Nuo 2026-06-07 visos organizacijos privalės užtikrinti atlygio skaidrumą, teikti ataskaitas apie atlygio skirtumus ir įrodyti vienodą atlygį už vienodos vertės darbą. ES Direktyva iš esmės keičia darbo santykių logiką Lietuvoje – nuo „darbdavys nustato atlygį” prie „darbdavys privalo įrodyti atlygio teisingumą”.
Po mokymų suprasite, kaip tinkamai pasiruošti direktyvai, įsivertinti rizikas ir sukurti aiškią, teisiškai pagrįstą darbo atlygio sistemą. Skaidrumo direktyva iš esmės keis darbo užmokesčio valdymą: nuo atrankos ir vertinimo iki ataskaitų teikimo.
Darbdaviai privalės įgyvendinti:
Mokymų metu trys skirtingų sričių ekspertai – advokatas dr. Tomas Bagdanskis, HR konsultantė Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė ir auditorė Jurgita Navikienė – atskleis, kaip teisės, finansų ir žmonių vadybos principai susijungia į vieną veiksmų planą. Po šios dienos žinosite, ką konkrečiai turi padaryti jūsų organizacija iki direktyvos įsigaliojimo.
Programa kaip nauda
Tai vieninteliai mokymai, sujungiantys teisės, HR ir finansų požiūrius į vieną visumą. Dalyviai gauna ne teoriją, o konkrečius veiksmus ir įrankius, pritaikomus savo organizacijai. Lektoriai – pripažinti ekspertai, kurie padeda įmonėms realiai ją įgyvendinti – todėl garantuojame, kad gausite patikrintas praktikas, o ne teorines prielaidas.
Registruokitės dabar ir pasiruoškite ES Skaidrumo direktyvai iš anksto – užtikrinkite, kad jūsų organizacija pasitiktų 2026-06-07 pasirengusi, skaidri ir stipri.
Kas turėtų dalyvauti?
1 dalis. Advokatas, advokatų profesinės bendrijos „WIDEN“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris (10:00-11:30 val.)
2 dalis. Lektorė Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė (11:30-14:00)
3 dalis. Auditorė Jurgita Navikienė (14:00-14:45 val.)
Advokatas doc. dr. Tomas Bagdanskis baigė Vilniaus universiteto Teisės fakultetą. Mykolo Romerio universitete apgynė socialinių mokslų (teisės) daktaro disertaciją. ISM Vadybos ir ekonomikos universitete įgijo vadybos ir verslo administravimo magistro kvalifikacinį laipsnį, taip pat BI Norvegijos vadybos instituto vadybos magistro laipsnį. Nuo 2002 m. – advokatas. Advokatų profesinės bendrijos „WIDEN“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris. Nuo 2005 m. dėsto darbo teisę ir verslo teisę, nuolat skelbia straipsnius leidiniuose „Jurisprudencija“, „Verslo žinios“, „Juristas“, „Vadovo pasaulis“ ir kt. Lektoriaus specializacija – darbo teisė, įmonių teisė, sutarčių teisė ir atstovavimas teismuose. Tarptautiniai teisės žinynai „Chambers and Partners“, „Legal 500“ geriausių advokatų kontorų ir teisininkų reitinguose jau daugelį metų advokatą vertina kaip pirmaujantį rinkoje darbo teisės ekspertą. Žinyno šaltiniai įvardija kontoros vadovaujantįjį partnerį Tomą Bagdanskį kaip „darbo teisės guru“.
Organizacijų konsultantė, Vilniaus Universitete įgijusi psichologijos bakalauro ir magistro laipsnius. 17 metų dirbo ir vadovavo žmonių profesionalų (HR) komandoms lyderiaujančiose prekybos, gamybos, farmacijos, finansinių paslaugų organizacijose Lietuvoje, Baltijos šalyse ir Švedijoje: MAXIMA, CARLSBERG, MSD, NORDEA, LUMINOR. Nuo 2019 padeda verslams augti diegiant pažangius žmonių vadybos sprendimus: darbuotojų įsitraukimo ir efektyvumo, darbuotojų veiklos valdymo ir tobulėjimo, atlygio valdymo, kompetencijų vystymo ir darbuotojų patirčių valdymo.
Jurgita Navikienė – auditorė, mokesčių ekspertė, mentorė:
Profesinė veikla:
Verslumo skatinimas:
Švietimas ir konsultavimas:
Seminarai transliuojami „ZOOM“ platformoje. Užtenka turėti kompiuterį ar mobilųjį įrenginį – telefoną ar planšetę (su internetu ir garso sistema). Dalyviai, apmokėję sąskaitą, dieną prieš seminarą el. paštu gauna nuorodą ir prisijungimo instrukciją. Kilus nesklandumams, visuomet galėsite kreiptis į mūsų IT specialistus, kurie padės prisijungti prie seminaro.
Organizuojame ir vedame vidinius mokymus įmonėms ir organizacijoms įvairiomis temomis. Taip pat konsultuojame individualiai. Jei domina mokymai šia ar kita tema Jūsų darbuotojams, prašome susisiekti – aptarsime Jūsų poreikius, suderinsime patogų laiką bei mokymų trukmę ir formą.
Mokymai gali vykti Jums patogioje vietoje ar nuotoliniu būdu. Esant poreikiui, Jūsų įmonei paruošime individualią mokymų programą.
Susisiekite užpildydami formą, el. paštu mokymai@countline.lt arba tel. +370 5 263 9922.
| 10:00-14:45 | Seminaro trukmė | |
| 09:30-10:00 | Registracija | |
| 12:00-13:00 | Pietūs |
| Pažymėjimas Kiekvienas seminaro dalyvis gauna el. pažymėjimą. | |
| Mokymo medžiaga Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą | |
| Konsultacija Kiekvienas mokymų dalyvis turi galimybę užduoti klausimus lektoriui mokymų metu ar pateikiant juos iš anksto. | |
| Mokymų įrašas Daugelis mokymų yra tiesiogiai transliuojami, todėl papildomai informavus, pasidalinsime mokymų vaizdo įrašu. | |
| Maitinimas Viso seminaro metu, dalyvius viešbučiuose ir restorane vaišinsime kava, užkandžiais ir pietumis. |
Atkreipiame dėmesį, jog įsigaliojus naujam FAĮ, AVNT parengė rekomendacijas, kuriomis turėtų vadovautis įmonių vadovai renkantis naują ar įvertinti esamą apskaitą tvarkantį asmenį. Jose yra akcentuojama tai, jog asmuo, kuris tvarko įmonės finansus, turi nuolat kelti kvalifikaciją įvairiuose seminaruose, kursuose ar profesiniuose mokymuose, kurių baigimą ar išklausymą patvirtina pažymėjimas, diplomas, sertifikatas, ar kitas dokumentas. Apskaitą tvarkantis asmuo turėtų siekti įgyvendinti mokymosi visą gyvenimą principą.
Be to, apskaitą tvarkantys asmenys turėtų ne tik išlaikyti aukštą kompetencijos lygį apskaitos, finansų, ataskaitų rengimo bei mokesčių srityse, bet taip pat būti susipažinę su informacinėmis technologijomis, duomenų analize ir valdymu. Tai yra būtina norint užtikrinti, kad įmonės finansinė ir mokestinė apskaita būtų tvarkoma efektyviai, kokybiškai ir atitiktų visus teisės aktų reikalavimus.
Įmonės vadovams svarbu sukurti palankias sąlygas savo apskaitos specialistams nuolat tobulėti ir gilinti savo žinias. Tai ne tik padeda užtikrinti sklandų ir teisingą apskaitos vedimą, bet ir yra esminė vadovo atsakomybės dalis, užtikrinanti įmonės finansinį stabilumą ir patikimumą.