Countline Management
Mokymai skirti: Viešajam sektoriui, Privačiam sektoriui
Seminaras.
Nuotolinis seminaras.

Darbuotojų išlaikymas per permainas ir krizes: geriausi praktiniai patarimai

Registruotis telefonu
Darbo dienomis: 08:00 – 17:00
Registruotis
  • 6 ak. val.
      Kaina: 120€ (+ PVM)
  • Specialus pasiūlymas!

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden

Organizacijos bilietas!

Dalyvaukite mokymuose 4, o mokėkite tik už 3!

Apie seminarą

Esama daug priežasčių, kodėl žmonės palieka darbą, bei daug būdų, galinčių padėti išlaikyti geriausius darbuotojus. Darbuotojų išlaikymas yra susijęs ne tik su tiesiogine finansine nauda. Tyrimais įrodyta, kad organizacija, išlaikydama savo geriausius darbuotojus, gali pasiekti didesnį klientų pasitenkinimą, pagerinti pardavimus, padidinti darbuotojų pasitenkinimą darbu ir tapti nuolat besimokančia organizacija. Labai svarbu atsižvelgti į kiekvieną žmogų – kas jį skatina pasilikti, įsipareigoti įmonei, būti lojalų. Kai organizacija rūpinasi savo darbuotoju, atsižvelgia į asmeninius gebėjimus bei tikslus, stengiasi kurti įtraukiantį mikroklimatą bei palaikyti gerus santykius viduje, tuomet ji gali kurti stabilų kolektyvą.

Kiekvienas mokymų dalyvis

  • susipažins su personalo strategijos turiniu ir svarba išlaikant darbuotojus;
  • įgis žinių apie darbuotojų išėjimo iš darbo priežastis ir jų išlaikymo būdus;
  • gebės konstruktyviai vesti pokalbį su galvojančiu išeiti darbuotoju, kad jis apsvarstytų galimybę likti;
  • supras savo vaidmenį išlaikant darbuotojus.

Temos

  1. Personalo strategijos vaidmuo siekiant išlaikyti geriausius darbuotojus:
    • personalo poreikio planavimas ir atranka;
    • darbuotojų įsitraukimo skatinimas;
    • aiški karjeros sistema;
    • darbuotojų išlaikymo bendrovėje sistema;
    • finansinė motyvacija;
    • ilgalaikės ir stabilios motyvacijos formos, nefinansinė motyvacija;
    • darbuotojų ugdymas ir kvalifikacijos kėlimas;
    • veiklos aptarimo pokalbiai;
    • ugdomasis vadovavimas;
    • atsisveikinimo su darbuotoju algoritmas.
  2. Svarbiausi aspektai, siekiant išlaikyti darbuotojus, ir dažniausios klaidos, skatinančios darbuotojus palikti organizaciją.
  3. Pažvelkime į organizacijos mikroklimatą kaip darbuotojų išstūmimo arba išlaikymo priemonę. Ką galime padaryti, kad geriausieji norėtų įmonėje likti?
  4. Abipusio grįžtamojo ryšio ir reguliarių konstruktyvių pokalbių svarba.
  5. Augimas ir tobulėjimas organizacijoje. Kaip pastebėti ir auginti talentus?
  6. Ką žinome apie darbuotojų išėjimo iš darbo priežastis? Darbuotojo išėjimo / sulaikymo pokalbių vertė.
  7. Vadovų vaidmuo kuriant įsipareigojimą organizacijai, išlaikant darbuotojus, reaguojant į jų lūkesčius ir prašymus (padidinti atlyginimą, suteikti įgaliojimų, laisvės, informacijos, paaukštinti pareigas, išsiųsti mokytis…).
  8. Komandiškumo stiprinimas, kuris sujungia, įtraukia ir skatina kurti bei siekti drauge.
  9. Apibendrinimas, diskusija, išvados ir veiksmų plano apmąstymas.
    • Praktinis darbas: Asmeninis įsipareigojimas sau ir veiksmų planas.

KLAUSIMUS GALITE PATEIKTI IŠ ANKSTO

Klausimų pateikimas seminaro metu

ŽINIOMIS DALINASI

Giedrė Skupienė

Psichologė, bendradarbiaujančio konsultavimo ir emocinės brandos ugdymo praktikė, lektorė, HR srities profesionalė.

Kurdama savo sąmoningą gyvenimą, mokydamasi, investuodama laiką į žmogaus pažinimą, sukaupiau daug žinių bei patirties ir visu tuo dosniai dalinuosi.

Konsultacijos klientams aktualia tema padeda pažvelgti į save ir situaciją kitomis akimis. Profesinių klausimų aptarimas bei mokymai suteikia žinių, aiškumą, veda prie atsakymų į karjeros klausimus, padeda pamatyti sprendimų galimybes ir suteikia postūmį atradimus taikyti gyvenme.

Tiesioginė seminaro transliacija

Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.

Organizuokite šiuos mokymus tik savo organizacijai

Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.

Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.

Susisiekti 

SEMINARO INFORMACIJA

PROGRAMA

10:00-15:45 Seminaro trukmė
09:30-10:00 Registracija
12:00-13:00 Pietų pertrauka
14:30-14:45 Kavos pertrauka

PAPILDOMA INFORMACIJA

Pažymėjimas
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą.
Mokymo medžiaga
Kiekvienas dalyvis gauna el. seminaro medžiagą.

Laikas ir vieta

Mokymai jau praėjo, tačiau jei norėtumėte nepraleisti informacijos apie naujai paskelbtas datas, rekomenduojame užsisakyti šių mokymų priminimą

;

Užpildykite užklausos formą (Renginys pasibaigęs)

  • Hidden