Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Nemokami mokymai.

„Pilnaties” ir kiti „sunkūs” klientai: kaip su jais dirbti išlaikant pusiausvyrą?

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 1 ak. val.
     

Apie vebinarą

Vebinaras vyks 2025-09-23 14:00 val. nuotoliniu būdu. Prisijungimus prie vebinaro atsiųsime rugsėjo 22 d. į registracijos metu nurodytą el. pašto adresą.

Ar kada teko bendrauti su klientu, po kurio jaučiatės išsekę, susierzinę ar net pažeminti?

Kai klientas peržengia ribas – sukelia įtampą, sarkastiškai spaudžia ar tiesiog elgiasi nepagarbiai – aptarnavimas tampa emociniu iššūkiu. O jei tokių klientų – ne vienas?

Šis nemokamas vebinaras skirtas visiems, kurie dirba su žmonėmis ir nori išmokti apsaugoti save nuo netoleruotino elgesio, išlikti etiški, bet kartu – tvirti ir aiškūs.

Tai nėra apie „būkime malonūs visada“. Tai – apie tvirtą vidinį stuburą, emocinį imunitetą ir aiškius žingsnius, kaip reaguoti, kai pagarba tampa vienpuse.

Po vebinaro:

  • Suvoksite, kodėl kai kurie klientai elgiasi agresyviai, sarkastiškai ar manipuliatyviai – nebepriimsite to asmeniškai.
  • Turėsite aiškius žingsnius, kaip reaguoti į nepagarbų elgesį – ramiai, aiškiai ir be kaltės jausmo.
  • Suprasite, kokiais žodžiais sustabdyti netoleruotiną bendravimą, neperžengiant pagarbos ribų.
  • Gebėsite atpažinti, kada klientas sąmoningai spaudžia, ir kaip tokį spaudimą „nukirsti“.
  • Išmoksite neperdegti – apsaugosite save nuo emocinės įtampos kaupimosi.
  • Pajusite, kad turite teisę brėžti ribas ir pasirūpinti savo emocine gerove – be jausmo, kad esate „neprofesionalūs“.

Kam skirta:

Šis vebinaras skirtas viešojo ir privataus sektoriaus darbuotojams, kurie bendrauja su klientais – telefonu, el. paštu, gyvai. Tinka klientų aptarnavimo specialistams, administratoriams, vadybininkams, vadovams ir visiems, kuriems svarbu išlaikyti emocinę pusiausvyrą bendraujant su kitais.

Temos

  1. Psichologinio smurto priežastys iš klientų pusės
  2. Kaip reaguoti, susidūrus su netoleruotinu, neetišku klientų elgesiu?
  3. Kaip stiprinti savo atsparumą ir imunitetą manipuliacijoms?
  4. Ką daryti, kai nepagarbus elgesys kartojasi – ir tampa „norma“?

2025-09-23 dienos seminaras ,,„Pilnaties” ir kiti ,,sunkūs” klientai: kaip su jais dirbti išlaikant pusiausvyrą?“

ŽINIOMIS DALINASI

Aistė Mažeikienė

Organizacijų psichologė ir konsultantė, turinti 27 metų patirtį. Aistė dirba su žmonėmis, kurie turi maksimaliai valdyti stresą ir emocines situacijas: nuo statutinių tarnybų vadovų iki pagalbos tarnybų operatorių ir verslo atstovų.

VIDINIAI MOKYMAI

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti