vesti jį link sprendimo, o ne aklavietės;
Išlaikyti profesionalumą net spaudimo, streso ar įtampos sąlygomis;
Kurti pozityvią klientų patirtį, kuri skatina lojalumą ir pasitikėjimą;
Prisidėti prie vieningo, aukšto aptarnavimo standarto komandoje ar organizacijoje.
Aistė Mažeikienė, organizacijų psichologė, 26 metai aktyvaus darbo patirtis organizacijų konsultavimo srityje. Nuo 1999 metų veda mokymus ir teikia konsultacijas verslo organizacijoms, viešosioms įstaigoms bei valstybės institucijoms (Finansų ministerija, Lietuvos policija, „Bendrasis pagalbos centras“, VMI, VSD, KAM, Registrų centras, Sodra ir kt.).
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
10:00-15:45 | Seminaro trukmė | |
09:30-10:00 | Registracija | |
12:00-13:00 | Pietų pertrauka | |
14:30-14:45 | Kavos pertrauka |
Pažymėjimas Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. dalyvio pažymėjimą. | |
Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna mokymų medžiagą. | |
Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
Maitinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Parkavimo informacija: ? Countline mokymų patalpos yra Vilniaus m. geltonojoje automobilių stovėjimo zonoje. Parkavimo įkainiai: 1 Eur/val.