Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Darbas su klientais: emocinio atsparumo technikos

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą

Gebėjimas tinkamai valdyti bendravimą su įvairiais, kartais sudėtingais, asmenimis ir spręsti kylančius konfliktus, kurti neproduktyvių konfliktų prevenciją ir konstruktyvių diskusijų, pagarbių atsakymų kultūrą pozityviai veikia darbuotojų ir klientų pasitenkinimą, aptarnavimo kokybę, įsitraukimą į veiklas, kūrybiškumą, orientaciją į sprendimų paiešką bei mažina streso lygį.

Kokių žinių bei įgūdžių reikia norint tinkamai bendrauti su įvairiais, kartais sudėtingais, asmenimis ir spręsti kylančius konfliktus, neišeikvojant savęs emociškai? Kaip bendrauti, atsakyti taip, kad kreipęsis žmogus pasijaustų išgirstas ir išgirstų, ką jūs jam sakote? Kaip pasirūpinti savo emocine savijauta, kad turėtumėte jėgų ir puikų nusiteikimą kitam susitikimui, kitai dienai, savo asmeniniams reikalams po darbo? Apie tai šis seminaras.

Kiekvienas mokymų dalyvis

  • išmoks tinkamai reaguoti situacijose bendraudamas su skirtingų sudėtingų tipų asmenybėmis;
  • susipažins su konfliktų elementais ir jų sprendimo strategijomis;
  • ugdys gebėjimus efektyviai ir konstruktyviai įsitraukti į sudėtingas situacijas darbe su klientais;
  • gebės pasirinkti efektyviausią konflikto sprendimo strategiją konkrečioje situacijoje;
  • įgis gebėjimų valdyti įtampą ir stresą darbo su klientais, sudėtingo pokalbio, konflikto metu ir po jo.

Temos

  1. Žmonių lūkesčiai kreipiantis į įstaigą. Kaip į juos atliepti mažinant nesusikalbėjimo, konflikto tikimybę?
  2. Konflikto anatomija: elementai, priežastys, raida.
  3. Konfliktų sprendimo strategijos.
  4. Nepasiduoti konflikto provokacijai, neužkibti ant „emocinio kabliuko“.
  5. Kaip nepriimti kritikos asmeniškai sau?
  6. Bendravimo telefonu ypatumai.
  7. Dažniausiai pasitaikantys sudėtingų asmenybių tipai ir kaip su jais konstruktyviai bendrauti, kad jie išgirstų argumentuotus atsakymus, o darbuotojas maksimaliai išvengtų streso ir įtampos.
  8. Asmeninio požiūrio ir savo emocijų suvokimo svarba darbe su klientais.
  9. Streso įveikimo technikos darbe su klientais, sudėtingų pokalbių, konflikto metu ir po jo, kad nesineštume sunkių emocijų į kitą susitikimą, namo ar į kitą darbo dieną.

ŽINIOMIS DALINASI

Giedrė Skupienė

Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.

Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.

Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden